|

تابستون ۱۴۰۲ چه رنگ مانتویی بپوشیم؟

یه خانوم امروزی بلده تو هر فصل چه مانتویی بپوشه؛ مانتو تابستونی با این رنگ ها میچسبه

مانتو تابستونی

چگونه مانتو تابستونی انتخاب کنیم؟ معرفی انواع مانتوهای ترند و جذاب تابستان 1402 به همراه قیمت و عکس، جدیدترین مدل های مانتو کنفی و سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن مانتو تابستونی همیشه یکی از دغدغه های مهم برای خانم ها بوده است، زیرا مانتویی که به درستی ست شود می تواند استایل ساده شما را از این رو به آن رو کند و برعکس مانتو اگر به دستی ست نشود می تواند استایل شما را به کل نابود کند، حتی اگر خود مانتو به تنهایی مانتویی ترند و جذاب باشد. حال شاید برایتان کمی عجیب باش ولی این دغدغه برای تابستان می تواند چن برابر شود، زیرا تنوع در دنیای استایل و مد در تابستان پیش از فصل های دیگر است. پس اگر می خواهید یک مانتو تابستونی رنگی و در عین حال جذاب داشته باشید که استایل شما را متفاوت کند، بهتر است قبل از انتخاب مانتو به سراغ شناخت مانتوهای ترند و یا حتی ترکیب های رنگی ترند تابستان 1402 باشید.

پیشنهاد ما برای مانتو تابستونی 1402 یک مانتو یاسی و یا مانتو سبز است، البته این رنگ ها تنها رنگ های ترند سال جدید نیستند و شما در ادامه با رنگ های بیشتری و همچنین اصول و قواعد استفاده از این رنگ در استایل تابستانی بیشتر آشنا خواهید شد. به عنوان اولین نکته فراموش نکند که انتخاب رنگ های مکمل نیز کاملا به تناژ رنگ مانتو بستگی دارد، به همین خاطر به پاستلی بودن یا درصد شارپ بودن رنگ انتخابی هنگام ترکیب و ست کردن دقت نمایید.

خوب است که بدانید ست مانتو یاسی، شما را به سادگی می‌ تواند متفاوت از دیگران نشان دهد اما بسیاری از خانم‌ ها به دلایل کاملا اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌ کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو تابستونی در سال 1402 آشنا شوید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی باید سبز باشه؛ یادت نره سفید تو این گرما میچسبه

یکی از ترکیب های زیبا و جذاب برای استایل تابستانی را می توان ترکیب رنگی سفید و سبز دانست.شاید برایتان جالب باشد که بدانید انتخاب یک مانتو سبز به عنوان یک مانتو تابستونی می تواند برای استایل شما معجزه کند. شما با انتخاب این مانتو به راحتی حس و حال طبیعت و فصل را منتقل خواهید کرد و مهم تر از همه این که با انرژی و ترندی دیده خواهید شد. پیشنهاد ما برای ست کردن مانتو سبز رنگ سفید است.

بله رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که به تازگی به همراه هر رنگ و یا سبکی می تواند برای استایل تابستانی جذابیت ایجاد کند، پس هر گاه برای ست کردن لباس های رنگی خود دچار تردید شدید و به دنبال یک پیشنهاد مطمئن می گشتید می توانید از رنگ سفید کمک بگیرید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

مانتوتابستونی با ترکیب سفید، سرخابی و یاسی جذاب تره، میگی نه امتحان کن!

اگر بخواهیم رنگ های بالا را با توجه به زیبایی و جذابیت برای استایل و مانتو تابستونی الویت بندی کنیم باید بگوییم که ترکیب رنگ یاسی با سفید می تواند ترکیب برنده باشد. زیرا این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند و همچنین هنگامی که رنگ‌ های ملایم یا پاستلی  را برای آیتم های مکمل و یا اکسسوری های استایل خود انتخاب می‌ کنید، این ترکیب رنگ بسیار دخترانه و زیبا به نظر می‌ رسد.

 پس اگر می خواهید تابستانی جذاب و در عین حال مدرن را تجربه کنید بهتر است به جای انتخاب رنگ های شارپ سراغ انتخاب رنگ های پاستلی بروید. برای مثال شما می توانید یک مانتو یاسی را با شلوار و شال سفید س کنید و مانند ملکه ها بدرخشید، البته انتخاب رنگ تا حد زیادی به شخصیت و سلیقه شما بستگی دارد. پس اگر فردی برون گرا و با انرژی هستید می توانید به سراغ رنگ های شارپ تری مانند سرخابی هم بروید.

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی

مانتو تابستونی مجلسی باید لوکس و طلایی باشه

رنگ مشکی در ساخت استایل های رسمی و کلاسیک کاربرد زیادی دارد ولی اگر نخواهیم از حق بگذریم، یابد بگوییم که ترکیب مشکی با طلایی می تواند برای استایل مجلسی گزینه مناسب تری باشد. پیشنهاد ما به عنوان یک مانتو تابستونی و جذاب یک مانتو طلایی و یا طلایی مشکی است که بتواند از شما یک ملکه لوکس و الگانت پوش بسازد. اگر برای استایل های تابستانی خود به دنبال ترکیبی لوکس ولی در عین حال راحت هستید بهتر است به جای انتخاب لباس های کلاسیک یه سراغ کت های کراپ و نیمه رسمی بروید.

مانتو تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها