|

اصول شیک پوشی

مانتو بلند رو اینجوری بپوش! کلی پیشنهاد جذاب که هم با شال و روسری سِت میشن هم با مقنعه

اگه خانومی هستید که علاقه به مانتوهای بلند دارید اما نمیدونید باید با چه آیتم هایی ست بشن پس حتما این مطلب رو دنبال کنید تا جذاب ترین شید.

لینک کوتاه کپی شد
4

در استایل یک خانوم خوشتیپ تمامی آیتم ها مثل شلوار، کیف و کفش، شال و روسری، مانتو و حتی آرایش و لاک ناخن و... همه و همش مهمه اما خب اون موردی که از همه بیشر اهمیت داره و غالب ظاهر شما رو میسازه مانتو هستش و بعد شلوار! خانوما در کل برای خرید مانتو و تیپ زدن سه دسته هستند. دسته اول فقط کوتاه دوست دارن و مانتوهای کوتاه و عروسکی بهشون میاد، دسته دوم خانومایی هستند که عاشق مانتوهای بلند هستند و واقعا هم بهشون میاد و جذابشون میکنه، اما دسته سوم که خیلی هم خوش شانس تشریف دارند خانومایی هستند که هم مانتو بلند به اندامشون میخوره و هم کوتاه! ناگفته نمونه سلیقه هم نقش داره که بعضیا هم بلند رو دوست دارن و هم کوتاه رو، اینجوری تنوع بیشتری هم میشه تو تیپ و ظاهر داد.

به گزارش«شایانیوز» اما با توجه به اینکه دیگه دانشگاه ها هم حضوری شدن پس استقبال از مانتوهای بلند هم بیشتر میشه اما اینکه چجوری با مانتو بلند یه استایل شیک و دلبر بسازیم مهمه! وقتی اسم از مانتو بلند میاد خیلی از خانوما تو این فکر میرن که یه مانتوی ساده بلننند قراره به تن داشته باشن که جذابیتشون رو کم میکنه اما با طراحی های جدید و مدل های متنوعی که اومده میشه با خلاقیت و انتخاب درست ظاهری مناسب و در عین حال رو مد و خوشگل رو ساخت.

پس در ادامه نمونه هایی از استایل با مانتو بلند رو می بینیم که متناسب با سلیقه و اندامتون میتونید ست بزنید و به بعضیشونم به جای شال و روسری مقنعه اضافه کنید تا مناسب دانشگاه هم باشن.

مانتو بلند، شلوار مام استایل، کتونی

شلوار های مام استایل که دیگه تو چند سال اخر حسااابی طرفدار پیدا کرده و خانوم ها در سن ها مختلف زیا ازش استفاده می کنند. اما اگر فکر میکنید این مد شلوار به دلیل گشاد بودن تنها با مانتو کوتاه خوب میشه سخت در اشتباهی چرا که شلوار مام استایل اگر به درستی انتخاب بشه با مانتو بلند و کتونی از ست های بسیار شیک و دلبر خواهد شد.

185066100_218168116451953_6534041395893774955_n

style_modane_1648360513_1

مانتو بلند، شلوار راسته، کفش تخت

عید رو هم رد کردیم و تو فصل خوشگل بهار هستیم و چند ماه هوای خوب و بعدشم گرما رو پیش رو داریم، پس کفش های تخت و کالج زیاد مورد استفاده قرار میگیرن. مانتوهای بلند به نسبت اندام و چیزی که دوست دارید انتخاب کنید و با شلوار راسته و کفش تخت ستش کنید. این استایل هم راحت و هم خوشگل چرا که شلوارهای راسته هم امسال ترند هستند و با مواردی که گفتم حسابی پیشنهاد میشن.

Untitled

Untitled

مانتو بلند، شلوار بگ، کتونی

شلوارهای بگ که حتما امسال خیلییی ازش دیدن هم پای خانوما و هم تو پیج ها و مغازه ها، همراه با مانتو بلند و کتونی بسیار جذاب و چشمگیر خواهند شد. این مدل شلوار ها علاوه بر زیبایی راحتی خوبی هم دارند و در مدل های جین و پارچه ای دوخته می شوند.

201257286_235199734735974_6393994661160537770_n

200344347_156477849861285_7413076990506346101_n

مانتو بلند، شلوار جذب، پاشنه بلند یا کتونی

مانتو بلند همانطور که تا اینجای مطلب مشاهده کردید با شلوارهای مختلفی ست میشن و زیبایی خاص خودشونم دارن اما بین تمام شلوارها مدلی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار میگیره و خانوما در هر سن و سالی باشن میپوشن شلوارهای جذب هستند. شما میتونین به راحتی مانتو بلند خود را با شلوار جذب و کتونی و یا کفش پاشنه دار ست کنید و یک استایل ناز و دلبر بسازید.

style_modane_1646983389_1

Untitled

مانتو بلند، شلوار واید لگ، پاشنه بلند

مانتوهای بلند طرحدار همراه با شلوار واید لگ که کوتاه هم هستش و پاشنه بلند نیز از ست هایی هستند که پیشنهاد میشه و خوشگله. این استایل نیمه رسمیه اما شیکی و شادابی خاصی بهتون میده. شلوارهای وایدلگ هم ترند هستن و طرفدارای زیادی پیدا کردن که این نشون میده مدلی که تا چند سال پیش مد بود و خیلی ها تنها شلوار جذب رو انتخاب میکردن تغییر کره و خانومها به سمت مدل های جدید و البته گشادتر رفتن.

Untitled

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها