|

عکس لب آبی و خوشگل "یکتا ناصر" اونم بدون آقای شوهر؛ آبجی جانش چه منشوریه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بعد از اتمام نیسان آبی حالا فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارد و به تازگی هم تصوری زیبا از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

یکتا ناصر بازیگر معروف و البته همسر آقای کارگردان معروف می باشد که در حال حاضر نیز در سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" ایفای نقش دارد. این سریال ساخته دست منوچهر هادی است که امکان ندارد همسرش را در آن نیاورد و از نقش های اصلی نگذارد!

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" در سال 94 با آقای شوهر آشنا شد و ازدواج کرد. سال بعد نیز این زوج صاحب دختری به نام سوفیا شدند که به تازگی 5 ساله شده است. یکتا ناصر از هنرمندانی می باشد که به خوبی توانایی ایفای نقش هم در طنز را دارد مثل فیلم رحمان 1400 و هم در نقش های جدی. منوچهر هادی بعد از دو پروژه ناموفق و آبکی مثل دل و گیسو اینبار توانست با نیسان آبی دلِ مخاطب را به دست بیاورد و راضی کند.

اما از این ها که بگذریم یکتا ناصر از فعالین اینستاگرام می باشد و به گفته برخی کاربران هر چه میگذرد مغرور تر هم می شود! وی به تازگی عکسی از خود منتشر کرد که به نظر کاربران زیبا ترین تصویرش است.

ناگفته نماند زاویه فک یکتا ناصر همیشه مورد تمسخر کاربرین قرار می گیرد که ظاهرا در این تصویر کمتر به چشم میاد.

yekta_nasser_1642801435

خانم ناصر در کپشن پستش نوشت:

به ندرت در هر صد نفر یک نفر ارزش آن را دارد که با او بحث کنی.بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند،زیرا هر کسی آزاد است که احمق باشد

کتاب: هنر همیشه بر حق بودن اثر  آرتور شوپنهاور

yekta_nasser_1633890911

یکتا ناصر مدتی پیش ویدیویی همراه با آقای شوهر منتشر کرد که ظاهرا روز آخر فیلمبرداری این سریال در ترکیه بوده. اما چیزی که در نظرات پر تکرار بود چهره یکتا ناصر بود که به گفته کاربران مصنوعی و کج و کوله شده!

یکتا ناصر: چون حرفه ای هستم همسرم منو برای نقشا انتخاب میکنه!

بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

yekta_nasser_1603807886_1

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

yekta_nasser_1601909455

yekta_nasser_1600872510

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

نیکتا ناصر نیکتا ناصر

niktanaser_1517142713_3

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

خانواده-منوچهر-هادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    قشنگ میشه فهمید که بین خانواده یکتا ناصر و شوهرش اختلاف فرهنگی وجود داره. من قبول دارم که این مسائل شخصیه ولی خب لااقل خانم ناصر باید هوای شوهرش که فرزند شهید هستن رو بیشتر داشته باشه.

    • ناشناس ارسالی در

      خود اقای هادی باید پایبند به عقایدش میبود..هرکس‌که پاش به سینما باز میشه پشت پا نیزنه به عقاید و باوراش تا بگه مثلا امروزی و روشنفکرم

  • احمد ارسالی در

    تمام بازیگرا عمل جراحی صورت انجام دادن قیافه واقعی ازبین رفته

  • پریا ارسالی در

    موافقم

  • ناشناس ارسالی در

    خانم یکتا ناصر هنرپیشه بسیار توانا و خوبی هستند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی