|

گیاهان آپارتمانی که گل میدن / اینا برا تشکر ازت به خاطره رسیدگی بهشون گل تقدیمت میکنن

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی که گل میدن رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون فضای دکورتون رو بی نهایت زیبا کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه تو خونه ی ما ایرانی ها از قدیم الایام رواج داشته و در حال حاضر خونه ی هر کسی که برید یک الی دو تا گلدون رو میبینید چرا که در کل گیاهان میتونن هر فضایی رو که در اون قرار دارن رو زیبا کنن به همین دلیل توصیه میشه که هر چیزی رو هم که در دکورتون حذف کردید به هیچ وجه این زیبارویان رو خط نزنید و بیخیالشون نشید چون در این بین اصلا فرقی نمیکنه که ارزان ترین گیاهان آپارتمانی باشن یا گرون ترین میتونید خوشگلاسیون بی برو و برگرد دکوراسیونتون رو به اون ها بسپارید و از نتیجه ی کار حیرت کنید.

البته که باید دقت کنید که نگهداری از گیاهان در اصل یه مسئولیت بشمار میاد که باید با در نظر گرفتن این که از عهده ی این مسئولیت برمیایید به سراغ انتخاب گیاه موردنظرتون برید مثلا در صورتی که یه گیاهی آبیاریه مداوم و زیادی میخواد ولی شما از اون دسته از افرادی که آب دادن به گیاهان رو فراموش میکنید بهتره که دور این گیاه رو خط بزنید و به جای اون به سراغ گیاهانی که آب کم میخوان برید که در صورت منظم نبودن آبیاریشون باهاتون قهره نکنن. اما در این بین پیش میاد که افراد یه سری انتظارات از گیاهشون دارن که یکی از اون ها گل دادن هست چرا که به نظرشون گیاهانی که گل میدن زیبایی بیشتری به فضا میبخشن به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از گیاهان آپارتمانی که گل میدن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی که گل میدن

بنفشه آفریقایی از گیاهان آپارتمانی که گل میدن

بین گیاهان آپارتمانی که وجود دارن و گل میدن میشه بنفشه ی آفریقایی رو یکی از زیباترین اون ها بشمار آوورد که میتونه با ظاهر دلفریب و جذابی که داره به هر فضایی که در اون قرار بگیره زیبایی خاص و منحصر به فردی ببخشه. در اصل این گیاه نیازمند یکم مراقبته تا در سال چندبار گل های زیباش رو نمایان و شما رو مات و مبهوت زیباییشون کنه. شاید براتون جالب باشه که بدونید که این گیاه زیبا از لحاظ شکوفه و شاخ و برگ تنوع بسیار بالایی داره و میشه گفت که تقریبا به صد نوع هم میرسه. در خصوص محل نگهداری اون هم باید دقت کنید که محیط های نورگیر رو دوست داره. 

در زمان آبیاریش هم باید دقت کنید که نباید روی برگ هاش آب بپاشه چون باعث ایجاد لکه های قهوه ای روی اون ها میشه.

گیاهان آپارتمانی که گل میدن

اگزالیس از گیاهان آپارتمانی که گل میدن

اگزالیس رو میشه یه گیاه کوچیک و دوست داشتنی بشمار آوورد که به علت داشتن برگ های مثلثی شکل به رنگ بنفش میشه اون رو به یه اثر هنری تشبیه کرد چون این برگ ها شبیه به پروانه هستن و شما با هر بار دیدشون از زیباییشون حیرت زده خواهید شد. شاید براتون جالب باشه که بدونید برگ های این گیاه در طول شب و یا در مواقعی که نور کم باشه جمع میشن و این جمع شدنشون بی شباهت به حرکت بال پروانه ها نیست. 

اگزالیس در اصل علاوه بر برگ های پروانه ای که داره در بیشتر مواقع شکوفه های سفید و یا صورتی کم رنگ هم در بالای شاخ و برگ های خودش داره که این دیگه واقعا نهایت زیباییش رو میرسونه چون هم برگ های خاص و هم شکوفه های جذاب داره.  البته که شما میتونید این گیاه خارق العاده رو با برگ های سبز ساده هم پیدا کنید.

گیاهان آپارتمانی که گل میدن

بگونیا ریگر از گیاهان آپارتمانی که گل میدن

بریم سر وقت یه گیاه گلدار و بسیار محبوب از دسته ی گیاهان آپارتمانی گلدار یعنی بگونیا ریگر که از شکوفه های دسته ایه رنگارنگی برخورداره که بالای شاخ و برگ های اون خودنمایی میکنن و اون رو تبدیل به یه گیاه رویایی و فوق العاده خاص کردن. گل های این گیاه زیبا میتونن در رنگ های نارنجی، زرد و قرمز ظاهر بشن که هر کدوم به نوبه ی خودشون روح و جلای فوق العاده ای به فضایی که در اون قرار میگیرن میبخشن و نمونه های قرمز این گل ها بسیار شبیه به گل رز هستن و برخی از اوقات حتی اشتباه هم گرفته میشن. از خوبی هایی که این گیاه فوق العاده داره این هست که شرایط نگهداریش بسیار آسونه و میتونه با محیط سازگاریه بالایی داشته باشه.

گیاهان آپارتمانی که گل میدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرذاد ارسالی در

    همش ۳ تا گیاه گلدار رو معرفی کردید واقعا زحمت کشیدید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها