|

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها / شکمت شده بلای جونت با اینا همه فک میکنن لیپوساکشن کردی

در این مطلب به معرفی بهترین لباس برای شکم بزرگ ها که با پوشیدن اون میتونن خودشون رو لاغرتر نشون بدن پرداختیم که امیداواریم براتون مفید باشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب متونه در روابط اجتماعیه ما بسیار تاثیر گذار باشه مثلا در صورتی که شما برای یه مصاحبه ی کاری برید که لباس صورتی پوشیده باشید و بوی تعریق هم بدید به نظرتون چند درصد احتمال داره که شما رو برای کار قبول کنن؟ به نظر که منفیه صد درصد هست این احتمال بنابراین خیلی مهمه که شما به استایلتون اهمیت بدید و برای بهتر دید شدن خودتون تلاش های لازم رو انجام بدید حالا ما هم در این راستا و برای این که شما بهتر از اون چیزی که هستید به نظر بیایید میخواهیم در خصوص لباس برای شکم بزررگ ها صحبت کنیم چرا که این روزا داشتن شکم برای ما ایرانی ها داره به یه معضل بزرگ تبدیل میشه.

مسلما هر کسی دوست داره که یه شکم تخت و صاف داشته باشه ولی خب برخی از اوقات پیش میاد که ما حالا به علت ژنتیک، سبک زندگی و خورد و خوراکمون و حتی مصرف یه سری داروها شکممون  بزرگ میشه و این موضوع برخی از مواقع باعث میشه که اعتماد به نفسمون پایین بیاد خصوصا وقتی که میخواهیم بریم به یه مهمونی بریم ولی خب جای نگرانی نیست چون این روزا استایلیست ها یه سری لباس برای شکم بزرگ ها رو معرفی کردن که با پوشیدن اون ها میتونید این موضوع رو در اندام خودتون بسیار کم رنگ جلوه بدید و یه جورایی اعتماد به نفس خودتون رو برگردونید، پس حالا وقت رو هدر ندیم و بریم برای معرفی چند تا لباس برای شکم بزرگ ها.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

لباس‌های گشادتر شما رو ظریف تر نشون میدن

در صورتی که اضافه وزن دارید و میخواهید شکمتون به چشم نیاد پیشنهاد ما به شما پوشیدن لباس هایی هست که از سایز خودتون بزرگتر هستن و گشاد. این لباس ها و در کل هر لباسی که برای پنهان کردن شکمتون به سراغشون میرید بهتره که برش و دوخت آزادی داشته باشن به عنوان مثال مانتوهایی که جلوباز هستن و این روزا مد شدن و یا مانتوهای کیمونویی میتونن بهترین انتخاب برای افرادی باشن که دارای اضافه وزن هستن.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

سراغ استایل‌های مونوکروم برید اون هم با رنگ های تیره

استایل مونوکروم به استایلی اطلاق پیدا میکنه که در اون از تنالیته های متنوع یه رنگ توی آیتم های مختلف استفاده بشه. یکی از ویژگی های خوبی که این مدل استایل داره اینه که به راحتی میشه اون رو با دیگر آیتم ها ست کرد و از اون جایی که تک رنگه و در اون مرز بین لباس ها به چشم نمیاد و حتی یه جورایی از بین میره اندام شما لاغرتر و کشیده دیده میشه.

به همین علت توصیه ی ما به شما در صورتی که شکم دارید و این موضوع روی اعتماد به نفستون تاثیر گذاشته رفتن به سراغ استایل هایی از این دسته و همچنین بهتره که از رنگ های تیره برای این منظور بهره بگیرید مثل سرمه ای و مشکی چون این رنگ ها شما رو لاغرتر نشون میدن و به همون میزان هم رنگ های روشن چاق تر نشونتون میدن.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

از شلوار‌هایی که دارای فاق بلند و یا فاق متوسط هستن غافل نشید

یکی از بهترین کارهایی که خانوم های شکم دار میتونن در انتخاب شلوار انجام بدن رفتن به سراغ اون شلوارهایی هست که دارای فاق بلند و یا فاق متوسط هستن؛ حالا در این بین فرقی نمیکنه که شلوارتون کتان باشه و یا جین فقط باید دقت کنید که از فاق بلندی برخوردار باشه و شکم شمار و پنهان کنه. در کل این مدل شلوارها میتونن به زیبایی هر چه تمام تر نقش یه گن لاغری رو بازی کنن و شکمتون رو به سمت داخل هل بدن.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

بهتره که یقه ی لباس هاتون V شکل باشه

در صورتی که دارای بالاتنه ی بزرگی هستید توصیه ی ما برای کوچک تر نشون دادن اون رفتن به سراغ لباس هاییه که دارای یقه ی V شکل یا همونی هفتی هستن چون این مدل یقه ها برعکس یقه های گرد بالاتنه ی شما رو کشیده و لاغر نشون بدن و این موضوع به علت کشیدگی و طول یقه های هفتی هست که بالاتنه و گردن رو کشیده تر نشون میدن و در نتیجه توجه و دقت از روی شکمتون برداشته میشه.

البته که یقه های هفتی انواع متنوعی دارن و بهترین مدل اون ها برای افرادی که شکم بزرگ دارن و توپر هستن اون یقه هفتی هایی هستن که حالت باز و گشاد دارن که دو طرف یقه در این مدل ها از گردن دور و به شونه هاتون نزدیکه.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

به سراغ پارچه های طرح دار نرید ساده پوشی رو امتحان کنید

به نظرتون اون دسته از پارچه هایی که طرح دارن برای این که دقت رو از روی شکم شما بردارن مناسب هستن؟ جواب نه هست! بنابراین توصیه ی ما به شما این هست که تا اونجایی که میتونید به سراغ پارچه هایی برید که دارای طرح های ساده هستن و یا دیگه نهایتا طرح هاشون ریزه تا از این طریق بتونید شکمتون رو مخفی کنید. همچنین اون دسته از لباس هایی که طرحشون روی شکمتون قرار میگیره رو آتیش بزنید!

در انتها هم خودتون رو دوست داشته باشید گاهی اوقات شکم داشتن میتونه ژنتیکی باشه ولی خب ما به دنیا اومدیم که تا جایی که میتونیم بهترین ورژن خودمون باشیم برای آب کردن اون در صورتی که اذیتتون میکنه تلاش کنید به استثنای متوسل شدن به عمل های سنگین و خطرناک ولی از شکمتون نفرت نداشته باشید بالاخره جزئی از شماست و شما باید تمامیت خودتون رو چه خوب و چه بد دوست داشته باشید چون تنها کسی که براتون میمونه خودتون هستید.

بهترین لباس برای شکم بزرگ ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی