|

طراحی و رنگ لاک ناخن واسه خوشگلاسیون عید فقط اینا / ناخنت کوتاهه یا بلند کلا خوبن

اگر دلت میخواد واسه این عید یه لاک ناخن خوشگل و بهاری داشته باشی، پس حتما با این مطلب همراه شو و دستات رو خوشگل ترین کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه نزدیک عید هستیم و خیلی از خانوما دارن ترکیب بندی استایل و اکسسوری و لاک های عیدشون رو میچینن. بله فکر کردین چی؟ خانوما واقعا به اینکه چی رو با چی بپوشن راحت میتونن چند ساعتی فکر کنن و براش برنامه ریزی کنند. اما یکی از قسمتای مهم تو استایل هر بانوی بی شک لاک ناخنش هستش که مطابق با فضایی که میره، مدل لباس و رنگ لباسی که داره، رنگ پوستش و مدل انگشتاش و غیره انتخاب میکنه و اهمیت بالایی براش داره. عید هم که یکی از مهمترین مناسبت های ما ایرانی هاست که اگرم بگیم مهمترین شونه دروغ نگفتیم! استایل کردن تو مهمونی های عیدونه خیلی سخته.

احتمال اینکه شما امشب خونه اقوام پدری باشید و فرداش و به خونه اقوام مادری دعوت بشید و برخی مهمونا هم مشترک باشن اصلا بعید نیست! به همین دلیل باید متفاوت بود و لاک ناخن از دست عناصری هستش که میتونه ظاهر ما رو به شدت متفاوت کنه و با حضور کوچیکش، اما تنوعی بزرگ ببخشه. 

به نظر شما چه رنگ و طرح لاک هایی واسه عید میتونن مناسب باشن؟ اگر این سوال ذهن شما رو هم مشغول کرده پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا به جواب سوالمون برسیم.

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن با تنالیته رنگ قرمز؛ شیکه ها

قطعا لاک ناخن رنگ قرمز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها محسوب میشه که زیبایش حد و امون نداره و هیچوقت هم از مد نمیفته. امسال نیز در میون رنگ های ترند شده برای لاک ناخن رنگ قرمز آلبالویی به شدت مورد توجه قرار گرفته و رنگیه که هم میشه واسه انواع و اقسام مهمونی ها ازش استفاده کرد و هم برای قرار های عاشقانه زد و دلبر ترین دختر روی کره زمین شد! راستی من خودم به شخصه از اول عید این رنگ رو ناخنام میزنم و تا آخر عید هم نگهش میدارم، چرا که هم به تک تک استایل های مختلف با هر رنگ و مدلی میاد، و هم اینکه میتونه دستان من و شما رو از رنگی که هست دو سه درجه روشن تر کنه که این خودش خیلی خوشگله.

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن اینبار با طرح بهاری مینیمال

طراحی های مینیمال و گلدار برای بهار یکی از جذاب ترین ایده هایی هستند ک میتونید برای مهمونی ها و حتی سفر در عید استفاده کنید و با خیال راحت همه جوره استایلی باهاش ست کنید. اگر طرفدار تیپ و لباس های ساده هستید این رو بدونید که طرح لاک های مینیمال کامل کننده شما هستند و از طرفی هم اگر دلتون ژلیش کردن ناخن رو نمیخواین، خیلی ساده و خوشگل میتونید لاک مورد نظرتون رو بزنید و یا اینکه به جهت کمی طرح دار کردنش، از نقش های خیلی ساده و راحت استفاده نمایید. 

اما یادتون نره که برای بیشتر این سبک طرح ها حتما لاک بیس رو هم نود انتخاب کنید بهتر بتونید به اونچه که دلتون میخواد دست پیدا کنید.

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن آیس ژل کریستال

یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای عید امسال کمک گرفتن از لاک ناخن های آیس ژل کریستال هستش که یه قلقلک حسابی به ظاهر شما میده و از اونچه که هست چند لولی نایس تر خواهد کرد. اما نکته اینجاست که اگر شما تو خونتون امکانات لازم رو برای انجام این کار نداشته باشید باید به آرایشگاه برید و از لاک ژل ها استفاده کنید چرا که این سبک لاک ها عموما موندگاری بالایی دارند و اینجوریاست که با خیال راحت میتونید برید سراغ ژلیش!

لاک ناخن مناسب عید

لاک ناخن تو تنالیته سیج و گریج واسه عید

اگر قصد این رو دارید که عید رو کلا به سفر بگذرونید، پیشنهاد ما به شما لاک ناخن با تنالیته سبز سیج هستش که به سبز مریم گلی هم مشهوره. و یا شاید هم رنگ لاک ناخن گریج که یه ترکیبی تناژ از طوسی و شیری و بژ هستش استفاده کنید. 

این رنگا، رنگ‌ هایی بهاری هستن که ما رو یاد طبیعت میندازن، ضمن اینکه با هر رنگ لباسی خیلی راحت هماهنگ میشه و من و شما رو مجبور به تعویض نمیکنه.

لاک ناخن مناسب عید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی