|

لباس های مناسب واسه خانومای بازو چاق / اینجوری میشه بازوها رو پنهان کنی شیک و باریک

برخی از خانوم ها هستن که بازوان بزرگی دارن و در اینجا با انواع لباس های مناسب برای بانوان بازو دار آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما خوشتیپ باشی یا بدتیپ رابطه بسیار مستقیمی داره با اندام و سلیقتون. خیلی از خانوم ها هستن که فکر میکنن چون لباس مجلل و گرونی به تن نمیکنن خوشتیپ نمیشن، در حالی که اصلا زیبایی ظاهری ربطی به گرون بودن  یا پر زرق و برق بودن لباس نداره و در واقع شما میتونید با ساده ترین لباس ها هم جذاب ترین فرد میون اطرافیانتون باشید. چرا که بلدید چطور میشه به درستی استایل کرد و در واقع اندام و رنگ پوست خودتون رو میشناسید. بله دونستن رنگ پوست و رنگ های مناسب پوست، و همچنین شناخت مدل ابتدا و اینکه بدونید چه سبک لباسی میتونه زیبایی های شما رو جلوه بده و کدوم دست لباس ها هم میتونه معایب هیکل رو بپوشونه، موضوعی به شدت پر اهمیته. مثلا خیلی از بانوان هستن که مشکل بزرگی بازو رو دارند و در واقع نمیتونن اون لباسی که دوست دارنو انتخاب کنن و بپوشن. چرا چون دارای بازوانی چاق هستن که تو هر لباسی جا نمیشه و ظاهر بدی هم به تیپشون میده! اما خبر خوب اینه که باید بگیم نگران نباشید! چرا که در اینجا میخوایم با او دست از لباس هایی که برای این سبک اندام ها خوب میشه آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

womens-clothing-models-for-fat-people-cover-1024x673

اگه بازوهای تپلی داری یقه قایقی بپوش

پوشیدن لباس یقه قایقی باعث میشه که توجهات به سمت سرشونه جلب بشه که خب این موضوع باعث میشه تا نگاه ها از سمت بازوهای تو پر کمتر بشه. اغلب خانوم ها شونه های زیبایی دارن به همین دلیل میتونن بلوز بپوشن که بازوها و پوشونده ولی شونه ها نمایاین باشند.

آستین کوتاه و تنگ نپوش واسه اندامت سم هستن

خب بی شک پوشیدن لباس جذب میتونه بازوان شما رو در حالی که تپلی باشه زیاد به چشم بیاره، به همین دلیل باید تا جای ممکن از لباس هایی که آستینشون تا شونه هستش و یا تا بازو اومده خودداری کنید. چرا که اینجوری توجه به سمت بازوها بیشتر خواهید شد و اونچه که بولد دیده میشه بازوان تو پر هستند. 

مدل-شلوار-زنانه-چاق

لباس آستین سه ربع ایده ای ایده آل

جهت اینکه بازوان شما از معرض دید ها خارج بشه بهترین کار اینه که استین سه ربع بپوشید. در واقع این مدل از لباس ها میتونن چاقی بازوها رو پوشونده، و در انتهای اونها درست در لاغر ترین قسمت بازوها قرار بگیرند. اینجوری توجهات به سمت مچ ظریف شما جلب خواهد شد مه باوزان. با پوشیدن لباس آستین سه ربع کار خودتون رو راحت تر کنید چرا که دساتاتون لاغر ت به نظر میرسه.

model-lebas-boland-shik-afrad-chagh-1

دکلته نپوشید

لباس دکلته لباسی هستش که به دلیل مدل یقه‌اش بیشتر قسمت بالاتنه رو به چشم میرسونه و نگاه ها رو به سمت خود خیره میکنه. پس این رو بدونید که اگر بازو های چاقی دارید در حقیقت دارید اونها رو بیشتر در معرض دید قرار میدید. اگر میزان دور بازوتون زیایده، بهتره که از لباس های آستین دار استفاده کنید. 

lebas-majlesi-zanan-shekamdar-447

آستین پفی و لایه ای میتونه شونه رو چهارشونه نشون بده

آستین های پفی و یا لایه لایه میتونن خیلی زیاد و مستقیم بر روی بزرگتر نشون دادن بازوها موثر باشند. در واقع این سبک از لباس ها برای افراد لاغر بهتره و آستین های پفی گشاد تا نزدیک شونه، میتونه باعث بشه فرد چهارشونه تر به نظر برسه.

3574534

آستین گیپوری بپوش عالی میشه

اما تا به اینجا هی گفتیم این رو مپوشید اون رو نپوشید، چیزی راجب اینکه چه لباسی میشه پوشید صحت بکردیم که خب در اینجا باید بگیم پارچه های استین گیپور یکی از پرطرفدار ترین آستین ها میون خانم ها به حساب میاد که خب یکی از روش های زیباتر کردن بازو ها استفاده از هین لباس های آستین گیپور دار هستش. تور و گیپور میتونه توجهت رو از روی بازو برداره و به زیبای خودش جذب کنه. 

لباس های دارای پارچه ضخیم نپوشید

در واقع پوشیدن لباس هایی که جنس ضخیمی دارند و کشی نیستن، باعث میشه که بازوها بزرگ تر دیده بشن. لباس هایی که جنس نازک و لطیفی دارند و دارای آستین های نازک هستن هم یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن بازو می باشد.

657465

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها