|

فقط چیدمان کمد مهم نیست این کارا رو نکنی همه بهت میگن بو گندو / خوشبو شدن کمد دیواری

اگر شما هم با بو گرفتن کمدتون به دلیل وجود لباس ها مشکل دارین، پس حتما با این مطلب همراه بشید و روشای ساده خوشبو کردنش رو یاد بگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب کمد ها معمولا درب دار هستند و برای نگهداری و پنهان کردن هر آنچه که ما دلمون نمیخواد جلوی چشم باشه و در معرض دید. مثلا یکی از مهمترین عناصری که دوست داریم بزاریم تو کمد و کشو که جمع و جور بشه و فضا رو شلوغ هم نکنه، لباس هامون هستش! همه ما چندین دست لباس داریم که روزانه می پوشیم و بعد هم داخل کمد قرارشون میدیم. خب این لباس ها بوی بدن ما رو میگیرن و حتی گاهی اوقات شده که وقت شستشوی لباس رو هم نداشتیم و لباسمون رو بعد از درآوردن یکراست گذاشتیم داخل کمد!

خب بی شک اینجوری مخصوصا بعد از بستن درب کمد، داخل فضای کمد رو بو میگیره و همون بوی معمولی بدن ما تبدیل میشه به بویی نامطبوع که چندان خوشایند نیست. اما چاره چیه؟ نمیشه که هر یکبار که لباس رو میشوریم بندازین لباسشویی! پس باید دنبال راهی دیگه باشیم که نه سیخ بسوزه و نه کباب. مثلا بیایم و واسه کمدمون خوشبو کننده درست کنیم. میگی چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بگیم چجوری.

با-این-روش-به-سرعت-کمد-لباس-را-مرتب-کنید

توپ پنبه ای عطری بساز

برای رسیدن به یه بوی خوب با این روش باید توپ های پنبه ای بزرگی رو بردارید و روش عطر مورد علاقتون رو اسپری کنید. یا اینکه مثلا به اندازه 5 قطره روغن اسانس بریزید. البته که بهتره دو سه تا دونه گوله پنبه بردارید. اونها رو داخل کاسه گذاشته و بعدم بزاریدشون تو کمد یا کشو. اونوقته که حسابی همه چی بوی خوب میگیره. 

قهوه رو خشک کن که هرچی بوعه به خودش بکشه

همه ما قهوه رو به عنوان یه خنثی کننده بود و همچنین رایحه های قوی می شناسیم. برای این روش بهتره که یکم قهوه دم شده تهیه کنید و بعدم بریزیدش روی سینی پخت و پخشش کنید. یکم صبر کنین تا خوب خشک بشه و بعد اون رو تو کاسه بزارید. کاسه رو تو یه جایی از کمدتون قرار بدین که بتونه بو ها رو از بین ببره و به خود جذب کنه.

گل و گیاه طبیعی و خوشبو رو خشک کن

بیاین و اینبار گیاهان خوشبویی که میگیرن رو دور نریزین و خشکشون کنین. بعد تو یه شیشه بریزین و تو کمدتون اونجایی که خیلی تو دید نیست قرارش بدین. این ترفند در مقابل دیگر راهکار ها خیلی راحت و کم هزینه هستش و غفقط به گیاه خوشبو نیاز داره. اون گیاهی که شما دوستش دارین و عطرش مورد پسندتونه.

N2bbDq9TbyBw4szjQUyalgkYv9v3qEzbWWYuhPmW4AyjvDL9XI.jpg_512X512X70

جوش شیرین کی وقت کرد انقدر آچار فرانسه بشه

جوش شیرین لامصب انگاری یه آچار فرانسه همه کارست که همه جور راه حلی از دستش برمیاد. مثلا در اینجا میتونید از جوش شیرین استفاده کنین چرا که یه جذب کننده قوی هستش که برای رسیدن به هدف مورد نظر شما کارکرد خوبی داره. یه بسته تازه از جوش شیرین رو باز کنین و اون رو تو قفسه و یا کف کمدتون بزارین. اگر فرش اتاقتون بو میده جوش شیرین رو روی فرش بپاشید و یه 24 ساعتی صبر کنیدو بعد جارو بزنید. بسته جوش شیرین کمد رو هم هر یکی دو ماه یکبار عوض کنید.

مرتب-کردن-کمد

سدر میتونه بو ها رو بخوره!

به جهت خوشبو کردن کمد لباس میشه که چوب لباسی ها رو از جنس سدر انتخاب کرد. و یا اینکه جا لباسیتون از جنس سدر باشه و شاید هم کیسه هایی پر شده از سدر داشته باشید اون رو داخل کمد قرار بدین. سدر میتونه به طور طبیعی بو رو از لباسا دور کنه و رطوبت موجود تو هر فضایی رو هم جذب خودش کنه. 

65421321

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی