|

قصه "مهناز افشار" و "پافی فِسقلی" خوشگلش؛ پول این همه بریز و بپاش از کجا میاد خانوم؟

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار در اینستاگرام پستی تازه منتشر کرد از عضو جدید خانواده اش که یک دوست به او هدیه داده رونمایی کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار بازیگر سینما و سلبریتی معروف و شاخی که تو اینستاگرام از همه ایرانی ها بیشتر دنبال کننده دارد پستی جدید منتشر کرد و از فسقلی جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز خانوم افشار که یکی دو سالی است از ایران رفته و ساکن اروپا شده در این مدت اقامت خیلی بیشتر از گذشته در اینستاگرام و فضای مجازی فعال شده و تقریباً روزی نیست که مهناز خانم پست یا استوری نگذارد.

mahnaz_afshar_1648227955_1

mahnaz_afshar_1648227955_2

mahnaz_afshar_1648227955_4

وقتی مهناز افشار فرمون زندگی ش رو می سپره به لیانا خانوم!

مهناز افشار طبق گفته خودش به خاطر دخترش لیانا از ایران رفت و مهاجرت کرد حالا هم خانم بازیگر گویا تمام زندگی خود را فدای دخترش کرده. مهناز به تازگی پستی منتشر کرد و نوشت: از یکجایی به بعد باید فرمون خودت و زندگی را بسپاری به بچه‌ها و اونا میشن راهنما و ما دنبال کننده 

mahnaz_afshar_1646473996

شاید بتوان گفت مهناز خانم به خاطر دخترش از محبوبیت و شهرت و پول در ایران گذشت تا تنها فرزندش لیانا به دور از حاشیه بزرگ شود.

خانم افشار به تازگی ویدیو منتشر کرده و نوشت: مامان و دختری...وقتی من بخشی از کاردستی هستم.

یاسین آزاد شد مهناز شاد شد!

مهناز افشار تا قبل از آزادی همسرش یاسین رامین معمولا از غم دوری و غربت و دلتنگی مینوشت اما بعد از اینکه همسرش آزاد شد، البته قرار بود 15 سال دیگه آزاد شه چون بهش 17 سال زندان خورده بود اما بعد از دو سال از اتهام فساد مالی و واردات شیر خشک تبرئه شد و آزاد شد، رامین بعد از اینکه آزاد شد از مهناز نوشت و از ایثار و گذشت او در سالیان زندگی مشترکشان گفت. مهناز هم نسبت به یاسین بارها ابراز مبحت کرد و او را پدر و همسری باوفا توصیف کرد.

مهناز افشار در واکنش به تبرئه شوهر سابقش از اتهامات، در پیامی توییتری نوشت: «هفت سال شاهد حواشی هایی که برات ساخته شده بود و اصل پرونده ات بودم. و حالا مهم ترین چیز از دید خودم را میگم و آنهم غم و دردی بود که در این سالها در سکوت تحمل کردی و صبوری و متانت رفتاری که در این سالها و همه این اتفاقات داشتی. بهت تبریک میگم». 

1299563_991

البته به نظر مهناز خانم افشار و یاسین رامین در چند ماهی که از آزادی یاسین خان می گذرد در آلمان باهم ملاقات هم داشتند.

00-11-c36-1993

درآمد مهناز افشار برای این بریز و بپاشا!

از این ها هم که بگذریم مهناز خانوم در اروپا هم انگار زندگی لاکچری دارد و رفاه و آسایش زندگی می کند. سوالی که احتمالاً مطرح است این است که حالا که ا. فعالیت سینمایی ندارد درآمدش از کجاست؟

در واقع خانم بازیگر در سه سالی که از ایران رفته یک همکاری با شبکه mbc persia داشت و در یک برنامه استعدادیابی به عنوان داور حضور پیدا کرد و طبق شنیده ها یک میلیون یورو دستمزد گرفت که رقم نسبتاً زیادی است.

از طرفی مهناز در ایران جزو سوپراستارهای سینما و به نوعی جزو گران ترین ها بود و وقتی بهاره رهنما با پول و درآمد بازیگری تونسته برای خودش زندگی جمع کنه این مورد قطعا در خصوص مهناز هم صدق می کنه و ایشان با پس انداز دوران درآمد بازیگری شون قطعاً در هر کجای دنیا که بخواهند می توانند در رفاه و آسایش زندگی کنند. 

mahnaz_afshar_1642675288

از همه این ها که گفتیم نباید یاسین خان رامین را هم از یاد ببریم. خانواده رامین در آلمان جایگاه خوبی دارند و اصلاً مهناز آلمان را هم به خاطر موقعیت خانواده همسرش انتخاب کرد و حالا هم که یاسین تبرئه شده و آن طور که شواهد برمیاید رابطه اش هم با مهناز خیلی شکراب نیست احتمالا او هم در صورت نیاز مهناز و دخترش را از لحاظ مالی ساپورت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها