|

دیگه شال و روسریتو تکراری نَبند بیا تا چنتا مدل آسون و خوشگل یادت بدم؛ ترفندای ست کردن

شال و روسری تنها برای پوشاندن مو نیست و خود نیز آیتمی از استایل به عنوان زیبایی محسوب میشود که هم ست کردنش اهمیت زیادی داره و هم مدل بستنش.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یک خانوم زیبا و به فکر به تمام آیتم های استایلش توجه داره و رو اصول انتخابشون میکنه چرا که اگه شما تنها به برند بودن و جنس لباس نگاه کنید و همش تو فکر این باشید که فیک نپوشید اما در عوض لباس های خود را بدون توجه به هم انتخاب و خریداری کنید اینجوری میشد یک خانوم برند پوشِ شلخته!

چرا چون به درستی آیتم ها رو از لحاظ مدل و رنگ با هم ست نکردید و یا به اندام و سلیقه و رنگ پوست خود توجهی نداشتید و تنها برای اینکه فلان لباس قشنگه یا جنسش خوبه یا آف خورده خریداریش کردید و یه راست گذاشتید تو کمد و هیچ استفاده ای ازش نشده! خب زیبا خانوم چه کاریه اول یه تحقیق ریز در مورد استایل مورد نظرت انجام بده و بعد برو سراغ کیف پولت و بازار، اینجوری میتونید هم خوشگل و خوشتیپ بشید و هم پولتون به درستی خرج کردید و از اون مورد خریداری شده تا مدت ها میشه استفاده کرد نه اینکه نو باشه و بره تو کمد جان!!!

اما تو استایل یک خانوم آیتم هایی مثل مانتو، کیف و کفش، شال و روسری و حتی آرایش و لاک ناخن و اکسسوری نیز اهمیت زیادی دارد که همه این ها هم باز به نسبت جایی که قصد رفتن دارید متفاوته. حالا بین مواردی که نام برده شد شال و روسری گاهی برای خانوما دردسر میشه از چه بابت؟ اینکه رنگ و طرحش رو نمیدونن چطوری با تیپشون ست کنن و یا نوع بستنش براشون تکراری شده و دوست دارند تا مدلی جدید رو امتحان کنند و یا خاص تر از بقیه باشند اما خب بلد نیستند! پس در ادامه یاد میگیریم اما بهتره قبلش ترفندای ست کردن شال و روسری با استایل رو بدونیم.

217553754_336852374577231_8367806790478230945_n

ترفندای ست کردن شال و روسری

1_ این روزها روسری های کوچولو به نام مینی اسکارف خیلی ترند شدن که همراه با یکسری مانتوها جذابیت خاصی رو بهتون میدن و برای دورهمی ها و مهمونی و کافه گردی و خلاصه یه تیپ دخترونه ناز خیلی پیشنهاد میشه. مینی اسکارف همراه با مانتوهای کتی کوتاه و شلوار راسته ترکیب بسیار خوبی می شود.

2_ یا مثلا مورد دیگه ای که میتونید به عنوان ترفند استفاده کنید اینه که شال و یا روسری رو از تنالیته رنگی مانتو انتخاب کنید و بسته به مدل استایل و سلیقه خودتون کمرنگ تر و یا پررنگ تر از مانتو پیشنهاد میشه و میتونه نقطه قوتی در ظاهر شما باشه. به غیر از این از رنگ طرح های داخل شال و روسری میشه استفاده کرد و با مانتو و یا آیتمی دیگر در استایل ست کرد.

3_ رنگ شال و روسری نزدیک ترین آیتم به چهره شماست پس انتخابش باید همخونی خوبی با میکاپ و رنگ پوست داشته باشه و این روزها هم که دیگه تنها برای پوشاندن مو استفاده نمیشه بلکه خود به تنهایی قسمتی مهم در تیپ و ظاهر محسوب میشه. پس قبل از خرید حتما به رنگ پوست خود دقت داشته باشید. ( رنگ های سرد برای پوست روشن و رنگ های گرم برای پوست گندمی)

4_ اگه مانتو، کیف، کفش و شلوار ساده ای دارید بهتره که شال یا روسری هایی با طرح درشت انتخاب کنید تا چشمگیر تر باشند. اینجوری استایل خنثی شما تعادل پیدا میکنه اتفاقا خاص تر از بقیه هم خواهد شد.

Untitled

شال و روسریتو اینجوری ببند!

اگه روسریت سُره حتما امتحانش کن!

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها