|

سورپرایز خفنی که "یکتا ناصر" به همه نشونش داد؛ چه آبجی شُل حجابیم داری!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر برای روز مادر ویدیوی منتشر کرد که دختر پنج ساله اش به او هدیه ای جالب میدهد.

لینک کوتاه کپی شد
4

یکتا ناصر بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که در چند سال اخیر خیلی بیشتر از قبل معروف و البته پر کار شده است. یکتا ناصر شیش سال پیش با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما ازدواج کرد و وصلت بازیگر با کارگردان هم که میدونید نتیجش چیه! 

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر در این چند سال یک دم در فیلم و سریال های منوچهر هادی ایفای نقش داشته آن هم از نوع نقش اصلی اش که خب این روند باعث میشه مخاطب کمی از دیدن یک بازیگر در همه کار ها خسته بشه به خصوص که اون کارگردان پر کار هم باشه!

از سینما و تلویزیون که خارج بشیم، یکتا ناصر از فعالین اینستاگرام است و فیلم و عکس های بسیاری از خود و یا همراه با دختر و همسرش منتشر می کند اما چیزی که همیشه مورد تمسخر قرار میگیره زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری درموردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی

yekta_nasser_1632386809

سورپرایز جالب یکتا ناصر

اما جدا از این ها یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان دخترش سوفیا به دنیا اومد و حالا 5 ساله است. وی به تازگی ویدویی از سوفیا منتشر کرد که برای روز مادر به مامان جانش هدیه ای زیبا میده و مثلا یکتا خانم هم خبر نداشته و کلی ذوق میکنه!

البته که این فیلم ساختگی بود و چون در مقابل یکتا ناصر دختر کوچولویی پنج ساله بود با حالتی بچگانه صحبت کرد اما یکسری کاربران منفی گوی همیشه در صحنه باز اومدن به مسخره کردن که خیلی ساختگی بود و مصنوعی بازی کردی و از این حرفا!!!

یکتا ناصر پای ثابت کارهای آقای کارگردان!

به اعتقاد بسیاری از مخاطبان و حتی همکاران یکتا خانوم بخت و اقبال یار ایشان بود که با منوچهر هادی ازدواج کرد و این امکان برایش فراهم شد تا در مجموعه های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی همسرش حضور پیدا کند البته یکتا خانوم یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم حالا بماند که خانم بازیگر پای ثابت همه فیلم های شوهر کارگردانش است.

حالا خانم بازیگر این را گفت اما خب از اونجایی که بدون استثنا تو همه فیلم و سریال های منوچهر هادی حضور دارد باید کمی به این حرف ها شک کرد و قطعا در آخر به این موضوع میرسیم که امکان نداره آقای کارگردان پول و دستمزدی که قراره به یه بازیگر برسه رو به همسر خودش نده و یکتا خانم ناصر رو تو پروژه اش نیاره! 

yekta_nasser_1642801435

yekta_nasser_1583856919

یکتا ناصر: چون حرفه ای هستم همسرم منو برای نقشا انتخاب میکنه!

بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

yekta_nasser_1636314419

yekta_nasser_1597689045

البته که برخی شنیده ها هم وجود دارد که کاربران می گویند یکتا ناصر در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته که شرط عقد نامه ازدواج ماست که من در همه پروژه های همسرش حضور داشده باشم! که خب احتمالا این گفته خب شایعه و شوخی بیش نباشد.

yekta_nasser_1593845034

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

yekta_nasser_1579635686

خواهر و شوهر خواهر یکتا ناصر خواهر و شوهر خواهر یکتا ناصر

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر+هادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اوخییی خیلی یکتارو دوست دارم🥺❤

  • سودابه ارسالی در

    من هر پیام میذارم نمیدونم چرا بامن لج هستین واونو نمیذارین واسه همه.یک سوالی دارم واقعا دقت کردین چرا همه ی بازیگرها میگن پدرانشان یا افسر نیروی زمینیه یا افسر نیروی دریایی یا فرمانده هست مادرها طبق معمول همه خانه دار .واقعا عجیبه مگه میشه همه ی پدرها افسر هستن

  • سارا ارسالی در

    خواهرش چقدر شبیه دختر ترامپ هست

  • ناشناس ارسالی در

    والا نفهمیدم کدوم خواهرش بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی