|

تیپ مخصوص کافه رفتن / نگو وااا مگه اینم مهمه بله که هست نمیخوای عکسای لایک خور بندازی

در این مقاله نکاتی در خصوص تیپ مخصوص کافه رفتن گفتیم که در صورت خواهان عکس های خوب بودن باید اون ها رو رعایت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما جزء اون دسته از افرادی هستید که دوست دارید با تیپ و استایلتون نشون بدید که چقدر باملاحضه و با فکر هستید و یا هر چی که به نظرتون خوبه رو تن میکنید و میزنید بیرن از خونه بدون این که توجه کنید که کجا میرید؟ در صورتی که از دسته ی اول هستید باید بهتون تبریک گفت و در صورتی هم که از دسته ی دوم هستید باید بهتون بگیم که این روش میتونه به ضررتون تموم بشه چون یه سری از لباس هایی که سنمون رو بالانشون میدن هستن که در صورتی که شما بخواهید در یه دورهمی دخترونه شرکت کنید نباید به سراغشون برید چون از همه سن بالاتر دیده میشید و این بده که البته در این باره در مقالات قبل صحبت کردیم و میتونید بخونیدش.

بنابراین باید به این موضوع که چه چیزی رو کی میخواهید بپوشید حتما دقت کنید چون همون طور که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد لباس ها هم برای خودشون جا و مکان دارن که از قضا این روزا این موضوع بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته و هر تیپی مخصوص یه موقعیته مثلا شما نمیتونید با لباس مناسب مصاحبه ی کاری به مهمونی برید چون اینجوری شبیه افراد عصا قورت داده میشید که شاید خیلی ها نتونن باهاتون حتی هم صحبت بشن! حالا در این بین ما میخواهیم راجبه تیپ مخصوص کافه رفتن براتون صحبت کنیم که با توجه به این روزا که هوا داره سرد میشه و خیلی ها میرن کافه احتمالا براتون مفید باشه چون بالاخره در این فضا خیلی هامون عکس میندازیم و اون رو توی صفحه مون میذاریم پس معطل نکنیم و بریم برای این که بدونیم چه تیپی باید بزنیم برای این موقعیت.

تیپ مخصوص کافه رفتن

برای قرارهای دوستانه تو کافه چه تیپی بزنیم

این روزا دیگه مثل قدیم نیست که میخواستیم دوستمون رو ببینیم باید توی پارک هم دیگه رو میدیدیم و یا اون میومد خونه ی ما یا ما میرفتیم خونه ی اون ها که در بیشتر مواقع هم خونواده ها مخالف بودن چون خوششون نمیومد دخترشون بره خونه ی غریبه این روزا دیگه انقد کافه ها زیاد شدن که خیلی هامون قرارامون با دوستامون رو توی این مکان ها میذاریم و خب از اونجایی که عمومی هم هستن خونواده ها گله ای ندارن و با این موضوع بیشتر موافق هستن.

بنابراین باید گفت خوش به حال کافه دارها! ولی واقعا تا کافه بریم و فقط از خوراکی ها و نوشیدنی هامون عکس بندازیم یعنی از خودمون عکس نداشته باشیم که بعد با یه متن خفن و فلسفی استوریش کنیم؟ نه دوست من برای این قرارها به خودت حسابی برس چون جوونی زود گذره البته یه جوری هم نباش که انگار میخوای بری عروسی!

بهتره برای این قرار به سراغ لباس های سبک و راحت برید و به قولی استایل کژوال داشته باشید و از اونجایی که غیبت های دخترونه تمومی نداره و ممکنه طولانی باشه قرارت یه چیزی بپوش که نه گرمت بشه نه سردت مثلا شومیز های مانتویی انتخاب خوبی هستن؛ توی گرما به عنوان مانتو باهاش میری و توی سرما هم از زیر پالتو و یا کاپشنت تنت میکنی که اگه گرمت شد و لباس رویی رو درآووردی لباست مناسب باشه.

تیپ مخصوص کافه رفتن

تیپ مخصوص کافه رفتن

برای قرار عاشقانه توی کافه چه تیپی بزنیم؟

خیلی از خانوم ها دقیقا در اینجا که نباید هول بشن هول میشن و نمیدونن چی بپوشن و چی انتخاب کنن و حتی خیلی ها وسط یه خروار لباس به این نتیجه میرسن که اصلا لباس ندارن برای این قرار! خب دوست عزیز شما یه عالمه لباس داری فقط نباید هول کنی پس اول یه نفس عمیق بکش و مهم ترین نکته رو با خودت یادآوری کن " من نباید یه جوری لباس بپوشم که شبیه خودم نباشه " این جمله کافیه که به خودت بیای و با خودت بگی اوکی این هم یه قراره پس بریم تو کار بهترین تیپ خودمون.

بعد از این مرحله باید این موضوع رو مشخص کنید که میخواهید تو یه کافه ی سنتی باشید و یا یه کافه ی مدرن چون در کافه های سنتی بهتره که استایلتون کلاسیک باشه و در کافه های مدرن هم بهتره استایل های امروزی تر داشته باشید البته که در هر دو حالت بهتره که از رنگ های جیغ استفاده نکنید و به سراغ رنگ های تیره و یا خنثی مثل سفید، خاکستری، سرمه ای و مشکی برید تا اینجوری اعتماد به نفستون بیشتر باشه خصوصا اگر یه قرار آشنایی برای ازدواج میرید و اولین دیدارتون هست، نگران نباشید وقت برای استایل های رنگی زیاده.

تیپ مخصوص کافه رفتن

تیپ مخصوص کافه رفتن

توی زمستون با چه تیپی بریم کافه؟

یکم قبل تر گفتیم که بهتره توی زمستون چه جور لباسی برای کافه بپوشید ولی خب یه مقدار موضوع رو باز تر کنیم؛ خب این مشخصه که داخل کافه به علت جمعیت و بالاخره وسیله های گرمایشی گرم خواهد بود بنابراین شما نیازی به این که چند لایه لباس بپوشید ندارید البته که این بستگی به این داره که پیاده روی خواهید داشت یا نه با ماشین میرید و میایید ولی در صورتی که پیاده روی ندارید و با ماشین میرید شکت و ترنچ کت میتونه بهترین گزینه باشه و در صورت پیاده روی کاپشن، پافر، وست و یا پالتو بپوشید و از زیرش لباس مناسب برای درآوردن رویه ها داشته باشید و همچنین از بوت و نیم بوت هم غافل نشید. 

تیپ مخصوص کافه رفتن

تیپ مخصوص کافه رفتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها