|

معرفی انواع کراپ‌کت کالکشن تابستونه / این سبک استایل بزنی آقات ازت حساب میبره

کراپ کت ها ترند های جذابی هستند که مخصوص بانوان جسور و قدرتمند هستن و در اینجا انواع استایل باهاشون رو یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد همواره در حال تحول است و به دست ترند ها حکمرانی می شود. اینکه شما چه زمان چه چیزی رو میپوشید برمیگرده به اینکه مد و ترند ها چی میخوان. شاید بگین من که اصلا با مد جلو نمیرن و هرچیزی که بهم میاد رو میپوشم و در بند این چیزا نیستم، در حالی که سخت در اشتباهید و در واقع شما هم تماما دارین با مد پیش میرین! چرا که وقتی شما در حال حاضر مثلا از مانتو اپل دار استفاده نمی کنید، پس این یعنی اون مد رو کنار گذاشته و از مانتو های ترند امروزی در حال استفاده هستید! درسته؟

اما ترند امسال کراپ ها رو خیلی بولد کرده، کراپ هایی که در انواع مختلفی طراحی و دوخته میشن. مثلا کراپ کت ها و یا کراپ تاپ ها و شاید هم کراپ تیشرت ها. کراپ کت ها در انواع بسیار متفاوت و جذابی روانه بازار شده اند که خب میتونن در استایل های مختلفی ست بشن. دنیای مد اینجوریه که با سرعت سرسام‌آوری در حال ظهور و افول است و دقیقا همین موضوع جذابش کرده. اما خب در این بین یکسری از دگرگونی ها به مانند کراپ کت ها، جایگاه ویژه ای پیدا کردن و فرای یک مد زودگذر بوده اند. در اینجا قراره با کراپ کت هایی آشنا شیم که زیبایی شگفت انگیزی دارند و مورد توجه قرار میگیرند. اگر شما نیز علاقه فراوونی به تنوع و کراپ کت ها دارید، پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید.

کراپ یقه انگلیسی

جدیدترین مدل کراپ کت یقه انگلیسی

اولین ردپای کراپ کت یقه انگلیسی رو میشه تو دهه ۵۰ میلادی ملاحظه کرد. تو اون دوره طراحان لباس با هدف ایجاد یک استایل نوآورانه و جسور برای بانوان، دست به یکسری تغییرات در کت های کلاسیک دادند. مثلا یکی از این تغییرات کوتاه کردن قد کت ها بود که منجر به ظهور ژاکت کراپ ها شد. البته که این سبک تو اون زمان با مقاومت های هم روبرو شد و تا دهه های بعدیش هم به عنوان یک ترند فراگیر شناخته نشد! 

کراپ یقه انگلیسی

اما تحول اصلی در سرنوشت کراپ کت ها در دهه های 80 و 90 میلادی بود که رخ داد و این دوره دقیقا مصادف شد با جنبش های فمینیستی و تاکید در برابری حقوق زن و مرد و قدرت زنان! اینجا بود که طراحان لباس ها با الهام گیری از این جنبش شکلی متفاوت و قدرتمند به لباس زنان دادند. اینجا بود که کراپ کت یقه انگلیسی با فرم کوتاه و یقه‌ رسمی خود، نمادی از این قدرت و اعتماد به نفس تلقی شد و به مرور جایگاه خودشون رو داخل کمد لباس‌های زنان مستحکم کرد.

کراپ یقه انگلیسی

کراپ مانتویی کالکشن تابستونی

کراپ مانتو ها، در واقع مانتو هایی هستد که حالت کت مانند دارند و کوتاه نیز هستند. مانتوهای کوتاه جهت زدن یک استایل راحت و رسمی و کژوال زیبایی منحصر به فردی دارند. بله همونطور که گفتی این سبک از مانتو ها میتونن برای اکثر استایل ها زیبایی خاص خودشون رو داشته باشند. 

کراپ یقه انگلیسی

استایل کژوال، نیمه رسمی، مونوکروم

جهت داشتن یک استایل راحت و روزمره طور میتونید از کراپ کت یقه انگلیسی استفاده کرده همراه با شلوار جین راسته و یا مام استایل. البته که نباید فراموش کنید این استایل با کتانی و یک تیشرت ساده تکمیل خواهد شد. 

کراپ یقه انگلیسی

اما اگر بانویی هستید که دلتون یه ظاهر شیک و رسمی میخواد، پس کرتپ کت خود را همراه با یک دامن مدادی ، بلوز یقه‌دار و البته کفش پاشنه‌دار ست کنید تا زیبایی تون اونطور که میخواین بشه.داشتن یک استایل خاص و چشمگیر نیز اتفاقی نیست و در اینجا انتخاب یک کت و شلوار همرنگ مثلا مشکی یا طوسی، همراه با تاپی که رنگ خنثی داشته باشه و کفش های براق، ستی جذاب تحویل خواهد داد.

کراپ یقه انگلیسی

کراپ یقه انگلیسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها