|

انواع گیاهان آپارتمانی مقاوم / اینارو بذاری گوشه خونه خوشگلی دارنا ولی بدون ناز و ادا

گیاهان اپارتمانی انواع مختلفی درند که از محبوب ترین اونها دسته مقاوم هاست چرا که نگهداری و رشد بسیار راحتی نسبت به بقیه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهان گونه های بسیار متنوع و مختلفی دارند. اونقدری که هوش از سر من و شما میبرند و میتونن شگفت زدمون کنند. اما گونه های بسیار کمی وجود دارند که انسان میتونه ازشون در منزل نگهداری کنه و از لحاظ مختلف مناسب موندن و بزرگ شدن توی خونه می باشند. چرا که گیاه باید هم برای آدم ها ضرری نداشته باشه و یا اینکه آسیبش خیلی کم باشه، و هم اینکه شرایط نگهداری مناسبی داشته باشه که افراد بتونن از پسش بر بیان. و در نهایت اینکه اونقدری بزرگ نشه که قد یک درخت در خانه جا بگیره. 

گیاهان آپارتمانی میتونن نقش بسزایی در شادابی و طراوت انرژیه خونه داشته باشند و انتخاب هوشمندانه اونها متناسب با فضای مورد نظر مهمترین چیزی هستش که در انتخاب باید درنظر داشت. امروزه به دلیل مشغله های شهری و شغل و کار و سختیه روزگار، کمی تا قسمتی نگهداری از گیاهان آپارتمانی دشوار شده و به سختی میشه ازشون به خوبی مراقبت کرد. اما با این حال هستند گل و گیاه هایی که مقاومت خوبی دارن و میتونن صاحب عزیزشون رو کمتر دل نگران کنند. اگر شما هم از شیفتگان گیاهان آپارتمانی هستید و دلتون میخواد یک یا چند تایی از اونها رو تو خونه داشته باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

گیاهان-مقاوم-آپارتمانی-421x500

زاموفیلیا

زامیفولیا یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هستش که در نگهداری از گیاه مبتدی هستند و مقاومت بسیار خوبی داره. این گیاه رشد سریعی داره همراه با نگهداری آسان، که خب به همین دلیل هم طرفداران زیادی رو جذب خود کرده است. رشد این گیاه به شکل افقی هستش و همین ویژگی باعث شده تا برای هر خونه ای مناسب و جذاب باشه. زاموفیلیا دارای برگ های شاخه ای و فرمی زیبا می باشد که میتونه زیبایی هر خونه ای رو دوچندان کنه. گیاه نامبرده در لیست مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی قرار داره که سایه دوست نیز هست و اگر خونه ای با نور کم دترید، با خیال راحت ازش نگهداری کنید و لذتش رو ببریبد.

بهترین-گیاهان-آپارتمانی-500x500

دراسنا پرچمی

گیاه دراسنا پرچمی یکی از زیباترین درختچه های خونگی محسوب میشه که مقاومت بسیار خوبی در بین گیاهان آپارتمانی داره. این گیاه سایه دوست است و نسبت به آبیاری کم مقاومت بسیار خوبی دارد که به همین دلیل میتونه برای افرادی که پر مشغله هستند گزینه ای ایده آل باشه. گیاه دراسنا با تنه ای بلند و باریک و همچنین برگهای سوزنی صورتی رنگ و کرم و سبز، برای دکوراسیون پذیرایی به شدت مناسب است.

انواع-گیاهان-زینتی-500x500

لیندا

لیندا از دست گیاهان زیبا و مقاومی هستش که با تنه چوبی به پیاز لیندا مشهوره و گیاهی زیبا و مقاوم محسوب میشه. پیاز لیندا با برگ های باریک و افشان زیبایی خاصی به فضای خونه میبخشه و میتونه دکوراسیون رو از این رو به اون رو کنه. پیاز لیندا این توانایی رو داره که آب رو در خود ذخیره کنه و به همین علت هم یکی از گیاهان آپارتمانی مقاوم محسوب میشه. این گیاه آبیاری کمی رو میطلبه و در نور متوسط به رشد خودش ادامه میده. اینجوری میتونه سالم بمونه اما خب در شرایطی که نور زیاد داشته باشه میتونه حسابی رشد کنه.

گیاهان-آپارتمانی-مقاوم-497x500

سانسوریا

سانسوریا یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین گیاهان آپارتمانی هستش که تو نور کم هم میتونه به خوبی رشد کنه و مقاومت بسیار خوبی داره و البته با آبیاری کم. شرایط نگهداری و مراقبت از سانسوریا بسیار راحت است و در صورتی که حتی هفته ها بهش بی توجه باشید، باز میتونه با قامتی ایستاده به زندگی خود ادامه بده. سانسوریا برعکس دیگر گیاهان در شب دی اکسید کربن رو جذب میکنه و اکسیژن متصاعد می‌کنه و دقیقا به همین دلیل برای اتاق خواب گزینه مناسبی هستش.

بهترین-گیاهان-آپارتمانی-1-500x358

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها