|

مانتوهای خوشگل و آراسته مناسب محرم و صفر / اینجوری یه تیپ مشکی زدی چشمگیر و آس

اگر شما نیز بانویی هستید خوش سلیقه، که دلتون میخواد برای محرم همه آیتم های استایلتون جذاب باشه، پس حتما با مانتو های این مطلب آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه محرم و صفر خیلی نزدیکه و تنها چند روز دیگه باقی مونده تا عاشورا و تاسوعای حسینی. خب خیلی از بانوان دلشون میخواد تا در مراسمات عزاداری شرکت کنن و حضور داشته باشند. اما اینکه چی بپوشن و چه استایلی داشته باشن بهتره، براشون یکم سخت به نظر میاد. چرا که هم آراستگی و شیکی رو مد نظر دارند و هم سادگی و مناسب بودن رو. در چنین شرایطی میشه که از آیتم های مختلف مثل لاک ناخن، مانتو شلوار های محرمی و همچنین آرایش مناسب اون فضا استفاده کرد. در مباحث قبلی در رابطه با دو آیتم دیگه صحبت داشته این، اما اینبار میخوایم بریم سراغ مانتویی که میتونه برای این ایام عالی باشه حرف بزنیم و با انواعشون آشنا بشیم.

این روزها انتخاب مانتو یکی از دغدغه های مهم برای دختر ها و بانوان هستش چرا که وقتی به این ماه عزیز نزدیک میشیم همه به دنبال یه مدل مانتو مشکی محرمی هستن که هم شیک و خوشگل باشه و هم متناسب با فضای معنوی این ایام. مدل های مانتو محرمی وجود داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارند و میتونن خواسته شما رو برآورده کنند. از سبک های ساده و مینیمال گرفته تا دیتیل دار و مجلسی تر. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

مانتو محرمی

مانتو محرمی شیک واسه مجلسی که رسمیه

یکی از مدل‌های مانتوی پرطرفدار در این ماه، مانتوهای شیکی هستن که با طراحی‌ های یونیک و منحصر به فرد خودشون، میتونن جذابیت فراوونی به استایل شما ببخشند. چرا که این مدل ها اغلب دارای دیتیل ظریفی همچون گلدوزی، کار دست، و یا طراحی‌ های خاص بر روی آستین و یقه هستن که زیبایی رو به مانتو هدیه میدن و میتونن ظاهری دلبرانه به شما بدن. اکثر مانتوهای محرمی که شیک هستن از پارچه های مرغوبی همچون مثل نخ، کرپ، یا حریر دوخته میشن که علاوه بر راحتی، موندگاری بالایی هم دارن. 

این مدل از مانتو ها جوریه که میتونید از ازشون در محافل رسمی و مجالس عزاداری با ابهت ازشون استفاده کرده و ظاهری به شدت جذاب داشته باشید.

مانتو محرمی

مانتو محرمی

اگه دنبال مانتو مشکی هستی که نه فقط برا محرم، برا همه جا خوب باشه

اما یکسری از خانوم ها هم هستن که دلشون میخواد مانتویی رو برای این تایم خریداری کنند که بتونن ازش برای جاهای دیگه در زمان های دیگه هم استفاده کنن و بلااستفاده نمونه. اگر چنین نظری دارید گزینه های زیادی در پیش روی شما قرار داره. مدل های ساده و مینیمال مانتو مشکی همیشه طرفداران خاص خودشون رو داشتن و به دلیل طراحی ساده و بی تکلف، مناسب هر موقعیتی هستن. اغلب این سبک از مانتو ها دارای برش های معمولی و بدون تزیینات اضافه می باشند که خب همین ویژگی باعث شده تا با هر مدل لباسی به راحتی ست بشن. از مدل مانتو های کوتاه و اسپرت گرفته، تا مدل های بلند و کلاسیکی که طرفداران زیادی دارند. این سبک میتونه به شما کمک خوبی در داشتن یک ظاهری زیبا باشه.

مانتو محرمی

این مدل مانتوهای مشکی محرمی رو دختران جوان می پسندند

مانتو های دیگری هم هستن که میتونن برای دختران جوان عالی باشن و جوان پسندانه هستند. این مدل از مانتوها جنس خنک و سبکی دارند و میتونن با سلیقه جوانان به خوبی هماهنگ بشن. این مدل ها اکثرا دارای طراحی های شیک و جذابی هستن که برای روزهای گرم محرمی پیشنهاد میشن. طراحی های فانتزی و مدرن دوخته شده بر روی این مدل از مانتو ها، اونها رو تبدیل به مانتویی جذاب برای دختران می کند. از مدل های کتی گرفته تا مانتوهای آزاد و جلو باز که خب همه و همه میتونن به شما کمک کنن تا در این ماه عزیز استایلی خاص و متفاوت داشته باشید.

مانتو محرمی

مانتو محرمی

مانتو عبایی مدلی از مانتو مشکی که خیلی شیک و با ابهته

از دیگر مدل های بسیار پر طرفدار در این ایام سبک مانتو های عبایی هستند که از جنس پارچه های خنک و یا سنگین دوخته میشن و بسته به خواسته و سلیقه شما مورد استفاده قرار میگیرند. مانتو عبایی مدلی از مانتو هستش که هم آزادی و راحتی قابل توجهی دارند و هم اینکه میتونن خنک باشن و با توجه به مدل های مختلفی که دارند، هم به شکل مجلسی و هم به صورت راحت تر طراحی می شوند. مانتو عبایی یکی از شیک ترین مدل مانتوها برای ایام محرم است که شکیل بودن رو در کنار آراستگی و خانومیت به شما هدیه میدن.

مانتو محرمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها