|

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید / نوروز امسال با این رنگ و نقش ها دلبر میشی اساسی

واسه ترمیم سال نو طرح های قدیمی رو انتخاب نکن، بلکه از این رنگ و نقش های لاک ناخن که ترند امسالن بزن و حالشو ببر.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نزدیک به عید هستیم و به قولی خیلی از سالن ها و آرایشگاه ها در حال تهدید هستن که اگه وقت شب عید تو نگیری دیگه وقت نداریم و این حرف ها! حالا درسته که شب عید مراکز خوشگلاسیون خیلی خیلی شلوغ میشه، اما خب سالن دار ها هم کمی خالی میبندن دیگه! مگه نه؟ 

اینها همه مزاح بود و تعریفات اینستاگرامی، اما در واقع اونچه که واضحه اینه که تو چند سال اخیر کاشت ناخن و کاشت مژه به شدت بیشتر از قبل ترند شده. جوری که انگاری یکسری از بانوان اگه این موارد رو انجام ندن اصلا عیدشون عید نمیشه! راستشو بگم خودمم عاشق کاشت مژه هستم و گاهی اوقات انجام میدم چرا که به نظرم اونچه که باعث زیبایی بیشتر چهره یک فرد بشه، چرا که نه؟ خب انجام میده دیگه. اما اگر قرار بر افراط باشه و خدمات خوشگلاسیون بیش از اندازه بشه، خب اون دیگه خوب نیست! 

در این مطلب ما قراره با طرح و رنگ های عیدانه لاک ناخن  آشنا بشیم. اکثر خانوما وقتی میخوان لاک ناخن رو ترمیم کنن نمیدونن چی یا چه رنگی بزنن که تنوع بشه! در اینجا ما به شما ترند های سال جدید رو میگیم تا بهتر بتونید انتخاب کنید.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

طرح های گلدار مخصوص بهار قشنگ

بهار و عید شروع زندگیه. شکوفه ها دوباره جَوونه زدن و قراره از نو آغاز کردن رو بهمون نشون بدن. من که عاشق بهارم چون هر کجا که بری سبز کمرنگ برگ ها و گلهای صورتی و سفید وجود داره. اصلا آدم وقتی چشمش به اینا میخوره حالش خوب میشه.

یکی از راه های ایده گرفتن انسان برای هر چیز، نگاه کردن به طبیعت هستش و لاک ناخن هم بی شک یکی از اونها. شما برای ترمیم این ماهتون میتونی طرح های گل دار و رنگی رو انتخاب کنید تا زیبایی تون به حد اعلا برسه و با هر استایل که دلتون خواست هم ست باشه. بله طرح های گلدار با هر رنگ و سبک تیپی به راحتی هماهنگ میشه.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

با رنگ سال پیش برو بگن چه دختر رو مدی

میدونیم که شرکت پنتون هر ساله رنگ جدیدی رو به عنوان رنگ سال میلادی اعلام میکنه. امسال پنتون جان رنگ هلویی یا دقیق تر بگیم "زردآلوی له شده" رو برگزید و حالا خیلی از برند های لباس و طراحان از این رنگ پیروی دارند. 

هلویی رنگیه که تو تناژ های کمرنگ و پررنگ، هم میتونه به دستان گندمی بیاد و هم خانومایی که سفید پوست هستن. شما خانوم خانومای خوش سلیقه میتونید هم به شکل فرنچ و هم به سبک گلدار و شاید هم آمبره ناخن های خود را به رنگ هلویی در بیارید تا ظاهری مدرن و شیک داشته باشید.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

لاک ناخن اینبار به رنگ سفید صدفی، مثل مرمر میشی

خب خیلی از دختر خانومای خوشگلمون یا تازه نامزد کردن و یا تازه عروس هستن و به هر حال اینکه حال و هوای نوعروس درونشون وجود داره. پس شما دلبر جذاب میتونید با استفاده از لاک ناخن به سبک سفید یا صدفی ناخن هایی عروس وارانه برای خود بسازید، جوری که آقای داماد هم به محض دیدین دستای شما مرمری شدنتون رو حس کنه و از ذوق چشماش قلبی بشه!

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

طرح های فانتزی واسه لاک ناخن ذوق آدمو به جوش میارن

طرح ها قرار نیست همیشه در سنگین ترین حالت خودش باشه و شما میتونید با توجه به سلیقه و ذوقی که دارید اصلا به سراغ طرح های فانتزی برید! این طرح ها برای لاک ناخن از سبک های درهم گرفته (مثلا اول آمبره میکنن بعد یه طرح فانتزی هم میزنن) تا نقش هایی که مربوط به عید میشه و میتونه نوروز رو برای شما تداعی کنه.

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

لاک ناخن تو طرح های حیوونی هم میتونن دلبر باشن

طرح های حیوونی سالهاست که مورد توجه دختران جوان قرار گرفته. البته اینکه میگیم فکر نکنید فقط طرح های پاندا و خرس و زنبور و بچگونه هستش که میتونه زده بشه و خلاصه اینکه لاکتون هم تینیجری میشه! بلکه هستند طرح هایی که شلوغ نیستن. مثلا یکی از انگشتان هر دست رو طرح حیوون دار میزنن و باقی انگشت ها رو با به سبکی دیگر لاک ساده یا طرحی مینیمال میزنند که خب اینجوری هم بزرگونه میشه و هم به دور از شلوغی و درهمی!

خوشگلترین طرح های لاک ناخن عید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارینا ارسالی در

    با این کارها ، پاکی و طهارتی برای کسی نمی موونه..
    وضو ، غسل ...
    ناخن مصنوعی ،مانع وضو و غسل هست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی