|

دوست داری اون دختری باشی که رو مد ترینه؟ / پس مینیمال استایل کن چشمای همه روت بمونه

اگر از علاقمندان استایل مینیمال هستید اما نمیدونید دقیقا چطور میشه از پس این سبک بر اومد، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای مد و استایل فرای همه صنعت ها پیش میره و تنوع و ترند بودن رو جوری به نمایش میزاره که گویی برای تک به یک سلیقه ها میشینه و طراحی میکنه. البته که قطعا این ترد ها به دسته های متفاوتی تقسیم میشن و یکسری بر اساس فرهنگ و آداب برداشت میشن و یکسری هم حتی با وجود اینکه مثلا تو یه کشور اروپایی رسمه، اما توسط خیلی ها رد میشه و مورد پسندشون نیست. یکسری از آیتما هم هستند که اصلا جوری تو دل برو میشن که کل دنیا ازشون استقبال دارند. استایل ها انواع مختلفی دارند که یکی از اونها استایل مینیمال می باشد و میشه گفت از محبوب ترینها نیز به محسوب میشه. اما خیلیا هستند که شاید بار ها و بار ها این سبک رو دیده باشن و حتی یه سرنخ هایی هم ازش استفاده کنند، اما ندونن دقیق سبک مینیمال چیه و چجوریه که خب در این مطلب قراره تمام و کمال یاد بگیریم. 

استایل مینیمال

المان‌های مهم در استایل مینیمال

اگر قصد این رو دارید که به سبک مینیمال لباس بپوشید، باید بدونید که جزییات در این سبک استایل اهمیت ویژه‌ ای داره. کیفیت پارچه و دوخت، ثبات، کیفیت و نوع رنگ‌ ها، تناسب و کیفیت طرح‌ های روی لباس آیتم هایی هستند که باید به اونها توجه کنید.

- دوخت و جنس پارچه اینجوری باشه: هنگامی که شما یک استایل مینیمال رو انتخاب کرده اید، باید دقت کنید که کیفیت و دوخت لبسا شما بالا باشه چرا که شما قراره از آیتم هایی کم اما باکیفیت استفاده کنید و به نحوی کمال گرایانه خواهید شد.

- رنگ استایل مینیمال اینجوریه: رنگ های خنثی پایه و اساس استایل های مینیمال می باشند و شما میتونید از رنگ های پایه ای همچون آبی و قرمز و زرد استفاده داشته باشید و باهاشون لباس ها مختلف رو ست کنید به طوری که با هم هارمونی و مطابقت داشته باشند.

استایل مینیمال

- مینیمال عاشق خطوط صافه: از دیگر علایق سبک مینیمال اینه که از خطوط صاف و منظم استفاده کنید چرا که نشون دهنده زندگی متناسب و منظم می باشد. وقتایی که ذهنی شلوغ و درهم دارید پوشیدن چنین لباس هایی کمک به نظر ذهنی شما هم داره.

- سایز لباس برازنده اندام شما: در انتخاب سایز دقت داشت باشید که لباس شما نباید کوچیکتر و یا بزرگتر باشه  باید دقیق و درست متناسب با اندام شما برش خورده شده باشه.

استایل مینیمال

تو استایل مینیمال چی رو با چی بپوشم؟

خب تو هر سبکی یکسری آیتم ها اهمیت بیشتری دارند و در این سبک نیز لباس هایی مثل تیشرت‌ های سفید، شلوارهای جین تیره، دامن‌ های طوسی و مدادی، بلوزهای دکمه‌ ای، بلیزرها، ژاکت‌ های جین، کت‌ های مشکی، کیف‌ های مشکی و برخی آیتم‌ های مشکی دیگه اهمیت بسیار بالا و خاصی داره.

فرقی نداره که شما رنگ مشکی رو دوست دارید یا نه، در هر صورت نمیتونید منکر این قضیه بشید که مشکی صدر جدول رنگ ها قرار داره و تو هر کمد لباسی حداقل یک آیتم ازش پیدا میشه.

زمانی که تصمیم می گیرید از آیتم های رنگی استفاده کنید و بپوشید، بهتره که یکی از قسمتای لباستون مثل کیف، کفش، رژ لب، ژاکت یا… رنگی و البته شاخص باشه و بقیه رنگ ها بهتره که از رنگ های خنثی استفاده شده باشه.

استایل مینیمال

شلوار، تاپ و تیشرت، بلوز و بالاپوش

شلوارهای جین آبی یا دودی و البته شلوار‌های پارچه‌ ای مشکی که راحت و اندازه و خوش دوخت باشند، برای استایل مینیمال خیلی مناسبن و میتونن این سبک رو به نمایش بزارن.

بهتره که بلوز یا تاپی رو بپوشین که با اندامتون هماهنگی داشته باشه و فیت باشه. خیلی مهمه اونی که میپوشید نه خیلی تنگ باشه نه خیلی گشاد، را که میره تو یه استایل دیگه. در مورد تیشرت ها، مهمه که تیشرت شما حالت لمه نداشته باشه و خیلی گشاد نباشه تا مدل کژوال و لش پیدا نکنه. مثلا اونچه که در بالاتنه پوشیده اید بهتره که شق‌ و‌ رق بایسته. یقه لباس نیز از اهمیت ویژه ای برخورداره و یقه باید مرتب و منظم باشه. فراموش نکنید هر گونه شلختگی در استایل مینیمال قابل قبول نیست.

کت‌ های چرمی کلاسیک، بارونی ها و ترنچ کت ها و لباس هایی با رنگای خنثی و همچنین ژاکت‌ هایی که جنس جین دارند و بلیزر‌ها میتونن انتخاب هایی مناسب برای استایل مینیمال باشند.

استایل مینیمال

طرح و نقش لباس تو استایل مینیمال

در مجموع پارچه‌ هایی که زمینه ساده و رنگای خنثی دارند، میتونن انتخاب خوبی برای استایل مینیمال باشند. اما اگر میخواین از پارچه‌ های طرحدار استفاده داشته باشید، طرح‌ های نواری و یا چهارخونه‌ که در آخر هم از دو رنگ استفاده شده باشه مختص استایل های مینیمال می باشد.

استایل مینیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی