|

امسال بهار لباس چی مُده؟ رنگ سال 1401 با این رنگا ترکیب شه عااالی میشه!

با توجه به اینکه رنگ سال انتخاب شده و رنگ بسیار زیبایی هم هست، ست لباس نیز اگر درست پیش بره میتونه عید امسال یه استایل جذاب تحویلتون بده.

لینک کوتاه کپی شد
3

خب از اونجایی که نزدیک عید هستیم و امسال هم به نسبت دو سال گذشته شرایط دید و بازدد احتمالا بهتر خواهد بود پس مهمون ها زیاد میشه و هر خانمی هم برای خرید لباس به خصوص برای نوروز ذوق خاص خودشو داره، اما شاید خیلی ها ندونن اصلا چی رو با چی ست کنن و در اخر کلافه بشن و دوباره استایل های قبلیشون رو تکرار کنن و تو همون حوالی لباس بخرن.

به گزارش«شایانیوز» اما خیلی از خانم ها هم هستن که براشون ترند سال و اصول صحیح ست کردن لباس مهمه. البته ک پوشش یه چیز کاملا سلیقه ای هستش و این اصول بایدی نیست و شاید اصلا شما بتونید با برداشت برخی آیتم ها و ترکیبش با سلیقه خودشون یه تیپ جذاب تر بسازید و لذت برید.

اما واقعا استایل های بهاره خیلی جذابن و میشه توشون از رنگ های شا و رنگی استفاده کرد تا حس و حال بهار و عید رو هم دست بده. ولی قبل از انتخاب رنگ، اول اندامتو بشناس به نسبت سلیقت خرید کن.

274104834_947088486170899_7384032835893315357_n

(کفش) _ در این فصل حتما از کفش های رنگی استفاده کنید و ترسی در آن نداشته باشید. چه کفش و چه کتونی و حتی کفش های پاشنه دار رنگی برای بهار انتخابی خوشگل میتونن باشن که استایل شمارو تو چشم تر نشون میدن! اگر به خاطر آلودگی هوا یا کثیف شدنش نگران هستید وسواس خود را کمی کنار بگذارید تا ظاهری متفاوت تر و شاد داشته باشید.

(شال)_ شال‌های تک رنگ چاپی برای هر فضا و موقعیتی مناسب هستند؛ شال‌هایی که در عین سادگی، زیبایی و گیرایی خاص خود را دارند و با تنوع بالایشان در رنگ، با مانتوهای مختلف و رنگ پوست شما هماهنگ می‌شوند. این شال‌ها با پارچه های مختلفی درست می‌شوند که آن‌ها را در مراسم رسمی، محل کار، مهمانی و دیگر فعالیت‌های روزانه شما، قابل استفاده می‌کند.

(مانتو)_ مانتوهای آزاد انتخاب بهتری می توانند برای بهار و عید باشند چرا که هم زیبایی خود را دارند و هم خنک تر هستند. این سبک مانتو ها در سایز های کوتاه و بلند با انواع کفش و کتونی ست می شوند که موضوع مهمی برای محدود نکردن انتخاب های شماست!

(دامن)_ اگر عادت به پوشیدن دامن و دامن شلواری ندارید و همیشه از شلوار استفاده کرده‌اید، این بهار حتما دامن و دامن شلواری بپوشید و حسابی استایل خود را متحول کنید. برای ساخت یک استایل بهاری زنانه متفاوت باید جسارت به خرج دهید و از امتحان کردن استایل‌های جدید نترسید. اولین دلیل انتخاب این است که خنک هستند. علاوه بر این با کفش‌های تخت به راحتی ست می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در فعالیت‌های روزانه در فصل بهار که روزهای آن رو به گرمی می‌روند استفاده کرد. همچنین با مانتوهای آزاد و جلوباز که در بالا پیشنهاد کردیم، به خوبی هماهنگ هستند.

(کیف)_کیف های طرحدار در کنار شال ها تک رنگ شما جذابیت بسیار خوبی به استایل شما خواهند داد. این کیف ها با مانتو های جو باز و پانچوها به راحتی ست می شوند و به دلیل دو رنگ و یا چند رنگه بودنشون با کفش های مختلفی مَچ خواهند شد.

رنگ سال 2022، ترکیبی از زیبایی و آرامش

شاید فکر کنید که انتخاب رنگ هر ساله، کاری بسیار آسان و بی درد سر است. اما اینگونه نیست، شرکت پنتون امسال با فکر و برنامه ریزی دقیق برای انتخاب این رنگ عمل کرده است. تعدادی از شرکت های طراحی و مد از انتخاب این رنگ باخبر بودند، حتی می‎توانید در کالکشن‌های پاییز و زمستان برندهایی همچون؛ ژیوانشی، ایو سن لورن و والنتینو این رنگ را مشاهده کنید. انتخاب این رنگ، قصد دارد علاوه بر آرامش، زیبایی و هیجان طراحان را به چالش بکشد.

شرکت پنتون در آستانه‌ی سال جدید میلادی رنگ سال ۲۰۲۲ را به جهان معرفی کرد. یک رنگ کاملا جدید، یادآور گل پری‌وش و در ردیف سایه‌های آبی که قرار است آرامش از دست رفته‌ی جهان را طی دو سال اخیر، بازگرداند. 

4620876

اما رنگ بنفش وری پری با چه رنگ هایی ست میشه؟

color-year-2022-2 (1)

اما رنگ جذاب سال همان قدر که زیبا به نظر میاد چالش برانگیز نیز هست به همین دلیل شرکت پنتون برای راحت تر کردن کار شما در استایل و یا خانه یک پالت هفت رنگه دیگر را نیز ارائه داده است تا تعادل رنگ های گرم سرد برای شما حفظ شود.

در ادمه نمونه های از ست بنفش سال را با رنگ های دیگر در استایل مشاهده می کنید.

chi_bepushiim_1645350007_2

chi_bepushiim_1645350007_3

chi_bepushiim_1645350007_4

chi_bepushiim_1645350007_6

chi_bepushiim_1645350007_7

chi_bepushiim_1645350007_8

chi_bepushiim_1645350007_5 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها