|

این رنگ لاک ها به پوست گندمی و روشن میاد؛ خودتو بشناس بعد انتخاب کن و خوشگل شو!

لاک از قسمت های بسیار مهم و جذاب تو استایل شماست که البته اگه مناسب با پوستتون انتخاب نشه قطعا در زیایی کمکی نمیکنه که زشت هم میشه!

لینک کوتاه کپی شد
6

یکی از ترفند های بسیار مهم در زیبایی برای خانم ها که خیلی زیاااد هم بهش علاقه دارند و جذابشون می کنه لاک هستش و دیگه الان هم مثل قدیم نیست که فقط عده ای ازش استفاده کنند و حالا دیگه تو هر سن و سالی و با هر تیپ و شکلی لاک رو میزنند! حالا برخی جیغ و کار شده و برخی هم ساده و نود دوست دارند!

به گزارش«شایانیوز» اما خب خیلی وقتا هم پیش اومده که رنگ لاکمون به دستمون نیومده یا اصلا به فرم انگشت ها و صدف ناخونمون نمیاد. حالا در این صورت چجوری باید بفهمیم چه کنیم و چه نکنیم؟

میایم سرچ میکنیم! من در ادامه به شما خواهم گفت که برای چه رنگ پوستی چه رنگ لاکی میاد و اینجوری شما خیلی راحت تر میتونید تناژ رنگی مناسب خودتونو پیدا کنید. ناگفته نماند اینکه در چه فصل سال هم هستید بسیار تاثیر گذاره و ناخودآگاد زیبایی و یا زشتی خاصی به دستان شما خواهد داد.

169421_459

رنگ پوست گندمی

برای خانم هایی که رنگ پوستی گندم گون دارند بهتر است در کل از رنگ لاک های تیره تر استفاده کنند چرا که بهترین انتخاب برای کسانی که پوستی گندمی دارند لاک‌های پررنگ و درخشانی است که کنتراست سه بعدی زیبایی روی پوست ایجاد می‌کنند.

از طرف دیگر رنگ های کمرگ باعث میشه تا دستان شما در نگاه دیگران کمرنگ و بی روح دیده بشه جوری که انگاری رنگ پریدگی براتون رخ داده بیشتر!

مثال واسه شمایی که گندمی هستی!


1. رنگ لاک آبی کبالت برای پوست گندمی (Cobult Blue)

آبی کبالت یک رنگ لاک مناسب برای پوست گندمی است که به آبی نفتی هم شناخته شده و جلوه بی نظیری بر دست‌های شما ایجاد می‌کند. این رنگ آبی عمیق و نسبتا تیره رنگ برای ماه‌های سرد سال در پاییز و به ویژه زمستان مناسب است.

اگر از این رنگ لاک پیدا نکردید لاک‌های سورمه‌ای رنگ مات یا براق (بسته به سلیقه خودتان) گزینه مناسبی برای شما می باشد که حسلبی جذابتان می کند.

آبی-کبالت-3

blue-nails-desing-15

لاک-ناخن-مای-شماره-819-رنگ-آبی-تیره-مدل-High-Gloss-2-600x601

2. رنگ لاک نارنجی روشن (Bright Orange)

اگر شما از خانم هایی هستید که خب گندمی هستید اما به هر دلیلی رنگ های تیره را دوست ندارید، یکی از رنگ های جذاب برای پوست های گندمی رنگ نارنجی روشن می باشد که میتواند جایگزین جذابی به جای رنگ های تیره و یا رنگ های بی روح باشد. این رنگ شاد از دسته رنگ های است که هم به شما می آید.

علاوه بر این می توانید از رنگ ها زمینه قرمز مایل به نارجی و یا طلایی نیز استفاده کنید که هر وقت به دست های خود نگاه کردید لبخند بزنید و لذت ببرید.

اما خب اگر رنگ پوست‌تان نزدیک به پوست کیم کارداشیان است، چرا از دست‌های این سلبریتی معروف برای لاک زدن ایده نمی‌گیرید؟ با جستجوی مختصری متوجه خواهید شد که کارداشیان تا چه میزان از رنگ‌های قرمز با تناژ نارنجی برای نقاشی ناخن‌هایش استفاده می‌کند.

195091895

 

788882_515

CG7Wn6RURX2rwJVuXAhQRQ_624x464


رنگ پوست روشن

رنگ پوست روشن که اغلب به عنوان تن پوست سرد در نظر گرفته می شود، بیشتر به رنگ هایی نیاز داره که به دستای شما رنگ و لعاب بیشتری بده و شمارو هم برای خودتون و هم از نگاه دیگران جذاب تر کنهنه اینکه مجبور باشید دائما دستای خود را قایم کنید!

برای رنگ پوست های روشن لاک های پاستیلی و نود و آبی روشن مناسب هستند اما از سایه‌های تیره رنگ‌ هایی که تضاد زیادی با پوست ایجاد می‌کنند، اجتناب کنید.

بعلاوه، رنگ خاکستری و طوسی نیز از رنگ های خنثی محسوب می شوند که برای هر رنگ پوستی مناسب هستند. اما سایه های سرد این رنگ ها برای کسانی که پوست روشن دارند جذابیت و درخشندگی بیشتری دارد. اگر هم مایل هستید که از لاک قرمز استفاده کنید، قرمزی را انتخاب کنید که ته رنگ آن متمایل به آبی باشد.

مثال واسه شمایی که سفید هستی!


1.رنگ لاک صورتی برای پوست روشن و سفید (pink)

رنگ صورتی بسیار پرطرفدار بوده و وقتی نوبت به خرید لاک صورتی می‌رسد، کسانی که رنگ پوست روشنی دارند انتخاب‌های بیشتری می‌توانند داشته باشند؛ انواع لاک‌های صورتی یعنی از صورتی چرک تا صورتی جیغ، می‌توانند برای پوست روشن مناسب بوده و جلوه‌ای زیبا و رویایی به ناخن‌های شما بخشند.

best-nail-polish-colors-for-your-skin-tone-Sindokht14

290698_278

لاک-یاسی-برای-پوست-سفید

2. رنگ لاک قرمز (red) 

این رنگ در کنار هر رنگ پوستی زیبایی خاص خودش را دارد مخصوص اگر ناخن‌های شما کوتاه باشد. اما به کسانی که پوست روشنی دارند توصیه می‌شود که سراغ لاک قرمز بدون تناژ زرشکی بروند؛ چراکه پوست روشن آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کند.

لاک قرمز در هر تناژی جذابیت خاص خود را دارد به گونه ای که برای هر مکان و قرار و مهمانی و حتی روزمرگی هم استفاده میشه و دیدنه.

1586991238772619

طراحی-ناخن-با-لاک-قرمز-e1626690467441

837315_564

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ملیسا ارسالی در

    اصلا خوب نبود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها