|

"یکتا ناصر" با چشم و ابروی نازش چه دلی می لرزونه؛ خانوم یه پا سوفیا لورن دیگه!

yekta nasser shayanews

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است که با تیپ و استایلی جذاب و آرایشی شبیه سوفیا لورن در جشنواره فجر امسال حسابی خبرساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است که که در چند سال اخیر به لطف آقای شوهر یعنی منوچهر خان هادی حسابی پرکار شده و پای ثابت فیلم های منوچهر خانِ، انگار آقای هادی هر فیلمی که بسازه باید یه نقش برای یکتا خانوم کنار بزاره. البته یکتا یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم. 

به گزارش «شایانیوز»، منوچهر هادی تا به حال فیلم و سریال های بسیاری ساخته که بعضی مثل عاشقانه به شدت مورد توجه مخاطب قرار گرفت بعضی هم مثل سریال "دل" و "گیسو" به قدری ضعیف بود که صدای مخاطبان را درآورد. آخرین کار این زوج سریال "نیسان آبی" است که ظاهرا بیننده از آن راضی بوده.

همون طور که میدونید جشنواره فجر در حال برگزاری است و معمولا یکی از چیزهایی که در جشنواره های این چنینی مورد توجه قرار می گیرد نوع پوشش بازیگران است. اگه جزء افرادی هستید که خبرهای جشنواره رو دنبال می کنید حتما می دونید که بعضیا همیشه تیپ های ناجور و عجیب و غریب میزنن البته شاید استایلشون فکر شده باشه و بخوان با سبک پوششی که دارن چیزی رو به مخاطب بگن شاید هم تیپشون حاوی پیامی نباشه. در مقابل عده ای هم خیلی شیک و باوقار لباس میپوشن یکتا ناصر جزء افرادی بود که در فوتوکال فیلم "شب طلایی" در برج میلاد بسیار جذاب و شیک ظاهر شد در ادامه بخشی از این مراسم که مربوط به حضور خانم ناصر هست و مشاهده کنید.

یکتا ناصر و سوفیا لورن

یکتا ناصر؛ سوفیا لورن ایران

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

یکتا ناصر و مریم رهنما

کی یکتا خانوم شکل سوفیا لورن کرد؟

مریم رهنما میکاپ آرتیست خفن ایرانی است که بیشتر آرایش های سلبریتی ها را انجام می دهد و انصافا هم نتیجه بسیار خوبی تحویل می دهد. یکتا ناصر هم میکاپش به دست خانم رهنما انجام شد که الهام گرفته از میکاپ سوفیا لورن بازیگر دهه ۵۰ میلادیِ هالیوود میباشد.

از جشنواره و حواشی اون که بگذریم یکتا ناصر از فعالین اینستاگرام است و فیلم و عکس های بسیاری از خود و یا همراه با دختر و همسرش منتشر می کند. آخرین عکسی که یکتا خانوم ناصر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده عکسی جذاب است که فقط چشم و ابرویش در آن مشخص است.

یکتا ناصر

او در کپشن نوشته: کاش می پوشاندم همه هستی ام را از چشم همه صاحب نظران تنگ نظر...

پ.ن: این پست را قبل از اعلام کاندیداهای جشنواره فجر گذاشتم بنابر این هیچ ارتباطی به آن ندارد.

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در دبیرستان رشته تجربی گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت شانس به یاری اش آمده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر سر سریال من سالوادور نیستم با آقای هادی آشنا شد و درست یکسال بعد این فیلم ازدواج کردند و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نماند مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

یکتا ناصر

زاویه فک عجیب یکتا ناصر!

یکتا ناصر بعد از اینکه به شهرت رسید چند عمل زیبایی انجام داد که بی حاشیه نبود. چیزی که در این باره همیشه مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار کاربران است زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری در موردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی.

یکتا ناصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سوفیا لورن چهره طبیعی خودشه. یکتا ناصر همش عمله

  • مونا ارسالی در

    زیبا هستند

  • ناشناس ارسالی در

    سوفیا لورل. هاردی هم شوهرشه!!!

  • ناشناس ارسالی در

    اینا رو باید قیافه اصلیشون رو ببینی.
    الان همش عمله

  • ناشناس ارسالی در

    عاشقشم

  • ناشناس ارسالی در

    البته سوفیا لورن صورتش طبیعی هست
    اما یکتا ناصر با هفت قلم آرایش!!!

  • ناشناس ارسالی در

    طفلک سوفیالورن

  • ناشناس ارسالی در

    خوب حالا چیکارش کنیم واقعا دشمن امام زمان همین فضای مجازی وتلویزیون است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها