|

"مهناز افشار" بعد از برگشت همسرش مُدل شد؛ تغییرات اروپایی در استایل و چهره!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که در این چند روز حسابی با عکسای با همسر سابقش مردم رو عصبانی کرد حالا تصاویری جذابتر از خود منتشر کرده که این خشم را بیشتر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار که این روز ها بعد از دو سال بالاخره حاشیه هایی سنگین برای خود ساخت و صدای مردم را درآورد، حالا در تلاش برای آرام کردن جو فضای مجازی بر علیه خودش است. خانم بازیگر که تا همین چند هفته پیش محبوب دل فالوور هایش بود چرا چون سعی در جنجال سازی نداشت و هم صحبت مردم شده بود اما از وقتی که همون تیکه روسری و تِلی رو هم که رو سر داشت برداشت کم کم وارد نظرات ناجور کاربران شد و در روز پدر نیز با انتشار تصویری بسیار صمیمانه با همسر سابقش و شریف خطاب کردن او حرف و حدیث ها را برای خود خرید!

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار بعد از دو روز که حسابی الفاظ رکیک و قضاوت ها روانه اش شده بود عکس جنجالی را به طور کلی از صفحه اش پاک کرد. اما جریان عکس چی بود؟ بسیاری از کاربران بر این نظر هستند که مهناز افشار در تمام این دو سال و جریان طلاق در حال نقش بازی کردن بوده و همسرش که به اتهام فساد مالی به 17 سال زندان محکوم بود و بعد از دو سال آزاد شد خشم مردم را شعله ور کرد. ظاهرا خانم بازیگر و آقای یاسین رامین به هم همچنان علاقه مند هستند و زندگی دوباره ای رو شروع کردند!

در چند روز اخیر مهناز افشار زیباتر از قبل شده و تصاویری لاکچری منتشر می کند. در ادامه تصویر جدید و تازه پس شده مهناز افشار را مشاهده می کنید.

mahnaz_afshar_2776535797726924695_241999282

یکی از کاربران در پست خانم بازیگر نوشته بود: پول هایی که شوهرت از مردم دزدیده بود رو به محض گرفتنش به بهونه مهریه گرفتی و طلب کردی و حالا هم تو آلمان با این پولا دارین زندگی می کنین و ریز رونمایی هم میکنی و شریف خطابش میکنی؟!

در ادامه گوشه کوچکی از نظراتی که برای تصویر بالا کاربران گذاشتند رو مشاهده می کنید.

Untitled

مهناز و یاسین دوباره ازدواج می کنند؟

مهناز افشار که به دلیل به زندان افتادن همسرش آقای یاسین رامین مجبور به مهاجرت شده بود حالا با آزادی و تبرئه شدن او چند باری ابراز احساسات کرده و اینطور که معلوم شد هنوز خانم بازیگر و آقای آقازاده به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره آن ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد!

از نظر 99 درصد کاربران این ازدواج صوری و کلاهبرداری بوده و آن 1 درصد هم مهناز افشار رو به دلیل صبوری برای همسرش و بدگویی نکردن پشت او بعد از طلاق تشویق کردند!

mahnaz_afshar_1644869973

ازدواج و طلاق مهناز افشار با همسرش

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت:

«هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

273962164_1454066458321247_4096244158769306843_n

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز-افشار-10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها