|

مُفت ترین و لوکس ترین "رُژ لب ها" که میتونن لباتو خوشرنگ و جذاب کنن!

رژلب ها از آیتم های مهم در آرایش هستند که حتی برای روزانه هم استفاده می شوند و از برند های گرون و خارجی تا برند های ایرانی و ارزون دارند.

لینک کوتاه کپی شد

لوازم آرایش از اجناسی هستش که طرفداران زیادی داره و از مواردیه که نمیشه گفت هوادارای خاص داره چون در تمام دنیا اگر شما یک دختر به دنیا آمده باشید قطعا به زیباتر شدن از طریق لوازم آرایش تمایل دارید برخی کمتر برخی بیشتر و برخی هم خیلی بیشترررر!

به گزارش«شایانیوز» اما لوازم آرایش هم از اونجایی که هزار جور تقلبی و فیک داره قیمتای مختلفی تو بازار داره با کلی عوارضی که حتی ممکنه شما ندونید و براتون ایجاد شده باشه! اما از این ها که بگذریم و برسیم سر برند های اورجینال و اصل، میتونیم به چندتاشون که بسیار با کیفیت هستن اما خب گرون اشاره کنیم اما در این بین برندهایی هم وجود دارند که ایرانی هستند و کیفیت بالایی به شما ارائه میدن و در چند سال اخیر خودشون رو ثابت کردند.

لوازم آرایش همونطور که میدونید کلی آیتم داره که هر کدوم باز ریز و درشت دارن. اما از پر استفاده ترین هاشون رژ لب می باشد که شما حتی اگه هیچکار هم نخواین انجام بدین رو صورتتون رژ لب رو دوست دارین که استفاده کنین تا چهره ای بشاش تر و خوشگل تر داشته باشین! در بین رژ لب های مدادی، مایع و جامد نیز جامد ها طرفداران بیشتری دارند.

برند های محبوب خارجی

HUDA BEAUTY (هدی بیوتی)

shaden_cosmetics_1639332516_1

درباره محصول:

یکی از محصولات فشن استایل هدی بیوتی، رژ لب هدی بیوتی است که مجموعه ای از سه رژ لب متالیک با رنگدانه های مرواریدی و درخشندگی متمرکز است.

رژ لب های براق با رنگ های خیره کننده بنفش، صورتی جادویی و دراماتیک به زودی به سلاح های مخفی شما برای لحظات مهم تبدیل می شود!

این محصول با الهام از برخی از لحظات هیجان انگیز زندگی و با فرمول غنی و رنگدانه های زیاد یکی از جنجالی ترین محصولات این کمپانی است.

1W_El_Cinco_de_Mayo

ترکیبی انقلابی از زرق و برق بازتابنده و رنگدانه های مرواریدی برای ایجاد یک نمای نهایی سه بعدی فوق العاده تاثیر گذار است.

این رژ های جامد با روغن نارگیل برزیلی و روغن بادام شیرین غنی شده است.

دارای بافتی نرم برای سر خوردن و آفرینش یک جادو روی لبهای شما باشند.

after-paety

موادی که در فرمول رژ لب هدی بیوتی وجود ندارد:

  • پارابن‌ها
  • تالک
  • ۵D

کمپانی هدی بیوتی معتقد است که رژ های متالیک را برای استفاده در مهمترین لحظات زندگی ایجاد کرده است.

اگر به دنبال ایجاد استایلهای فشن در آرایش خود هستید یا برای دیده شدن در مجالس رسمی باشکوه به دنبال راهکار می گردید خرید رژلب هدی بیوتی بهترین پیشنهاد برای شماست.

ایجاد تلألو متالیک در لایه آرایش نهایی لب جلوه بی نظیری به صورت می بخشد.

DSC_1161

هدی بیوتی از برند های بسیااار پر طرفدار میان خانم ها در هر سنی می باشد که واقعا هم کیفیت خوبی رو به مصرف کننده میده و رنگ های بسیار جذابی رو هم تولید کرده!

این نوع از رژلب های هدی بیوتی به قیمت 825,000 تومان به فروش میرسد.

Charlotte Tilbury (شارلوت تیبری​)

رژلب-رنگ-پیلوتاک-اوریجینال-شارلوت-تیلبری-1

درباره محصول

رژ لب رنگ پیلوتاک اوریجینال شارلوت تیلبری یکی از همان رنگ‌های نود و دانشین است که تم صورتی رنگ دارد و اثر نهایی آن مات است.

این رنگ خاص در حال حاضر، رنگ مورد علاقه مدل‌ها و آرتیست‌های هالیوودی است چرا که رنگ این رژ لب در هیچ رژ لب برند دیگری تکرار نشده و کمپانی شارلوت تیلبری خالق این رنگ خاص است.

این رژ لب خاصیت آبرسانی و نرم‌کنندگی پوست لب را دارد. سر رژ لب طوری طراحی شده که زاویه دارد و این زاویه می تواند به راحتی به اطراف لب‌های شما کادر دهی دهد و فرد را از زدن خط لب بی‌نیاز می‌کند.

shaden_cosmetics_1629908691_1

از اجزای سازنده این رژ لب انواع تری گلیسیریدها و موم‌ها استفاده شده و این موضوع باعث ماندگاری این رژ لب تا 10 ساعت شده است.

محصولات پیلوتاک شارلوت تیلبری به حدی محبوب و دل‌نشین است که در هر یک دقیقه سه عدد از آن در دنیا به فروش می‌رسد.

رژ-تیلبری-1

رژ لب های شارلوت تیلبری از رژهای پرطرفدار اما خاصی می باشند. رژ لب یکی از جذاب‌ترین مراحل میکاپ صورت است و کمتر خانمی هست که از این مرحله لذت نبرد. یکی از جذاب‌ترین و زیباترین رنگ‌هایی که لازم است هر بانویی در کیف آرایش خودش داشته باشه رنگ‌های نود و به اصطلاح رنگ لب هست و با این رنگ می‌تواند استایل‌های مختلف آرایشی را بسازد.

این رژلب که شاید بتوان از گران ترین برند ها دانست به قیمت 1,090,000 تومان به فروش میرسد.

و اما برند های محبوب ایرانی

My lipstick (مای)

 

Untitled

درباره محصول:

یکی از برندهای بسیار پر مصرف ایرانی مای می باشد. رژ لب جامد مای با تنوع رنگی بالا زیبایی را در کنار سلامتی به لب‌های شما هدیه می‌کند. مای دارای 6 محصول رژلب جامد با برندهای مای کلاسیک و بلک دایموند است.

مهمترین و برترین ویژگی‌ رژ لب های مای استفاده از مواد اولیه باکیفیت در تولید فرمولاسیون روز اروپا با قیمت بسیار مناسب است. در انتخاب رنگ رژ لب‌های مای ترندهای روز دنیا بررسی شده و پرطرفدارترین رنگ‌ها برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است.

رژلب-جامد-سیلکی-شاین-502

رژلب جامد سیلکی شاین محصولی فوق العاده با ماندگاری بالاست که حالتی زیبا و جذاب برای لب‌های شما ایجاد می‌کند. این محصول رنگ‌های متنوعی دارد که به شما این امکان را می‌دهد بر اساس آرایش خود رنگی دلنشین و مناسب انتخاب کنید.

خاصیت مرطوب کنندگی و ترکیبات مغذی موجود در این محصول از خشکی لب و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند و هیچگونه حساسیتی برای پوست نازک لب و اطراف آن ایجاد نمی کند. این ترکیبات مغذی همچنین پوست نازک و حساس لب‌ها را تقویت می‌کنند.

رژلب جامد سیلکی شاین بافتی نرم و سبک دارد، به سرعت جذب پوست لب می‌شود و پوششی عمیق ایجاد می‌کند. این رژ لب جلوه‌ای براق و ابریشمی دارد و به مدت طولانی، بدون تغییر حالت زیبای لب‌ها را حفظ می‌کند.

Jk40A6oqtXkM12ugn0iOimYrjFiKGrrpvC7rJZSD

 

رژلب مای از برند های پرطرفدار ایرانی است که البته گاهی برخی هم ازش راضی نیستند و یا بهشون نمیسازه. مای به عنوان یک برند ایرانی با قیمت پایین و یا مناسب توانسته کیفیت خوبی را ارئه دهد و مشتریان را راضی نگه دارد اما خب در نظر داشته باشید که هر محصولی مطابق با موادی که در آن به کار میرود قیمت گذاری می شود و هیچگاه نباید از برند با قیمت پایین تر انتظار کیفیتی بسیار بالا را داشت.

محصولات مای از بین از ۲۶٫۵۰۰ تومان تا ۶۰٫۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

schon (شون)

2f0aef20f7cce3ef471e817489bc248dfc005bdc_1608994089 (1)

درباره محصول:

رژ یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی خانم‌ها است که هر برندی آن را تولید می‌کند. رژ لب شون با استفاده از گیاهان در فرمولاسیون خود، دنیای لب‌های شما را زیباتر می‌کند.

رژ لب شون در رنگ‌های متنوع و جذاب برگرفته از طبیعت در انواع جامد و مایع، زیبایی را همراه شما می‌کند. در ساخت رژ لب های شون از ترکیبات گیاهی برای بخشیدن حس لطافت و سلامتی به لب‌های شما استفاده شده است.

Schon-Lipstick-Aqua-Charming-4-759

انواع رژ لب شون از نظر کاربرد

رژ لب ها فارغ از تقسیم بندی مایع و جامد، از نظر کاربرد به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

رژ لب ویتامینه: بهترین نوع رژ لب از نظر سلامتی رژ لب ویتامینه است. این رژ لب‌ها علاوه بر زیبایی با دارا بودن موادی مثل ویتامین E و استفاده از روغن‌های گیاهی سلامتی را به لب‌های شما هدیه می‌کنند. این نوع از رژ معمولا ساختار مومی داشته و طیف رنگی بالا و ماندگاری بسیار مناسبی دارد.

برق لب: این محصول ماندگاری کمی دارد، روی لب‌ها خشک نمی‌شود و باعث درخشندگی و براقی لب‌های شما خواهد شد. کاربرد برق لب علاوه بر درخشان کردن لب‌ها، حفظ حالت طبیعی چهره و بهتر نشان دادن آن است.

رژلب حجم دهنده: فرمولاسیون و رنگ این نوع رژلب ها به گونه‌ای است که باعث حجیم تر به نظر رسیدن لب‌های شما می‌شوند..

رژ لب مات؛ نیمه مات و شاین: مات، نیمه مات و یا شاین بودن رژلب استفاده از آن را برای رنگ پوست‌های مختلف ساده تر می‌کند. همچنین برای آرایش روز معمولا رژلب مات و آرایش شب رژلب شاین مناسب‌تر است. برای آرایش در فصل‌های سرد سال، استفاده از رنگ‌های مات رایج‌تر از استفاده از رنگ‌های شاین است.

170515946_363662498262527_5391492820075423523_n

ویژگی ها و مشخصات رژ لب شون

رژلب مایع مات ولوت دارای بافتی نرم و مخملی بوده و حاوی روغن هسته انگور است. این رژ خاصیت رطوبت رسانی و ضد چروک دارد و پوششی یکدست و یکنواخت را به لب‌های شما هدیه می‌کند.

رژ لب مایع امیزینگ شاین با استفاده از خواص روغن آلبالو علاوه بر رطوبت رسانی و ماندگاری بالا، پوشش بسیار عالی را روی لب‌های شما ایجاد می‌کند و حس تازگی را برای لب‌های شما به ارمغان می‌آورد.

رژلب آکوا چارمینگ با بافتی نرم و سبک و ترکیبی از روغن آووکادو و ویتامین E، لب‌های شما را تغذیه کرده و از ترک خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این رژ، لب‌های شما را درخشان کرده و حس نرمی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد.

رژلب جامد نیمه مات ولوت با داشتن رنگ‌های متنوع و جذاب، زیبایی رویایی طبیعت را همراه شما می‌کند. حضور روغن آووکادو ضمن تغذیه و محافظت از لب‌ها، به آن‌ها آبرسانی کرده و پوششی یکدست را فراهم می‌کند.

Untitled

رژ لب فقط یک وسیله زیبایی نیست، مطالعات مختلف بارها نشان داده‌اند که استفاده از آن باعث بالا بردن روحیه و انگیزه و حتی اعتماد به نفس در افراد می‌شود. محصولات شون نیز از برند های محبوب و پرطرفدار ایرانی می باشد که نسبت به قیمت کیفیت خوبی را ارائه داده است.  

رژلب های شون هم از قیمت مناسب ها هستند که در رنج قیمتی 80٫000 تومان به فروش میرسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی