|

بوت قرمز رو با چی ست کنیم؟ کلی ایده جذاب برای ساختن یه استایل شیک زمستانی با بوت قرمز

بوت و نیم بوت جزء ملزومات استایل زمستانی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن پاها به شیک تر شدن استایلمون هم کمک می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمتر از یک هفته دیگه باید برای همیشه با پاییز 1402 خداحافظی کنیم و خودمون رو برای خوشامدگویی به زمستانش آماده کنیم. متاسفانه پاییز امسال هوا آنچنان سرد نشد و خیلیا سراغ لباس های پاییزی نرفتند. شاید براتون عجیب باشه اما روز 19 آذر هوای تهران رکورد زد این روز به عنوان گرم ترین روز سال در 50 سال گذشته در این موقع از سال انتخاب شد. این رکورد عجیب کاملا گویای هوای این روز های کشورِ اما خب ما هنوز زمستون رو داریم و امیدواریم که یه زمستان پر بارش و برفی داشه باشیم پس از الان باید به فکر یه استایل شیک زمستونی باشیم.

همانطور که می دانید بوت و نیم بوت جزء ملزومات فصل زمستان هستند چرا که با سرد شدن هوا باید به فکر گرم کردن پاهامون هم باشیم. این روز ها تنوع در بازار خیلی زیادِ و بوت ها در انواع و رنگ های مختلف تولید میشن که اگه بخوایم چند موردش رو نام ببریم میتونیم به بوت چلسی، بوت آگ، بوت جورابی، بوت بندی و ... اشاره کنیم. رنگ غالب بوت ها مشکیه اما رنگ های دیگه مثل قرمز، سفید، کرم، طوسی و ... هم در بازار هستند که اتفاقا طرفدارای زیادی هم دارند مخصوصا قرمز که اگه استایل کردن باهاش رو بلد باشید حسابی به خوشتیپ شدنتون کمک میکنه.

red

اگه بوت قرمز دارید یا اینکه دلتون پیش یکیشون تو ویترین مغازه گیر کرده اما نمی دونید چجوری ستش کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش های ست کردنش رو بهتون یاد بدیم.

بوت قرمز رو با لباس های مشکی بپوشید

مشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای قرار گرفتن کنار قرمزِ. مشکی در کنار قرمز برای شما یه استایل لوکس میسازه که برای هر موقعیتی اعم از رسمی  غیر رسمی مناسبِ. انتخاب کیف قرمز هم گزینه مناسبی برای این استایل است. کیف و بوت قرمز در کنار مانتو و شلوار مشکی یه ترکیب برنده است. برای انتخاب رنگ شال یا روسری میتونید سراغ کرم برید.

تتتتت

بوت قرمز رو با شلوار جین بپوشید

شلوار جین انتخاب مناسبی برای استایل کردن با بوت قرمز است. برای تکمیل این ست میتونید سراغ بارانی و شال خاکستری برید. پوشیدن پولیور قرمز زیر بارونی هم به زیباتر شدن این ست کمک زیادی می کند.

ezgif.com-webp-to-jpg-converted

کرم یکی از بهترین ها برای استایل کردن با بوت قرمز

کرم هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است که به خوبی با قرمز ست میشه. همه طیف های کرم که شامل کرم روشن، نخودی و شتری است در کنار قرمز ترکیب زیبایی رو میسازه. بوت قرمز تون رو میتونید با شلوار جین آبی تیره و پالتو شتری ست کنید شال یا روسری پلنگی انتخاب مناسبی برای تکمیل این ست است. شلوار کرم هم در کنار بوت قرمز ترکیب جذابی رو براتو میسازه. از آن جایی که کرم رنگی خنثی است برای انتخاب سایر آیتم ها دستتون کاملا بازه.

ba64788996d17da543a942da24e1f9e1

بوت قرمز رو با طوسی ست کنید

طوسی هم در کنار قرمز ترکیب چشم نوازی رو میسازه. این ست برای خانم های ساده پسند خیلی مناسبِ. طوسی باعث میشه قرمز بیشتر خودشو نشون بده. همه طیف های طوسی از تیره تا روشن در کنار قرمز زیبا میشه. شلوار طوسی رو با بوت قرمز و کت جین ست کنید خواهید دید که چطور همه چشم ها به سمت شما خیره می شود. برای ست کردن قرمز با طوسی میتونید از طیف های تیره  و روشن طوسی هم استفاده کنید.

4e6778cd8c2adeeca251f68f586d6ee8

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها