|

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی / موهات اون رنگی میشه که تو آینه ببینی بگی دست مریزاد

در این مقاله در خصوص زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی صحبت کردیم و یه سری رنگ های بینظیر رو بهتون معرفی کردیم که عالین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا تلاش همه برای این هست که روز به روز زیباترین بشن و خب بابت این موضوع هر کاری که از دستشون بربیاد رو انجام میدن از کار کردن روی استایل بگیر تا چهره و ظاهر چون هر دوی این موارد روی هم هستن که باعث شیک و پیک دیده شدن شما میشن ولی خب در این بین یه عده راه های تهاجمی رو برای این موضوع انتخاب میکنن مثلا در صورتی که یه عده میخوان لب هاشون رو بزرگ تر از حد ممکن نشون بدن به سراغ تزریق ژل میرن درحالی که میشه از طریق برجسته کردن لب با آرایش هم به این موضوع دست پیدا کرد.

پس انتخاب شما چیه این که از طریق راه های فرعی برای این منظور اقدام کنید و یا ترجیحتون اینه که با ترفندهای آرایشی که در دسترس هستن خودتون رو جذاب تر از چیزی که هستید جلوه بدید ولی در این بین یه سری از کارهای زیبایی هستن که تاثیر بسیار بیشتری دارن مثلا در صورتی که موهای سفید شما توی چشم باشه احتمالا سنتون بیشتر دیده میشه بنابراین قبل از آرایش و لباس و هر چیزی باید برای پوشوندن موهای سفیدتون اقدام کنید که این موضوع تنها با استفاده از یه رنگ موی خوب امکان پذیر خواهد بود. در اصل یه رنگ موی خوب میتونه به میزان بسیار قابل توجهیه روی چهره و سن و سال شما تاثیر بذاره پس به همین دلیل ما هم در این مقاله میخواهیم در خصوص زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی براتون صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

طلایی از زیباترین رنگ موها برای پوست گندمی

یه سری چیزها در دنیای مد و زیبایی هستن که بسیار محبوب اند که در این بین رنگ موی طلایی یکی از اون هاست که آقایون برای خانوم ها هم بسیار میپسندنش حالا در این بین هم بسیار مهمه که شما رنگ موی مناسب خودتون رو با توجه به رنگ پوستتون انتخاب کنید تا بتونید یه تحول شگرف توی ظاهرتون ایجاد کنید طلایی هم رنگی هست که به بسیاری از رنگ پوست ها میاد ولی در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست شک نکنید که این رنگ بی نهایت به شما خواهد اومد و شما رو مثل مدل های خارجی جلوه میده چون این رنگ پوست دارای رنگ تابستونی گرمی هست که با طلایی یه ترکیب زیبا و شیک میسازه. 

پس تامل رو کنار بذارید و اینبار برای یه تغییر فوق العاده به سراغ رنگ طلایی برید تا چهره تون شاداب تر دیده بشه همچنین استفاده از این رنگ مو به شکل آمبره و یا هایلایت میتونه جذاب و دیدنی باشه.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

قرمز از زیباترین رنگ موها برای پوست گندمی

واضحه که قرمز رو میشه یکی از جذاب ترین رنگ موهایی که این روزا بسیار هم ترند هست به شمار آوورد که در این بین در صورتی که این رنگ رو برای پوست گندمی انتخاب کنید میتونید تاثیرگذاری چهره رو بی نهایت افزایش بدید ولی خب این انتخاب به این راحتی ها هم نخواهد بود و یه سری چالش ها داره ولی در صورت رعایت یه سری نکات میتونید قرمز رو زینت بخش موهاتون کنید.

مثلا از اونجایی که قرمز شاید روی پوست گندمی شدید به نظر بیاد بهتره که به سراغ اون قرمزهایی برید که دارای تناژهای خنثی و گرم هستن. بنابراین در این بین رنگ هایی مثل مسی و کاهگلی میتونن بسیار مناسب باشن.

در صورتی هم که میخواهید رنگ موی قرمزتون تند باشه از یه رنگ مثل هایلایت های قهوه ای در کنار اون برای رعایت تعادل استفاده کنید.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

زیتونی از زیباترین رنگ موها برای پوست گندمی

این روزا در آووردن زیتونی کار هر کسی نیست ولی این رنگ رو میشه از جمله گزینه های بسیار شیک و پیک برای پوست های گندمی بشمار آوورد که میتونه چهره ی شما رو بی نهایت زیبا و خاص جلوه بده چون بیشتر پوست های گندمی گرم و زرد هستن و به همین علت رنگ موی زیتونی هم که این خاصیت ها رو داره میتونه تعادل رنگی چشم نوازی ایجاد کنه که طوری که هر کسی با دیدن شما شروع به تعریف کردن ازتون کنه.

پس بدون شک و تامل به سراغ این رنگ مو برید و مطمئن باشید که با وجو زیتونی شما میتونید به چهره ی خودتون جدیت و عمق بیشتری ببخشید در این بین برای ایجاد تنوع هم میتونید از هایلایت های طلایی در لا به لای اون بهره مند بشید.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی