|

بهترین پارچه ها برای مانتو تابستونی / این پارچه ها کولر دارن و حسابی خنکت می کنن

توی این مطلب متوجه میشی که چه پارچه هایی واسه مانتو تابستونی مناسبه و بهتره مانتوی خودت رو از چه پارچه ای بخری یا با چه نوع پارچه ای بدوزی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گرم شدن هوا باید با لباس هایی که تا الان می پوشیدیم به مدت چند ماه خداحافظی کنیم و لباس های خنک و سبک رو جایگزین اون ها کنیم. مانتو و لباس های تابستونی مشخصه هایی دارن که خیلی هامون می دونیم؛ اینکه تنگ و چسبان نباشن، جنس شون نایلونی و مواد نباشه و...

شاید تو قصد خرید مانتو تابستونی داری و نمی دونی چه جنسی انتخاب کنی یا از اون دسته از خانم ها هستی که خیاطی کردن بلدی و می تونی واسه خودت مانتو تابستونی بدوزی. توی این مطلب بهت میگیم که چه جنس های پارچه واسه مانتو تابستونی مناسبه و بهتره مانتو و لباس خودت رو از چه جنس پارچه ای بخری یا با چه نوع پارچه ای بدوزی. تا پایان همراه ما باش.

manto-tabestuni5

ویژگی های پارچه برای مانتو تابستونی

مانتوهای تابستونی باید از پارچه های نخی و الیاف طبیعی باشن تا از عرق کردن بدن جلوگیری کنن. همینطور پارچه های نازک که قدرت جذب بالایی دارن و در صورت عرق کردن بدن، اون رو جذب می کنن برای فصل گرما بسیار مناسبن چون سریع هم خشک می شن. این پارچه ها به دلیل نازک بودن اجازه تنفس به پوست بدن می دن و و شما احساس خوبی از پوشیدن اونها در گرمای تابستون دارید.

manto-tabestuni8

پارچه کراش؛ انتخابی عالی برای تابستون

چند سالی میشه که پارچه کراش به بازار اومده و حسابی هم مورد استقبال قرار گرفته. این پارچه در عین حال که ضخامت کمی داره، نیاز به آستر نداره و بدن نما نیست. این ویژگی، پارچه کراش رو به یه انتخاب خوب برای مانتو تابستونی تبدیل کرده.

پارچه کراش نرمی و لطافت خوبی داره، تنفس پذیره و می تونه در هوای گرم تابستون، حس خنکی رو به پوست بدن هدیه بده. در حال حاضر مانتو و شلوارها با استایل های متنوعی از جنس پارچه کراش توی بازار وجود داره، ضمنا پارچه فروشی ها هم این پارچه رو در رنگ های متنوع با قیمت مناسب عرضه می کنن.

manto-tabestuni3

پارچه لینن؛ انتخاب خاص پسندا

لینن یه پارچه بسیار محبوب بین خانوم هاست که از چندین سال گذشته، درصد زیادی از لباس های خانم ها اعم از مانتو، شلوار، کت، تونیک و... به خودش اختصاص داده. پارچه لینن به صورت ساده و طرح دار توی بازار وجود داره اما لینن ساده بیشتر مورد توجه قرار گرفته و تنوع زیادی از مدل های مانتو تابستونی با این جنس عالی در بازار موجود هست.

این پارچه سبک و خنک، با اینکه در اثر استفاده کمی چروک میشه اما کیفیت بالایی داره و احساس خنکی و لطافت زیادی به شما میده و برای مانتو تابستونی بسیار مناسبه.

manto-tabestuni1

پارچه شانتون؛ خنک، سبک و زیبا

پارچه شانتون که در سال جاری بیشتر مورد توجه مزون داران و طراحان لباس قرار گرفته، از اون دسته پارچه‌ هایی هست که به دلیل داشتن بافت کنفی، منافذ زیادی داره و حس سبکی و خنکی به شما میده و مناسب روزهای گرم سال و فصل تابستونه. مزیت‌ بزرگ پارچه شانتون، چروک ‌پذیری بسیار پایین اونه و همین ویژگی باعث میشه تا این جنس برای استفاده روزمره شما عالی باشه.

هر چند که این پارچه از الیاف مصنوعی مانند آکلریک و پلی استر تولید میشه اما تنفس ‌پذیری بالای اون باعث شده تا به‌ عنوان یک پارچه خنک تابستونی شناخته بشه.

manto-tabestuni2-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

پارچه جین کاغذی؛ انتخاب اسپورت پوش ها

یکی دیگه از پارچه های مناسب فصل گرما، جین کاغذیه که یه جنس فوق العاده خنک و سبک داره و برای شومیز مانتویی و اونهایی که مانتوهای بلند دوست ندارن، بهترین انتخابه.

پارچه جین کاغذی از الیاف طبیعی کتان و پنبه و یا کتان و پلی استر در ضخامت کم بافته میشه و تنفس پذیری بالا، اون رو در دسته پارچه های مناسب مانتو تابستونی قرار داده.

manto-tabestuni4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها