|

چگونه یک استایل مینیمال بزنیم؟/ با کمترین لباس‌ها زیبا به نظر بیایید

اگر روی اقلام اصلی تمرکز کنید، رنگ‌های خنثی انتخاب کنید و قطعات با کیفیت بخرید می‌توانید استایل مینیمالیستی بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ در دنیایی که با مد سریع، گرایش‌های زودگذر و تغییر ماهانه کمد لباس‌ها در چرخش است، مینیمالیسم در مد فقط یک نفس تازه نیست؛ بلکه یک انتخاب آگاهانه سبک زندگی و شورش در برابر زیاده‌روی است. مد مینیمالیستی در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است؛ این نوع از استایل روشی برای لباس پوشیدن است که شامل داشتن حداقل لباس و انتخاب قطعات باکیفیت همیشگی است که هرگز از مد نمی‌افتند. این مد در مورد ایجاد کمد لباسی است که می‌تواند برای هر مناسبتی پوشیده شود بدون اینکه خود را گرفتار استرس ناشی از همگامی مداوم با روندهای جدید کنید. این سبک اغلب با لباس پوشیدن متواضعانه همراه است و از سادگی الهام گرفته شده است. می‌توان با انتخاب مواردی با خطوط تمیز، رنگ‌های خنثی و اشکال بی انتها به آن دست یافت.

مد مینیمالیستی به این معنی است که فقط چند لباس دوست داشتنی در کمد لباس خود داشته باشید. رویکرد مینیمالیستی در مورد سادگی و داشتن تنها چیزی است که نیاز دارید و دوست دارید. این حرکت کاملاً مخالف مصرف گرایی است که امروزه رایج شده است.

02_collage_street-33

ملزومات کمد لباس سبک مینیمالیستی

در واقع رویکرد مینیمالیستی در مورد حذف چیزهای ناخواسته و تنها نگه داشتن لباس‌هایی است که نیاز دارید و دوست دارید. در ادامه به چند لباسی که برای داشتن استایل مینیمالیستی نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد.

minimalist+capsule+wardrobe

ترنچ کت کلاسیک

یکی دیگر از موارد ضروری برای اضافه کردن به کمد لباس مینیمالیستی خود یک کت به سبک کلاسیک است. کت ترنچ یک پارچه جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد و می‌تواند به زیبایی هر لباسی بیفزاید و استایل شما را جذاب کند. برای این نوع از کت رنگ خنثی مانند بژ، خاکی یا مشکی را انتخاب کنید و برای دوام از مواد باکیفیت مانند پنبه یا پشم استفاده کنید.

trench-coat

تیشرت و پیراهن سفید

یک تیشرت یا پیراهن سفید کلاسیک در هر کمد لباسی مینیمالیستی ضروری است. می‌توان آن را با هر چیزی از شلوار جین گرفته تا دامن پوشید و ست کرد. همچنین می‌توانید روی آن کت‌های کوتاه و بلند تک رنگ بپوشید تا جذابیتش بیشتر شود.

How_to_Become_a_Style_Minimalist_SANVT_t-shirt

کت و پیراهن مشکی

رنگ مشکی همیشه جزو رنگ‌های ترند محسوب می‌شود و هیچوقت از مد نمی‌افتد؛ از این رو داشتن یک کت یا پیراهن مشکی ساده برای هر استایل مینیمالیستی ضروری است. چون به راحتی آنها را می‌توان با سایر اقلام موجود در کمد خود ترکیب و تطبیق داد تا ظاهر متفاوتی ایجاد کند.

minimalist-fashion-216757-1588002100712-square

 جین

جین پارچه‌ای همه کاره است که می‌توان آن را بالا و پایین کرد. یک شلوار جین خوب یا یک کت جین می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد و همیشه شیک بماند. شما شلوار یا کت جین را می‌توانید به راحتی با هر لباس دیگری استایل کنید؛ به همین دلیل توصیه می‌شود از این جنس لباس در کمد خود داشته باشید.

3

اکسسوری ساده

اکسسوری‌ها نیز می‌توانند جزء اصلی کمد لباس شما باشند. جواهرات ساده مانند یک ساعت کلاسیک، یک جفت گوشواره میخی یا یک گردنبند ظریف، لباس شما را بدون اینکه خیلی زرق و برق‌دار کند، زیبا می‌کند. یک کیف دستی چرمی با رنگ خنثی را انتخاب کنید که می‌تواند برای محل کار یا پوشیدن روزمره استفاده شود و یک روسری یا روسری همه کاره انتخاب کنید که به راحتی با هر لباس شما قابل ترکیب باشد.

minimal-accessories

simple-girls-ring-model-cover-1024x676

Womens-Minimalist-Style-Lock-Buckle-Crossbody-Baguette-Bag-in-Genuine-Leather-23

کفش‌های عالی

وقتی صحبت از کفش به میان می‌آید بر کمیت تمرکز کنید. سبک‌های همه کاره‌ای را انتخاب کنید که می‌توانند برای موقعیت‌های مختلف پوشیده شوند، مانند چکمه‌های چرمی مشکی کلاسیک، کفش‌های کتانی ساده و یک جفت کفش پاشنه بلند. به دنبال کفش‌هایی باشید که از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و دوام بیشتری دارند و رنگ‌های خنثی مانند مشکی، قهوه‌ای یا سفید را انتخاب کنید که به راحتی با هر لباسی ست شود.

پس اگر روی اقلام اصلی تمرکز کنید، رنگ‌های خنثی مثل سیاه، سفید، سرمه‌ای و خاکستری انتخاب کنید، قطعات جاودانه و با کیفیت بخرید و در نهایت اکسسوری‌های ساده و بادوام را برگزینید، می‌توانید استایل مینیمالیستی بزنید.

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی