|

معرفی انواع خوشگلترین لاک ناخن ها / اینا دستارو واقعا جذاب میکنن طرح 2024 بزن ناناس

لاک ها جدا از اینکه رنگ های وسیعی دارند همراه با طرح هایی مختلف، انواع سبک نیز دارند که شما با توجه به اونها میتونید لاک خود را انتخاب کنید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از زیبایی های استایل هر بانویی اینه که دستانی خوشگل داشته باشه. البته که این ناخن ها هستن که میتونن به دستان من و شما خوشگلی ببخشند و در حقیقت اگر شما هیچ لاکی نداشته باشید و ناخناتون رو هم کوتاه کنید، احتمالا دستاتون رخ خاصی نداشته باشه. البته اینکه چه رنگ لاک ناخن با چه طرح و نقشی انتخاب کنید هم اهمیت بسیار بسیا و بسیار بالای داره و اینجوری نیست که همه ما همه مدل و رنگ لاک ناخن بهمون بیاد! در واقعا ما باید اونچه که مناسبمون هست رو پیدا کنیم و باهاش پیش بریم، وگرنه چیزی جز زشتی در دستان خود ایجاد نکرده ایم!!

رنگ لاک ناخن که خب فت و فراوونه، از طرفی هم ناخن کارهای ماهر مون اونقدری زیاد شدن که طرح و نقش های لاک رو هم گسترش دادن و حالا شما فقط کافیه تا عکس نشون بدید، لاکتون رو تحویل بگیرید!! 

اما به طور کلی لاک ها به تنهایی انواع مختلفی دارند که ما بسته به سلیقه ای که داریم میتونیم انتخابشون کنیم. میپرسین چه مدلایی؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا اول یاد بگیرید و بعد با خیال راحت برید سراغ اونچه که دوست دارید.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن براق، قدیمی اما پرکاربرد

همونطور که اشاره کردیم یکی از قدیمی ترین و البته پر کاربرد ترین مدل های لاک ناخن، سبک براق هستش که یه پوشش براق و خوشگل به ناخن شما میده. این مدل اصلا براش مهم نیست که چه رنگ لاکی زده باشید، کمرنگ یا پررنگ، تیره ترین یا روشن ترین، در هر صورت زیبایی خودش رو نشون میده و میتونه علاوه بر زیبایی، به استحکام ناخن ها نیز اضافه کنه.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن مات بزن

لاک های مات همونطور که از اسمشون هم پیداست دقیقا برخلاف لاک های برق هستند و یه نمای مات به ناخن های من و شما میبخشند. این سبک جلب توجه کمتری به نسبت براق داره و به همین دلیل هم چون حتی در جیغ ترین رنگ ها هم سادگی و مینیمال بودن خاص خودش رو داره، میتونه برای بسیاری از خانومای کارمند مناسب باشه و در حالی که گفتیم سادست، اما شیکی و دلبر بودن خودش رو هم داشته باشه. 

انواع لاک ناخن

لاک ناخن نئونی چقدر تو چشمه

در اینجا باید بگیم که میون انواع لاک ناخن، لاک‌ های نئونی یه جای خاص و یونیک در بین خانوما به خصوص خانومای جوان دارند. اونچه که شاخصه اصلی این نوع لاک هستش فرمولاسیون منحصر به فردش چرا که میتونه با جذب نورهای مختلف، تو محیط های تاریک سطح ناخن شما رو روشن و نورانی نشون بده! جالبه نه؟

انواع لاک ناخن

لاک ناخن اکلیلی یا شاین محبوب خیلیاست

اینبار میخوایم بریم سراغ یه لاک بولد دیگه به اسم اکلیلی یا همون شاین. تو فرمولاسیون این سبک لاک مقدار خیلی زیادی اکلیل به کار رفته که خب باعث میشه بعد از اینکه لاک رو زدین یه نمای شاین دار و چشمگیر به ناخنتون بدین. این سبک لاک ها جلوه به شدت خوشگل و قابل توجهی به ناخن ها میدن که خب به همین دلیلم هست که بیشتر برای مهمونی ها و عروسی ها انتخاب و استفاده میشه. البته یادتون نره که لاک‌ های اکلیلی خیلی سخت از روی ناخن پاک میشن و اینجورین که لاکه پاک میشه ولی هنوز می بینی اکلیلاش موندن! به همین دلیل این در واقع یه نقطه ضعف محسوب میشه که ممکنه خیلی از خانوما رو از زدنش منصرف کنه.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن متالیک که دیگه خیلی جرات میخواد

لاک آینه‌ ای یا همون متالیک میتونه جلوه‌ ای بسیار شیک و یونیک بر روی دستان شما خانوم زیبا ایجاد کنه و در صورتی که شیطنت کنید و زیر نور خورشید بگیریدش، میتونه مثل آینه بدرخشه. البته باید بدونین که جلوه صیقلی این مدل لاک ها خیلی راحت در اثر ضربه میتونن خط و خش دار بشم و در نتیجه تو نگهداری ازشون باید دقت خوبی داشته باشید.

انواع لاک ناخن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی