|

اگه میخوای قد بلندتر دیده شی پس بیا که کارت دارم؛ تازه مدل مو زیر مقنعه هم یادت میدم

اگه شما هم دختر خانومی هستید که دانشجویید و دوست دارید تا مدل موهایی متفاوت از بقیه داشته باشید پس حتما این مطلب رو دنبال کنید.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- دیگه دانشگاه و مدارس باز شدن و خیلی از خانوما و دختر خانوما هم دیگه مقنعه به سر شدن! در همین جهت شاید به مشکل بخورن و یا اصلا دوست داشته باشن تا مدلای جدید رو امتحان کنن که در عین سادگی خوشگل و راحت باشه. 

یک خانوم خوش استایل لباسش در زندگی و روزمره از آیتم هایی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و لاک ناخن و آرایش ساخته میشه که همشون حالا کم یا زیاد باعث میشه تا ظاهرش شیک و آراسته به نظر بیاد و یا شلخته و ناهماهنگ! البته که مثلا شاید خانومی دوست نداشته باشه لاک بزنه و این دلیل نمیشه که خوش استایل نیست اما در مجموع روی سخن به کسانی بود که تو خرید لباس، زیاد دقت ندارن و بدون هماهنگی خرید می کنن و در آخر میرن میبینن هیچی ندارن که با هم ست بشه و یا ستی ناجور میزنن.

حالا واسه دانشگاه هم همینطوره یعنی شما باید هماهنگ و رو اصول استایلتو بسازی اما اصولش یکم با بقیه جاها فرق داره. مثلا هماهنگی تو لباسات و رنگشون و مدلشون رو رعایت کن اما به اینم توجه داشته باش که مثلا نباید از مانتوهای خیلی کوتاه استفاده کنی و یا دانشگاه فضای مناسبی برای پوشیدن لباسای رنگ جیغ نیست و مواردی باید رعایت بشه!

اما دیگه خیلی چیزا رو خوده خانوم دانشجو وقتی میره دانشگاه به مرور متوجه میشه چرا که دانشگاه با دانشگاه فرق داره و ممکنه یه جا گیر باشن و یه جا کمتر گیر بدن. در همین راستا زیاد نمیخوایم در اینباره صحبت کنیم اما مثلا دو تا موضوعی شاید کمتر جایی ازش صحبت بشه و هرکسی بلد نباشه یکی مدل موی زیر مقنعه هستش و یکیم اینکه خیلی از خانوما هستند که با کوتاهی قدشون مشکل دارن و یا اصلا دوست دارن تا بلند تر دیده بشن و چون دانشگاهم نمیشه خیلی از کفش پاشنه دار استفاده کرد نمیدونن باید چیکار کنند تا کشیده و بلندتر دیده بشن! واسه همین در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا یاد بگیریم چطور با لباس میتونیم قدمون رو کشیده تر نشون بدیم!

بلوز و شوار همرنگ بپوش

اگر قصد داری تا مانتویی بلند و جلوباز به تن کنین برای بلند قد دیده شدن خوبه که بلوز و شلوار خود را همرنگ و یا حداقل رنگ های بسیار نزدیک به هم انتخاب کنید چرا که اگه دو رنگ کاملا متفاوت بپوشید اندام شما به دو قسمت تقسیم میشه و چشم ناخودآگاه ظاهرتون رو کوتاه قد تصور میکنه. در اخر برای خوشگلتر نشون دادن استایلتون روش یه مانتو با رنگ دیگه بپوشید.

daneshjustyle_1637603396_4

نقش و طرح های لباست درشت نباشه

اگه دوست داری تا توی دانشگاه بلند قدتر دیده بشی و طرفدار لباسای طرحدار هم هستی پس بهتره که از آیتم های با نقش و طرح درشت استفاده نکنی چرا که باعث میشه اندام شما پهن تر و کوتاه تر به نظر بیاد، در عوض از طرح های ریز مثل چهارخونه ریز باعث میشه که قد شما بلند تر دیده بشه. پس خانوم دانشجو اون راهو نرو این راهو برو!

Untitled

حواست به انتخاب شلوارت باشه

اگه قد کوتاهی دارید شلوار های اسکینی چندان جالب نیست و اون موردی که شما دوست ندارین رو بیشتر نشون میده. پس ترجیحا شلوارهای فاق بلند و مام استایل بپوشید و یا دمپا گشاد. ناگفته نمونه بیشتر هم رنگ های تیره پیشنهاد میشه و استایل شمارو در عین حال که جذابه بلندتر هم نشون میده.

Untitled

کیف های بزرگ ننداز خانومی

و در آخر اینکه اگه با کوتاهی قرتون مشکل دارید بهتره که از کیف های بزرگ شبیه به ساک استفاده نکنید چرا که این مدل کیف ها ناخودآگاه تو دید از بلندی قد شما کم میکنن! به جاش از کیف های کوچیکتر و یا کیف های دوبنده کوچکتر بگیرید و متناسب با وسایلی که اون روز قراره ببرید کیف رو انتخاب کنید.

Untitled


مدل مو برای زیر مقنعه

اما برسیم سر موضوع دیگمون که مدل موی زیر مقنعه بود! برای اینکه تنوع بدین به مدل موها در جلوی مقنعه و کمتر از مدلایی که همه استفاده میکنن مثل فرق وسط و چپ و راست و بالا استفاده نکنید پس خوبه که ویدیو هایی که در ادامه مطلب هتسند رو مشاهده کنید. این مدل ها ممکنه دفعه اول خوب و راحت نباشن اما با دو سه بار امتحان دستتون میاد و به نتیجه جذابی که دوست دارید خواهید رسید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی