|

شهریور چه مانتویی بپوشیم؟

روزا گرمه شبا سرد! با این مانتو تابستونی های جذاب با تابستون خداحافظی کنید

مانتو تابستونی

خرید و معرفی انواع مانتو تابستونی و عکس مانتو تابستانی در شایانیوز، جدیدترین مدل مانتو تابستانی کوتاه، مانتو مخمل سوزن دوزی و مانتو کفتان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب لباس و مخصوصا مانتو تابستونی در این روزهای پایانی تابستان که روزهای گرم و شب های سردی دارد می تواند یکی از چالش برانگیز ترین اتفاقات روزمره برای خانم های خوش پوش باشد. زیرا همه ما دوست داریم وقتی جایی می رویم حسابی خوشتیپ و خوش پوش باشیم و در زیباترین و بهترین حالتمان ظاهر شویم. پس برای اینکه یک استایل شیک و جذاب داشته باشید و به عنوان یک خانم باکلاس شناخته بشید باید برای انتخاب لباس هایتان و مدل مانتو تابستونی فکر کنید یعنی باید آیتم های پوششتون را طوری انتخاب کنید که از لحاظ جنس، مدل و رنگ با هم هارمونی داشته باشند. البته به جرات می توان گفت این کار در این زمان از سال کار بسیار سختی است و حتما نیاز به شناخت ترندهای فصل و یا دانشی نسبی درباره استایل و ترفندهای ست کردن لباس ها و رنگ ها با یکدیگر دارد.

در ابتدا دقت کنید که مانتو انتخابی برای جایی که قصد دارید بروید مناسب است یا خیر، زیرا این یک ویژگی مهم است. پس هر محیطی استایل خاص خودش دارد یعنی تیپ و آرایش شما در مهمونی، دانشگاه و محیط کار نباید مثل هم باشد بلکه تو هر محیطی باید طبق قواعد همون محیط لباس بپوشید. اما خیلیا درک درستی از تفاوت میان محل کار، میهمانی یا دانشگاه ندارند بنابراین این افراد نمی توانند متناسب با هر محیطی لباس مخصوص به اون محیط انتخاب کنند و در نتیجه همیشه استایل نامناسبی خواهند داشت. البته فراموش نکنید که توجه به فصل و شرایط آب و هوایی هم به اندازه ویژگی ذکر شده مهم است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو تابستونی البته نه خیلی خنک آشنا شوید.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

ترکیب کت کراپ و شومیز یه پا مانتو تابستونی حساب میشه

یکی از استایل هایی که برای این شرایط از آب و هوا مناسب است و پیشنهاد می شود استایل لایه لایه است. پوشیدن لایه لایه لباس ها  و یا مانتو تابستونی به یک عامل مهم وابسته است و آن هم تغییرات آب و هوایی است که در محیط اطراف شما ممکن است به وجود بیاید. به عنوان مثال، در یک روز آفتابی شما بدون اینکه پیش بینی دیگری برای تغییرات دما داشته باشید از خانه بیرون می‌ روید و ناگهان سرمای خفیفی احساس می‌کنید. در اینجا است که پوشیدن لایه‌ های جدید استایل به شما کمک می کند تا در عین حفظ استایل خود سرما را احساس نکنید. البته فراموش نکنید که لایه لاهی لباس پوشیدن هم دارای اصول و قواعد خاص خود است و شما نمی توانید همینجوری و به صورت دلخواه از روی هم لباس هایتان را تن کنید.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

این بار کت کراپ و معجزه جین یا مانتو تابستونی ترند 1402

باز هم مانند بالا قرار است لایه لایه لباس بپوشید ولی این بار به جای شومیز می خواهیم اورال جین و یا کفتان را برای زیر مانتو تابستونی پیشنهاد کنیم. برای دانستن اصول اولیه لایه لایه لباس پوشیدن بهتر است، بدانید که عملکرد هر لایه به چه شکل است. برای مثال خوب است که بدانید مهم ترین لایه، لایه اویل است که او را لایه پایه می‌ نامند، این لایه که شامل لباس زیر کت کراپ است باعث می‌ شود تا سبک استایل شما مشخص شود. اورال جین و یا کفتان پاییزه هر دوی می توانند لایه اول شما را تشکیل دهند، البته اورال جین نیاز دارد تا یک تیشرت و یا بلوز برای زیرش در نظر بگیرید به همین خاطر او را می تون لایه میانی نام برد نه اولیه. در انتخاب کت کراپ هم دقت نمایید تا از پارچه خیلی نازک و تابستانی تهیه نشده باشد زیرا کراپ های لینن برای اواسط تابستان مناسب هستند نه روزهای پایانی که کمی خنک هستند.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

جلیقه سوزن دوزی؛ از مانتو تابستونی تا شلوار پترن دار بپوش

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امسال مانتوهای سوزن دوزی یکی از محبوب ترین مدل های مانتو تابستونی محسوب می شدند و به صورت کلی با انتخاب این مانتوها استایل شما حال و هوای ترندی و جذاب به خود می گرفت. در کل امسال پترن در دنیای مد نقش مهمی را ایفا می کرد تا جایی که ما شاهد شلوارهای بگ و طرح دار ترند بودیم که در استایل تابستانی غوغا می کردند. حال برای این روزهای پایانی سال می توانید از جلیقه سوزن دوزی و شومیز کمک بگیرید تا استایلی جذاب و در عین حال متناسب با دما داشته باشید.

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی