|

معرفی بهترین کرم پودر ها / ذره ای شک نکن که با اینا خوشگلتر از هر دختری میشی

کرم پودر ها انواع مختلفی دارند که با شناخت بهترین مارک ها میتونید به راحتیه آب خوردن آرایشی زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از لازمه های اصلی داشتن استایل خوب، آرایش خوبه! از طرفی هم مهم ترین لازمه داشتنه یه آرایش خوب، کرم پودر خوبه! با من هم ظرید درسته؟ شاید برخی از خانوم ها بگن نه کی گفته، من خط چشم برام مهم تره و یا اینکه اگه رژلب نباشه آرایش به درد نمیخوره و اینها، در حالی که شما باید کمی تصور کنید، ببینید آیا همه اینها پیش از استفاده نیاز به یه پوست و صورت صاف و یکدست شده ندارند؟ خب همه ما کم یا زیاد جوش میزنیم لک داریم یا اصلا برخی کک و مک دارن و یکسری دیگه هم تو صورتشون تیرگی روشنی هایی دارند که خب همه اینها تنها با وجود کرم پودر که میتونه رفع بشه.

اما این رو هم در نظر داشته باشید که هر کرم پودری کرم پودر نیست و یکسری از اونها انگاری فقط انگاری اسم این محصول رو یدک میکشن و در واقع خیلی کار راه بنداز نیستن و یا اینکه اصلا آسیب هایی به پوست صورت وارد میکنن. پس بهتر نیست هزینه ای که میخوایم داشته باشیم رو با کمی تحقیق برای رسیدن به یه کرم پودر خوب و درجه یک صرف کنیم؟ کرم پودر ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با چند محصول عالی آشنا بشیم.

Untitled

کرم پودر مک موندگاری داره در حد بنز

مک محصولات بسیاری داره که کرم پودر استودیو فیکس مک هم یکی از اونهاست که اتفاقا محبوبیت خوبی هم داره با فروشی بالا. این برند از کرم پودر تناژ رنگی های فراوونی داره جوری که بیش از 30 رنگه و واسه روشن ترین صورت تا تیره ترین پوست کرم ارائه میده. همچنین از دیگر خوبیاش اینه که واسه انواع پوست مختلط و چرب مناسبه. کرم پودر مک چون بر پایه آب تولید میشه، چربی نداره و آکنه زا هم نیست! 

ویژگی که تو کرم پودر استودیو فیکس مک خیلی نمایان میکنه قدرت پوشانندگی کامل و موندگاری طولانی 24 ساعتشه که خب با بافت نرم و سنکش یه پخش یکنواخت و عالی هم تحویل شما بانوی زیبا میده. اصلا کیکی نمیشه و چین و چروک رو هم دوبرابر نمیکنه. 

mccc

کرم پودر نارس به همه جوره پوستی میاد

در واقع یکی از بهترین کرم پودر های خارجی، کرم پودر نچرال رادیانت نارس هستش که مهم ترین ویژگی که باعث محبوبیتش شده، سازگار بودن یا انواع پوسته. این محصول بر روی پوستی که خشکه تکه تکه نمیشه و اصلا هم حس سنگینی یا خشکی و چسبناک نمیده. 

از اون طرف هم روی پوست چرب حالت ماسیده طور نمیشه با بافت سبک، کاور خون و موندگاری بالای 16 ساعت، یه فیس خوشگل و دلبرانه تحویل شما میده. فرمولاسیونش جوریه که چربی نداره و فاقد پارابن و الکل و مواد معطر نیز هست. 

683374684

کرم پودر استی لودر واسه مهمانی ها عالیه

این مارک کرم پودر که کیفیت مناسبی داره، ساخت کشور انگلیس می باشد. کرم پودر استی لودر برای پوست های چرب و مختلط خیلی خوبه به دلیل پوشانندگی بالا و دوام زیادیش محبوبیت داره. چرا که این سبک کرم پودر برای مهمونی های طولانی مدت ، آرایش عروس و گریم خیلی میتونه مناسب باشه.

از دیگر ویژگی های این سبک کرم پودر خاصیت ضد حساسیت هستش که با آبرسانی بالا و کمک به شادابی پوست ضد آفتاب بودنش و جلوگیری از پیری زودرس ویژگی هاشو بیشتر نموده. همچنین یادآوری کنیم که این کرم پودر حاوی فرمولاسیون مقاوم در برابر آب، عرق و رطوبت نیز هست.

683374684

کرم پودر لانکوم

کرم پودر لانکوم نیز یکی دیگه از کرم پودر های به شدت مورد توجهی هستش که تولید دست فرانسه می باشد. این محصول با کاور بسیار بالا، بافت فوق العاده سبک و ظاهری به شدت طبیعی و مات، توسنته نگاه بسیاری از افراد رو جذب خود کنه. 

کرم پودر لانکوم موندگاری 24 ساعته داره و در واقع تو طول ریز به هیچ عنوان کیکی و یا اکسید نمیشه. این محصول چربی نداره برای انواع پوست مناسبه. همچنین این کرم پودر جذاب با داشتن SFP ۱۵ از پوست در برابر اشعه‌ ها و رادیکال‌ های مضر نور آفتاب نیز محافظت میکنه.

350-Bisque-C-D7A17F

کرم پودر دوسه واسه پوست های چرب بی نظیره

برند دوسه یه برند آمریکایی هستش که خب تو یه تایمی به شدت مورد توجه قرار گرفت، مخصوصا ریمل هاش. اما خب مدتی هم از تب و تاب افتاد که باید بگیم این موضوع اصلا چیزی از کیفیت و خوبیش کم نکرد. کرم پودر دوسه با مواد اولیه گیاهی تولید میشه که خب کرم پودر مینرال این برند یکی از محبوب ترین های دنیاست. کرم پودر دوسه دارای SPF ۲۲ می باشد و میشه گفت هم کرم‌ پودر محسوب میشه و هم ضد آفتاب. کرم‌ پودر دوسه توانایی این رو داره که انواع و اقسام لک و جای جوش روی صورت رو کاور کنه شما رو به یه چهره یکدست برسونه. این محصول نیز فاقد چربی میباشد و واسه افرادی که پوست چرب دارند انتخابی ایده آله.

5543915

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م.م ارسالی در

    ما اینارو میشناسیم اینا واقعا گرونن،همه شون بالای ۲ونیم قیمت دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی