|

از "یکتا خانومِ ناصر" این تیپا بعید بود؛ ولی چه چشای نازی داری از نزدیک!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی و همسر منوچهر هادی می باشد که برای اتمام سریالِ آقای شوهر پستی منتشر کرد و متنی بلند بالا نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی می باشد که البته بعد از ازدواج با آقای کارگردان کلی به شهرتش افزوده شد. حالا میگین چجوری؟ با بازی تو تمااام فیلم و سریال های آقاشون اونم تو نقش اصلی.

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر استعداد خوبی در بازیگری دارد چرا چون امتحان خودشو هم تو نقشای جدی پس داده و هم تو نقشای طنز مثل "رحمان 1400". یکتا ناصر چند سالی میشه که با منوچهر هادی ازدواج کره و دختری 5 ساله به نام سوفیا نیز دارند. این زوج ظاهرا زندگی خوب و ارومی رو میگذرونن و حاشیه خاصی هم ندارن. اما چیزی که خیلی صدای کاربرا و مخاطبین رو دراورده همین پای ثابت بودن خانم خانما تو تمام پروژه های منوچهر هادی هستش که از نظر خیلی ها شورش دراومده!

سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" آخرین کاری بود که هادی کارگردانی کرد و ناصر هم نقش داشت به همین دلیل خانم بازیگر به تازگی بعد از اینکه ساخت این سریال تمام شد با انتشار تصویری از خود که سیسِ عقاب هم گرفته متنی جالب نوشت. ناگفته نماند خیلی از کاربران بر این نظرند که یکتا ناصر خیلی مغرور شده و همه رو از بالا نگاه میکنه!

yekta_nasser_1641325495

یکتا ناصر در کپشن پست نوشت:

شاید خوبه شاید بد شاید عادیه شاید غیر عادی نمیدانم برای دیگر بازیگران چه جوریه نمیدانم از نظر علم روانشناسی چه گونه است با اینکه مطالعاتم در این زمینه کم نبوده ولی وقتی نقشی را به پایان می‌رسانم انگار که تکه ای از وجودم کنده شده و در جهانی جدا از من به زندگی ادامه می‌دهد فقط میدانم که هنوز بعد بیست و پنج سال بازیگری حرفه ای آموزشگاهی نیست که به بازیگران آموزش دهد وقتی نقشی را به پایان می‌رسانند چگونه زندگی عادی را از سر گیرند شاید مثل تمامی داستان‌های قدیمی مسیرمان را تا رسیدن به مقصود تعریف کرده اند ولی برای از آن به بعدش نه راهی هست و نه داستانی ...

maryamrahnama___1586349003

جریان آشنایی آقا و خانم هنرمند

یکتا ناصر درست یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" یعنی در سال 1394 با منوچهر های کارگردان این فیلم ازدواج کرد و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نماند مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

cinemaparc_1588327209

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

ninibanplus_1612549480_1

او در دبیرستان رشته تجربی گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت شانس به یاری اش آمده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد.

rokhtorokh_1612785444

بازیگری اتفاقی

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم. من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.

آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

Untitled

خجالتی بودن

اینکه مردم در خیابان تو را می بینند و به تو محبت می کنند، حس لذت بخشی است البته من یک مشکل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است.

آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می کنند باید چه کار کنم، باید من به آنها سلام کنم یا آنها به من … (خنده)

_celebrities_stars__1640865804

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این کجاش سوفیا لورن هست

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی هم زیباست

  • بهرام ارسالی در

    یکتا ناصر خییلی نازو خوردنیه....عاشق استایلش با لباس چسبانم. عکسی با این تیپ ازش دارین بذارین...ممنونم

    • ناشناس ارسالی در

      یجو غیرت چیزه خوبیه..مردای زمان جنگ مرد بودن و زن ایرانی ناموسش بود

  • پری ارسالی در

    خیلی مهمه زن نجیب باشه خاک برسرزن جلف که مملکت وجامعه خراب کرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها