|

رنگ سال 2024 رو با چه رنگایی ست کنیم؟ / با این رنگا یه استایل آس و دلبر برا عیدت بساز

در این مقاله در خصوص رنگ سال 2024 و این که با چه رنگ هایی میتونید اون رو ست کنید براتون صحبت کردیم که امیدوارم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا مد و استایل تبدیل شدن به یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی که همواره به دنبال شیک و به روز بودن هست چرا که از این طریق میشه اطلاعات زیادی رو به افراد منتقل کرد مثلا شما میتونید با انتخاب رنگ های خاص احساسات متنوعی رو در افراد به وجود بیارید به عنوان مثال در صورتی که مشکی بپوشید میتونید خودتون رو به عنوان یه فرد مقتدر بقبولونید و یا در صورتی که آبی بپوشید میتونید در مقابل افراد خودتون رو به عنوان یه آدم قابل اعتماد جلوه بدید و... پس با این حساب استایل شما بسیار در جلو بردن شرایط شما در موقعیت های مختلف تعیین کننده هستش به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص این کنه رنگ سال 2024 چ رنگی است و اون رو میشه با چیا ست کرد باهاتون حرف بزنیم.

مسلما میدونید که هر سال یه رنگ رو به عنوان رنگ سال انتخاب میکنن که براساس اون افراد در سال پیش روشون سعی میکنن که حداقل یه استایل اون رنگی داشته باشن حالا رنگ سال 2024 هم اعلام شده و اون هلویی مخملی هست که با اولین نگاه به اون میشه احساس خوبی دریافت کرد چرا که این رنگ پاستلی آرامش رو در شما به وجود میاره ولی موضوعی که وجود داره این هست که این رنگ پیش تر در آرایش خانوم ها برای خودش جایگاه داشته ولی توی استایل حداقل در بین ما ایرانی ها اونقدرا رایج نیست و به وفور دیده نمیشه بنابراین این مقاله رو تدارک دیدیم که بهتون بگیم با رنگ سال 2024 چه رنگ های دیگه ای رو مچ کنید که به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید، پس با ما همراه باشید.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 رو با زرشکی ست کنید

رنگی که برای سال 2024 انتخاب شده رو میشه یه رنگ شاد و روشن بشمار آوورد که از این رو ترکیب کردن اون با رنگ های تیره نه تنها ایرادی نداره بلکه میتونه یه زیبایی خاص و منحصر به فرد ایجاد کنه و آیتمی رو که در اون از رنگ سال استفاده کردیم رو بیشتر از هر زمانی به چشم بیاره بنابراین در صورتی که دوستداره رنگ های تیره هستید توصیه ی ما به شما اینه که به سراغ یه رنگ خاص و منحصر به فرد برید تا یه استایل دلبرانه داشته باشید و از اونجایی که زرشکی رو خیلی از خانوم های ایرانی در استایل هاشون استفاده میکنن میشه گفت میتونه انتخاب و گزینه ی خوبی باشه.

چرا که زرشکی یه رنگ تیره ی خاص و متفاوته که قرار گرفتن اون در هر استایلی میتونه یه جلوه ی بینظیر خلق کنه که هر توجهی رو به خودش جلب میکنه و خانوم هایی که طرفدار استایل کلاسیک هستن به وفور از این رنگ در استایل خودشون بهره میگیرن پس با این حساب در صورتی که آیتم هایی به این رنگ داشتید با خیال راحت میتونید اون رو با هلویی مخملی ست کنید.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 رو با آبی ست کنید

در صورتی که حتی علاقه ای به رنگ آبی هم ندارید ولی مطمئنا یه شلوار جین آبی رو حداقل دارید و این واضحه که توی سال های گذشته دامن ها و کت های جین خیلی طرفدار پیدا کردن و به همین علت تولید اون ها بسیار زیاد شده و در حال حاضر کافیه که فقط یه کت، یه شومیز و یا حتی یه تیشرت به رنگ هلویی مخملی تهیه کنید و در کنار آیتم های آبی خودتون بپوشید تا از این طریق بتونید به مد امسال بپیوندید و ادعا کنید که آدم مدرن و به روزی هستید. خوبیه این رنگ اینه که هلویی مخملی رو میشه با طیف های متنوع آبی ست کرد و تیره و روشن بودن اون مهم نیست و در این قسمت دستتون باز خواهد بود.

مثلا شما میتونید در صورت استفاده از آیتم هایی به رنگ آبی روشن در کنار هلویی مخملی برای خودتون یه استایل شاد و در عین حال دخترونه بسازید و با استفاده کردن از آبی کاربنی در کنار هلویی میتونید یه استایل متفاوت و پرانرژی خلق کنید که هر بیننده ای رو خیره ی زیبایی خودش میکنه. با این حساب شما میتونید هم در استایل های کژوال و رومزه تون از آبی و هلویی بهره بگیرید و هم در استایل های مهمونی و دورهمی ها و خوبیش هم اینه که سن شما رو پایین تر از اون چیزی که هستید نشون خواهد داد.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 رو با صورتی ست کنید

رنگی که امسال مد شده شباهت فوق العاده زیادی به رنگ های نارنجی و صورتی داره و به همین علت شما میتونید در راحت ترین انتخاب هلویی مخملی رو با این دو رنگ شاد و بینظیر ست کنید و از نتیجه ی کار حس خوبی داشته باشید چرا که این سه تا رنگ در اصل در یه طیف رنگی قرار دارن و با این حساب میتونن به خوبی باهم کنار بیان و ست بشن و برای شما یه استایل بی نقص و خارق العاده بسازن. در صورتی که تصمیم گرفتید که هلویی مخملی رو با صورتی ترکیب کنید یه استایل بامزه و دخترونه خلق میکنید و در صورتی هم که با نارنجی ترکیبش کردید استایل شما هیجان انگیز و پر شور خواهد شد.

رنگ سال 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها