|

لباس‌هایی که برای کمد شما ضروری است/ گنجه‌ای بی‌حد و مرز و فراتر از سن و زمان بسازید

غوطه‌ور شدن در دنیای مد جذاب است اما گاهی نیاز ما را برطرف نکرده و زودگذر نیز هستند؛ اما داشتن چند لباس می‌تواند احساس نیاز ما را برطرف کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- «چی بپوشیم؟» یکی از سوالات همیشگی ما خانوم‌ها است؛ حتی اگر دنیایی از لباس‌ها با طرح و رنگ گوناگون را در کمد خود داشته باشیم باز زمان‌هایی پیش می‌آید که کلافه و سردرگم به دنبال لباسی می‌گردیم که استایل ما را تکمیل کند. گاهی هم وحشت‌زده مقابل کمد لباسمان می‌ایستیم و نسبت به هر چیزی که در آن است احساس تنفر می‌کنیم چون هیچ چیز به اندازه کافی خوب نیست که بپوشیم. سپس، تصمیم می‌گیریم از نو و به صورت دیوانه‌وار و غیرضروری سراغ خرید برویم که حاصلی جز ازدیاد لباس در کمد و خالی شدن کیف پولمان ندارد؛ چند وقت دیگر باز این سردرگمی سر باز می‌کند و چرخه تکرار می‌شود.

Screen-Shot-2021-08-24-at-4.12.16-PM-1024x524

خرید لباس‌های بدون سن و سال

برای اینکه کمی از این کلافگیمان کاسته شود، می‌توان از راه‌حل کمد لباس کپسولی «بدون سن و سال» بهره برد؛ بدین معنا که چند تکه از لباس‌هایی که می‌توان به راحتی آن‌ها را با دیگر البسه خود هماهنگ کرد یا قطعات کلاسیک زیبا را خریداری و آن‌ها را در کمد لباس خود جای دهیم.

توجه به این نکته مهم است که بی سن در اینجا می‌تواند معنایی دوگانه داشته باشد. نخست اینکه انتخاب برخی از لباس‌ها به سن ارتباطی ندارد و افراد در تمام گروه‌های سنی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؛ در واقع با گذر زمان و نوسان سلیقه باز بهترین گزینه هستند که استایل شما را تکمیل خواهند کرد. از سوی دیگر نیز می‌تواند به خود لباس‌ها اشاره داشته باشد؛ این اقلام تنها در عرض چند ماه یا سال قدیمی و کهنه نمی‌شوند و از مد نمی‌افتند زیرا آنها قرار است کلاسیک باقی بمانند و باعث می‌شوند هر قطعه در  مجموعه انتخاب‌شده شما کاملاً ارزش خرید داشته باشد. 

غوطه‌ور شدن در دنیای مد جذاب و دلپسند است اما گاهی نیاز ما را برطرف نکرده و زودگذر نیز هستند؛ اما داشتن چند لباس می‌تواند احساس نیاز و احتیاج ما را برطرف کند. در ادامه به چند نمونه از این لباس‌ها می‌پردازیم که خواندن و دانستن آن خالی از لطف نیست.

TRENCH-COATS

تیشرت و پیراهن سفید

همانطور که تی شرت سفید بارها و بارها متواضعانه ثابت کرده است، برای همیشه یک پایه قابل اعتماد در هر کمد لباس باقی خواهد ماند. امکانات آن هیچ حد و مرزی ندارد و با شلوار جین، دامن، شلوار کار و فراتر از آن قابل استفاده است و می‌درخشد. هر رنگ و طرح مانتو و کت را هم می‌توانید روی آن بپوشید تا جلوه داشته باشد.

c9f25bdcebed76d9892547ea73473900e11b8f53_original

کت بلیزر

اگر علاقه‌مند به استایل‌های رسمی هستید کت بلیزر یکی از گزینه‌های عالی محسوب می‌شود؛ اینو نوع بالاپوش‌ها شبیه به کت شلوار هستند و رسمی‌تر از کت‌های اسپرت بوده و در طراحی آن‌ها از پارچه‌های تک رنگ استفاده می‌شو. بلیزر از جمله لباس‌هایی است که به راحتی با دیگر البسه شما ست می‌شود و در میهمانی و محیط کار قابل استفاده است. با این نوع کت می‌توانید استایل روزمره یا کژوال بزنید و لذت ببرید.

15318380HTdFarNp

ترنچ کت

یکی از بهترین گزینه‌های برای بهار، پاییز و زمستان ترنچ کت است؛ این لباس در اندازه‌های مختلف طراحی می‌شود و گاهی بلندی آن تا مچ پا هم ادامه دارد. این مدل مناسب استایل روزمره، رسمی و کژوال است و به راحتی با دیگر لباس های شما هماهنگ می‌شود. معمولا نیز با پارچه‌های ضد آب دوخته می‌شود.

2023_12_09_22_29_IMG_3088-scaled

WhatsApp-Image-2023-10-28-at-09.53.52-2

جین راسته

استایل‌های مختلف می‌آیند و می‌روند، اما یکی از آن‌هایی که در چند سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است یک جین راسته خوب است. شما همیشه می‌توانید با شلوارهای مد روز مانند شلوار بگ، مام استایل، کارگو و… استایل خود را تکمیل کنید اما داشتن شلوار جین راسته که به راحتی با دیگر لباس‌های شما هماهنگ می‌شود بهترین گزینه برای حضور دائمی در کمد شماست. این شلوار را می‌توانید با کت‌های کوتاه و بلند و مانتو با طراحی مختلف امتحان کنید؛ همچنین کفش‌های کتانی و مجلسی نیز با این شلوار چشم‌نواز خواهد بود.

3

کتانی سفید 

داشتن یک جفت کتانی سفید یکی از ضروریات کمد لباس است؛ این مدل از کفش‌ها به راحتی با هر کدام از سبک پوشش شما قابل ست کردن است. این ک چه رنگ یا طرحی لباس بپوشید، استایل رسمی داشته باشید یا مینیمال و کژوال و… فرقی ندارد چرا که همه لباس‌های خود را می‌توانید با کفش کتانی سفید هماهنگ کنید و ظاهری متمایز ارائه دهید.

4

2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی