|

پرطرفدارترین رنگ موهای زنانه / خانوما اینارو بذارن اصلا نباید بیرون برن!

در این مقاله در خصوص پرطرفدارترین رنگ موهای زنانه از نظر مردان صحبت کردیم که میتونه براتون جالب باشه پس پیشنهاد میکنیم که حتما بخونیدش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا بودن و آراستگی این روزا یکی از مهم ترین مسائلی هست که خیلی ها تمرکزشون رو روش گذاشتن چرا که شما در صورتی که شیک و پیک باشی حرف هات هم خریدار خواهد داشت مثلا شما هرگز نمیتونید با کتونی های پاره پوره به دیگران حرف از راه های پولدار شدن بزنید حتی در صورتی هم حرفاتون درست باشه مسلما عده ی زیادی به این فکر خواهند کرد که شما اگر راه پولدار بودن رو بلد بودی یه چاره برای خودت میکردی! پس ظاهر ما میتونه در روابط اجتماعیمون بسیار تاثیرگذرا باشه البته که ما نمیگیم که برید خودتون رو به شکل و شمایل عجیب و غریب دربیارید و استایل های شاخ دار بزنید بلکه منظور ما این هست که استایل شیک و ظاهر موقر داشته باشید.

که خب داشتن هر دوی اون ها با هم یه مقدار سلیقه هم میخواد یعنی در صورتی که شما در راه پیدا کردن سبک و استایل خاص خودتون که مثل  امضای شخصی هست سلیقه به خرج ندید و در این بین از ویژگی های فیزیکی خودتون اطلاع نداشته باشید احتمال این که بتونید بدرخشید خیلی کمه مثلا شما در صورتی که شکم دارید باید بدونید که لباس مناسب شکم بزرگ ها باید چه جوری باشه و ب به سراغ پوشیدن اون ها برید تا اینجوری هم سلیقه و هم هوشتون رو برای داشتن یه استایل خوب به کار گرفته باشید. بگذریم و بریم به سراغ موضوع اصلی این مقاله که درباره ی پرطرفدارترین رنگ موها هست اون هم از نظر آقایون، پس در ادامه با ما همراه باشید برای دونستن این رنگ ها.

پرطرفدارترین رنگ موها

موهای بلوند همیشه پرطرفدار بین مردان

یکی از رنگ موهایی که در نظرسنجی های مختلف امتیاز بالایی رو آوورده و از نظر مردان بسیار پرطرفدار هست رنگ موی بلونده  که طیف های مختلفی مثل کرمی، رنگ موی عسلی روشن، کنفی و طلایی و... داره که خب در برخی از مواقع شاید به برخی از خانوم ها نیاد و سن و سال اون ها رو بالا ببره ولی باید دقت کنید که در صورتی از رنگ موی بلوند استفاده میکنید برای طیف درست به رنگ پوست و چشمتون دقت کنید تا یه وقت موقعی که آرایش ندارید با این رنگ مو بی روح و حالت مریض دیده نشید و از طرف دیگه شما باید رنگ ابروهاتون هم تا حدودی با این رنگ تناسب داشته باشه چون نمیشه که موی بلوند داشته باشید و ابروی مشکی که در این صورت مسلما به چشم هر فردی عجیب و غریب دیده میشید!

پرطرفدارترین رنگ موها

پرطرفدارترین رنگ موها

قهوه ای رنگ معصوم و خانومانه از نظر مردان

دومین رنگ مویی که بیشترین امتیاز رو در بین رنگ موها به خودش اختصاص داده طیف های متنوع قهوه ای هست. خوبی که این رنگ داره اینه که به انواع رنگ پوست ها از سفید و گندمی بگیر تا سبزه میاد و برای خانوم های ایرانی بسیار رنگ خوبیه نسبت به بلوند چرا که با رنگ چشم ها هم هماهنگی داره چون بالاخره اکثر ایرانی ها دارای چشم های قهوه ای هستن که خب با مو به این رنگ ست میشه. بنابراین در صورتی که تناژ پوستتون گرم هست و براتون سواله که چه رنگی بذارید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ طیف های قهوه ای مثل خرمایی، نسکافه ای، کاراملی و... هست. 

پرطرفدارترین رنگ موها

مشکی کم طرفدار در بین مردان اروپایی ولی پرطرفدار برای مردان ایرانی

نظرسنجی ها همیشه نشون داده که مردان اروپایی اونقدرا که باید و شاید به رنگ موی مشکی علاقه ی خاصی ندارن ولی خب مشخصه که این رنگ در بین مردان ایرانی بسیار محبوب هست و حتی شاید خیلی از اون ها بین بلوند و مشکی انتخابشون مشکی باشه و خب خیلی از خانوم ها در ایران به صورت طبیعی این رنگ مو رو دارن که باید بابتش خدا رو شاکر باشن. در صورتی هم که خودتون رنگ موی مشکی ندارید و میخواهید به سراغ پر کلاغی برید باید به این موضوع دقت داشته باشید که این رنگ با پوستی که تناژ سرد داره نمیاد.

پرطرفدارترین رنگ موها

پرطرفدارترین رنگ موها

طوسی انتخابی که مردان رو نصفه و نیمه با خودش همراه کرده

در بین رنگ های ذکر شده طوسی بین مردان جذابیت خیلی کمی داره چرا که این رنگ انگار سن رو بالا میبره و افراد رو مسن نشون میده که خب این موضوع از جذابیت شما کم میکنه البته که این رنگ برای خانوم ها از رنگ های مورد علاقه هست و خب دوست دارن که روی سرشون تستش کنن که برای این منظور میتونن از روش هایی مثل آمبره، هایلایت، بالیاژ و... استفاده کنن و همه ی موها رو به این رنگ درنیارن.

پرطرفدارترین رنگ موها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی