|

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی / به گلا هم گفتیم قشنگ فاز برداشتن گرون شدن اما اینا مفتن

در این مقاله چندتا از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی رو بهتون معرفی کردیم تا با یه قیمت پایین یه زیبایی منحصر به فرد خلق کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما ایرانی ها علاقه ی خاصی به نگهداری از گل و گیاه در منزلمون داریم چه از اون موقع که خونه ها ویلایی بودن و چه الان که اکثرشون آپارتمانی شدن در کل تو خونه ی بیشترمون یکی دوتا گلدون پیدا میشه و در این بین هم برامون اصلا فرقی نمیکنه که از بین گیاهان آپارتمانی لوکس انتخاب داشته باشیم و یا یه گیاه ساده در خونمون داشته باشیم چون در هر صورت این سبزرویان کارشون زیباسازیه فضایی هست که در اون قرار میگیرن به همین دلیل هست که طراحان دکور توصیه میکنن که هر چیزی رو از دکور حذف میکنید این زیبارویان رو فاکتور نگیرید و بیخیالشون نشید.

البته که در این بین باید به این موضوع هم دقت کنید که نگهداری از گل و گیاه یه جورایی مسئولیت بشمار میاد و شما باید با توجه به شرایط نگهداریه یه گیاه به سراغ نگهداری ازش برید و در صورتی که به نظرتون از عهده اش برنمیومدید به کلی فراموشش کنید البته که هستن در این بین یه عده که میخوان تازه پرورش گل و گیاه رو شروع کنن که این افراد باید به سراغ گیاهان آپارتمانی برای افراد مبتدی برن و اقدام به نگهداری از اون ها کنن چون این مدل از گیاهان کم دردسر هستن و زیاد ناز ندارن و هر کسی از پس پرورششون برمیاد. حالا شاید در این بین قیمت گیاه هم براتون مهم باشه چون میدونید که این روزا گیاهان آپارتمانی هم بسیار گرون شدن به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی رو بهتون معرفی کنیم که خریدشون سر تا پا برد هست، پس برای شناختن اون ها در ادامه با ما همراه باشید.

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

گل پینه آ از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

بریم سروقت اولین گیاهی که در لیست این مقاله قصد معرفیش رو بهتون داریم یعنی گیاه پینه آ که یه گیاه بسیار دوست داشتنی و زیبا همراه با برگ های سبز و خاص هست. یکی از دلایلی محبوبیت این گیاه اینه که شرایط نگهداری بسیار راحتی داره و هر کسی از پس نگهداریش برمیاد اما دلیل اصلی که این گیاه رو در این مطلب معرفی کردیم قیمت مناسب اون هست که در برابر زیبایی که به فضای شما میبخشه واقعا هیچ هست و اصلا به چشم نمیاد. برگ های این گیاه همچنین شبیه هندوانه هست و از این رو طرفدارهای زیادی داره چون ظاهر گوگولی و بانمکی داره.

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

پتوس از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

در بین گیاهان آپارتمانی یه سری از اون ها بسیار معروف و شناخته شده هستن و هر کسی که دستی توی پرورش گل و گیاه داشته باشه حتما اونا رو میشناسه که یکی از این گیاهان پتوس هست که در بین ما ایرانی ها بسیار محبوبه و در اصل یکی از اولین انتخاب های پرورش دهندگان گل و گیاه بشمار میاد. اما از  دلایلی که این گیاه رو بین افراد محبوب کرده میشه به شرایط نگهداری راحت اون و همچنین سازگاریه بالاش با محیط اشاره کرد. این گیاه زیبا همچنین میتونه به عنوان یه گیاه آویز و رونده در گلدون های آویز هم قرار بگیره و زیبایی خاص و بینظیری به فضا ببخشه. اما نکته ی بعدی قیمت بسیار پایینه پتوس هست که وقتی به برگ های قلبی شکل و زیبای اون نگاه میکنید باورتون نمیشه که با این همه زیبایی قیمتش اینهمه پایینه.

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

برگ بیدی از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

بریم سر وقت یه گیاه زیبای دیگه با قیمت پایین که برگ های به رنگ صورتیش ظاهر خاص و منحصر به فردی بهش بخشیده در اصل برگ های سبز و صورتیه این گیاه باعث میشن که آدم فک کنه که از قیمت بالایی برخورداره در حالی که اینطور نیست و شما میتونید با یه مبلغ منطقی این گیاه خاص رو توی خونتون داشته باشید و از دیدن رشدش نهایت لذت رو ببرید. از خوبی هایی هم که برگ بیدی داره این هست که شما میتونید اون رو در فضاهای مختلف از خونه تا محل کار نگهداری کنید.

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

بنجامین از ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

یکی از گیاهان آپارتمانی محبوب توی کشور آمریکا بنجامین هست که میشه اون رو با بهترین قیمت خریداری کرد طوری که کسی باورش نشه که شما با صرف یه قیمت خیلی پایین یه همچین گیاهی خریداری کردید. نگهداری از بنجامین بسیار آسونه و شما میتونید به راحتی از پسش بربیایید.

ارزان ترین گیاهان آپارتمانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها