|

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر / هرچی مد شد بپوشیم میشیم مضحکه عام و خاص!

اگر خانومی هستید که نمیدونید چه مدل شلواری به اندام توپر یا لاغرتون میاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین آقایون میرن تو یه مغازه هفت هشت ده تا لباس همه جوره میخرن میان بیرون ولی خانوما یه هفتاد هشتاد تایی مغازه رفت و آمد میکنن آخرشم یدونه به زور لباس خریدن؟ خب این نشون میده که خانوما تا به چه اندازه حساس تر هستند که البته حقم دارن. مثال گفته شده مزاحی از واقعیت بود اما اینکه خانوما چرا انقدر حساس هستند واقعی واقعیه، چرا که یک آقا میاد و از مدل های مختلف شلوار برای ظاهرش استفاده میکه. اما چجوری؟ به این شکل که میگه خب من از مدل شلوار ایکس یا ایگرگ خوشم میاد پس همونو میخره و میپوشه. اما خانومها باید به این دقت کنند که کدوم مدل شلوار به کدوم مانتو میاد و از طرفی هم کدوم سبک شلوار به قد و وزنی که دارند و البته رنگ پوست و سلیقشون یکیه! خب کار سخت شد نه؟ 

اغلب بانوان مخصوصا سن های جوان بر اساس اندام لاغر یا چاقی که دارند انتخاب شلوار خود را انجام میدن که خب در دنیای مد و فشن کار درستی هم به نظر میاد. اما خیلی از خانوما هم هستند که نمیدونن چه مدل شلوارهایی بهشون میاد و اونچه که واضحه اینه که شلوار هایی که به اندام توپر و لاغر میاد متفاوته. در این مطب قراره ببینیم چی به کی میاد! پس اگر شما هم این مشکل رو دارید، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

واسه خانومای توپر شلوار پارچه ای کوتاه و شلوار پارچه ای بلند خوبه

خانومای لاغر اندام همینجوری به شکل دیفالت بلند قامت دیده میشن چرا چون اندام تو پری ندارند و در واقع عرض کمی دارند، به همین علت ناخودآگاه قد بلند دیده میشن. خب در اینجا خانوم لاغر اندام جهت کمی تا قسمتی تعادل سازی باید از شلوارهایی با قد کوتاه تر استفاده کنند چرا چون شلوار بلند قد رو کشیده تر نشون میده. از طرفی هم بانوانی که اندامی درشت تر دارن باید از شلوار هایی که بلند هستند کمک بگیرند تا هم کشیده تر به نظر برسند و هم لاغر تر. بله به این شکل تعادل سازی انجام شده و اندام فرد خیلی گرد و چاق تر دیده نمیشه.

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

اگه توپر هستی شلوار مام فیت بپوش اگه لاغر هستی اسلوچی عالیه

در اینجا با شلوار هایی آشنا میشیم که تو چند سال اخیر خیلی ترند و پر طرفدار شدن. شاید تو دهه هشتاد و اوایل دهه نود فقط شلوار های مدل اسکینی بودند که میتازوندن و باکلاس ترین سبک شلوار محسوب می شدند، اما امروزه شلوارهای گشادی همچون مام فیت و اسلوچی طرفداران بسیاری دارند. شلوار مام فیت از اونجایی که یه ظاهر جذاب تری داره، برای بانوانی که تو پر هستند بیشتر توصیه میشه و شلوارهای اسلوچی به دلیل مدل گشادشون، برای بانوان لاغر تر. چرا چون افرادی که اندام خیلی لاغری دارند نباید از شلوارهای خیلی جذب استفاده کنند و در واقع با این کار بیشتر لاغری خود را به چشم می آوردند که خب این خیلی خوب نیست.

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

خانومای توپر برن سراغ شلوارهای راسته و خانومای لاغر نیم بگ بپوشند

همونطور که گفتیم مدل های گشاد میون خانوما خیلی ترند شده. مخصوصا که دیگه هوا رو به گرمی هم داره میره و دیگه شلواری که بخواد خیلی بچسبه جواب نیست. شلوار های بگ و نیم بگ نیز از دست شلوارهای محبوب و پر طرفداری محسوب میشن که اتفاقا با خیلی از مانتو و استایل ها عالین، اما به شرط اینکه به درستی انتخاب بشن. مثلا خانومی که اندام تو پری داره استفاده از شلوار بگ و نیم بگ خیلی براش توصیه نمیشه چرا که به این شکل خانوم با دست های خودش، خودش رو توپر تر و حتی چاق نشون داده. در اینجا به شما استفاده از شلوارهای راسته رو پیشنهاد میدیم و برای بانوان لاغر اندام پوشیدن شلوارهای نیم بگ رو. شلوارهای نیم بگ میتونن فردی که پاهایی باریک داره، تو پر تر نشون بدن چرا که به این شکل خطای دید درشت بودن ایجاد میشه. اما یادتون نره که اگر پاهایی لاغر دارید از شلوار بگ استفاده نکنید چون اونجوری دیگه خیلی براتون گشاد میشه و از اونور بوم میفتید! نیم بگ عالیه.  

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

شلوار مناسب اندام چاق و لاغر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها