|

لاک فراموش نشه!

خوشگل خانوما تو عید هستیم و مهمونیا؛ این رنگ لاک ها جون میده واسه بهااار

با توجه به اینکه تو فصل قشنگ بهار هستیم بهتره که رنگ لاکمونم بهاری و خوشگل کنیم اما قبلش خوبه که تناژ رنگی پوستمون رو بشناسیم.

لینک کوتاه کپی شد
7

این روزا دیگه لاک زدن شده جزو آیتم های اصلی استایل خانم ها هستش و جوری شده که علاوه بر زیبایی حال آدمو خوب میکنه. اما با شروع فصل بهار هم همه چیز رنگی و خوشگل تر میشه و علاوه بر رنگ لباس، حتی رنگ آرایش و لاک ناخن هم بهاره میشه و اینجوری حال و هوای قشنگ بهارو بهمون القا میکنه.

به گزارش«شایانیوز» اولین چیزی که برای انتخاب لاک بهاری باید حواستون باشه اینه که ترجیحا باید به سراغ رنگ های روشن و مینیمال برید با کمترین طرح های شلوغ. رنگ های پاستیلی هم خیلی خوشگل میشن و مناسب این فصل هستند.

اما خب انتخاب لاک هم بستگی به سلیقه و مدل ناخن و رنگ پوست شما داره تا بتونه زیبایی رو بهتون بده نه انرژی منفی و دید بد رو! بله زیبایی و تمیزی و آراستگی دست ها نصفش برای ناخت هاست و نیم دیگرش برای نرمی و لطافت خود دستان.

پس خوبه که خانومای خوشگل اول بدونین رنگ پوستتون توی کدوم تناژ رنگیه بعد انتخاب لاک کنید.

Untitled

برای اینکه بفهمیم تناژ رنگ پوستیمون چیه باید چند تست رو انجام بدیم.

رنگ پوست به طور کل به سه دسته تقسیم میشه! (گرم، سرد، نچرال) 

_ به رگ دستاتون نگاه کنید اگر بیشتر آبی دیدین، رنگ پوست شما سرد است و روشن هستید. اگر رگ دستاتون سبز بود رنگ پوست شما گرم است و شما گندمی هستید. و اگر هم سبز داشتین و هم آبی بهتون تبریک میگم چون نچرال و خنثی هستین و تقریبا همچی بهتون میاد!

_ تست دیگه اینکه اگر رنگ سفید و مشکی در کنار پوست شما به خوبی می نشیند، پوست سردی دارید. و اگر کرم و قهوه ای خیلی بهتون میاد و به تنتون میشینه پوست گرمی دارید!

_ اگر زیر تابش آفتاب به طور مستقیم برنزه می شوید، شما دارای پوست گرم هستید و اگر ابتدا می سوزید و بعد چند درجه تیره می شوید، شما پوستسردی دارید!

Untitled

رنگ پوست گندمی

برای خانم هایی که رنگ پوستی گندم گون دارند بهتر است در کل از رنگ لاک های تیره تر استفاده کنند چرا که بهترین انتخاب برای کسانی که پوستی گندمی دارند لاک‌های پررنگ و درخشانی است که کنتراست سه بعدی زیبایی روی پوست ایجاد می‌کنند.

از طرف دیگر رنگ های کمرگ باعث میشه تا دستان شما در نگاه دیگران کمرنگ و بی روح دیده بشه جوری که انگاری رنگ پریدگی براتون رخ داده بیشتر! در ادامه یه آموزش راحت و جذاب هم مشاهده می کنید.

رنگ پوست روشن

رنگ پوست روشن که اغلب به عنوان تن پوست سرد در نظر گرفته می شود، بیشتر به رنگ هایی نیاز داره که به دستای شما رنگ و لعاب بیشتری بده و شمارو هم برای خودتون و هم از نگاه دیگران جذاب تر کنهنه اینکه مجبور باشید دائما دستای خود را قایم کنید!

برای رنگ پوست های روشن لاک های پاستیلی و نود و آبی روشن مناسب هستند اما از سایه‌های تیره رنگ‌ هایی که تضاد زیادی با پوست ایجاد می‌کنند، اجتناب کنید.

بعلاوه، رنگ خاکستری و طوسی نیز از رنگ های خنثی محسوب می شوند که برای هر رنگ پوستی مناسب هستند. اما سایه های سرد این رنگ ها برای کسانی که پوست روشن دارند جذابیت و درخشندگی بیشتری دارد. اگر هم مایل هستید که از لاک قرمز استفاده کنید، قرمزی را انتخاب کنید که ته رنگ آن متمایل به آبی باشد. در ادامه یه آموزش راحت و جذاب هم مشاهده می کنید.

اما چند رنگ که برای فصل بهار عالیه و پیشنهاد میشه رو هم ببینیم که البته در این طیف های رنگی هر رنگی که سلیقه شما بود میتونین انتخاب کنین.

chibachistyle_1648131153_3

chibachistyle_1648131153_4

chibachistyle_1648131153_5

chibachistyle_1648131153_6

chibachistyle_1648131153_2

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها