|

استایل جذاب و متفاوت "یکتا ناصر"؛ بوسه نامتعارف آق منوچ چی میگه!

yekta nasser shayanews

یکتا ناصر به واسطه حضور در آثار همسرش حالا جزو بازیگران پرکار است و از حق هم که نگذریم در این چند سال خانوم ناصر پیشرفت خوبی داشته

لینک کوتاه کپی شد
2

یکتا ناصر که تا همین چند سال پیش جزو بازیگران درجه سوم و چهارم سینما محسوب می شد و بعد از ازدواج با منوچهر هادی و به واسطه حضور در آثار همسرش چهره شد و حالا جزو بازیگران پرکار و فعال سینما و شبکه نمایش خانگی است. یکتا امسال با فیلم شب طلایی که پسر ابراهیم حاتمی کیا ساخته و خود ابراهیم خان هم تهیه کننده اش است در جشنواره چهلم فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر در این چند سال یک دم در فیلم و سریال های منوچهر هادی ایفای نقش داشته آن هم از نوع نقش اصلی اش که خب این روند باعث میشه مخاطب کمی از دیدن یک بازیگر در همه کار ها خسته بشه به خصوص که اون کارگردان پر کار هم باشه!

محصول جدید این زوج نیز سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" بود که در حال پخش است و رو به اتمام. منوچهر هادی بعد از دو محصول ضعیف و آبکی دل و گیسو اینبار مخاطب رو راضی نگه داشت و تونست بخندونه.

یکتا خانوم که در نیسان آبی نقش زری سازگار را ایفا می کرد به بهانه پایان بازی اش در این سریال چند عکس از نقشش منتشر کرد.

yekta_nasser_1643307915

منوچهر هادی و بوسه ای که جنجالی شد!

اما از این ها که بگذریم یکتا ناصر و منوچهر هادی تصاویر خانوادگی بسیاری منتشر می کنند. آن ها دختری پنج ساله به نام سوفیا دارند که دقیقا یکسال بعد از ازدواج به دنیا آمد. اما به تازگی عکسی از این خانواده کوچولو منتشر شد که در رستورانی لاکچری حضور دارند و ستی خردلی و خوشگل هم زده اند اما نکته ای که برای کاربران هضم نشدنی بود و خیلی انتقاد کردند بوسه ای بود که منوچهر هادی به عنوان پدر به لب دخترش میکنه. این رفتار رو بسیار اشتباه دونستند و برخی هم به چهره یکتا ناصر مثل همیشه گیر دادند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

honarmandan_official_1643122697

زاویه فک عجیب یکتا ناصر!

یکتا ناصر بعد از اینکه به شهرت رسید چند عمل زیبایی انجام داد که بی حاشیه نبود. چیزی که در این باره همیشه مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار کاربران است زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری درموردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی

yekta_nasser_1632386809

یکتا خانوم به جز این عکس تصاویر دیگری هم دارد که نظر کاربران رو به خود جلب کرده است. مثلاً تصویر زیر هم که به نظر می رسد خانوم تزریق گونه انجام داد و لپ هاشون رو گرد کردن هم با وکنش های زیادی مواجه شد. کاربران معتقدند که یکتا خانوم در این تصاویر شبیه مربع و مستطیل و ذوزنقه و... شده و خلاصه حسابی مسخرش کردن. 

stylebazigaran_1633281969_5

یکتا ناصر یا سوفیا لورن!

سوفیا لورن (Sophia Loren) را شاید بتوان معروف‌ترین بازیگر زن دهه 60 و 70 سینما دانست. این بازیگر ایتالیایی که برنده چندین جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده شباهت‌هایی به یکتا ناصر، بازیگر زن ایرانی دارد.

خیلی از کاربران شبکه مجازی بر این عقیده اند که یکتای ما شبیه به سوفیای آنهاست اما خب برخی از کاربران همیشه در صحنه که دوست دارن پشت هنرمندای خارجی دربیان فقط، سوفیا لورن را زیبا تر دانستند!

90308

البته خود یکتا خانوم هم به نظر از این مقایسه چندان ناراضی هم نیست و اصلاً انگار خانوم ناصر ارادت خاصی به سوفیا لورن دارد چرا که اسم دخترش را هم سوفیا گذاشته است.

parwsi_org_1619610142

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نکن آقا نکن!!! بگذار بچه با فرهنگ خودمون بزرگ بشه. مثلاً خیر سرت فرهنگ سازی میکنی؟ بچه رو دو شخصیته بار نیار. نکنه داری آموزشش میدی برا خارج؟ تازه الان میگن به بچه هاتون یاد بدین به هرکسی نگن عمو..

  • نفس ارسالی در

    سلام خانم یکتا ناصر واقعن عالی هستید هم شما هم آقای هادی واقعن عالی هستید خیلی هم به هم می یاید خیلی دوستتون دارم خیلی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی یکتا ناصر با اون صورت کج که داری ادم رو یاد پیکان تصادفی میندازی

  • ناشناس ارسالی در

    تاجاییکه همه می دانند سوفیا لورن قبلا بوده پس یکتا ناصر شبیه ایشون البته با انجام چندعمل زیبایی

  • S⭐ ارسالی در

    به نظرم قبل عمل زیباییش واقعا خوشگل تر بود 😔

  • یه آزاد ارسالی در

    عکس مادر پسری شقایق دهقان وحالا عکس پدر ودختریه همسر یکتا ناصرو دخترش
    دیگه شورشو درآوردن
    پس حرمتها
    یعنی فرقی بین مادرو دختر وشوهروپسر نیست فرق هست
    یه بار یاد آوری میکنم زن وشوهر
    که تازه !!!
    بفهمین حالیتون باشه اینا خیلیش خصوصی اند میفهمین آیااااا؟ گه تو این روشهاتون

  • تاتا ارسالی در

    معلومه که یکتا ناصر قشنگ تره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی