|

معرفی انواع خوشگلترین لاک ناخن پاستیلی / این طرح های شارپ واسه 2024 خیلی مد شدن

لاک ناخن پاستیلی از دست لاک هایی محسوب میشه که به شدت مناسب بهاره و این روزها با طرح ها متنوعی که داره طرفداران بسیاری رو جذب خود کرده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از زیبایی های استایل هر بانویی قسمت دست هاست که با لاک ناخن آراسته میشه. لاک ها هم انواع بسیار مختلفی دارند و هم رنگ های به شدت متنوعی دارند.دنیای لاک ناخن تو رنگ ها اونقدری فراوون هستش که شما خوش سلیقه ترین و بد سلیقه ترین و اذیت کننده ترین انتخابات رو هم که داشته باشید، باز واستون رنگ هایی وجود داره که میتونه خوشحالتون کنه. انتخاب رنگ و حتی طرح لاک ناخن به جز اینکه شما چی دوست دارید، به شدت به رنگ پوست شما هم بستگی داره. مثلا فلان رنگ به پوست سفید خیلی میاد و بسیار رنگ به پوست گندمی عالی میشه.

اما یکسری از رنگ و طرح ها هستند که به هر رنگ پوستی میان و میتونن فرد رو راضی کنند. این روزا دیگه داریم با سرعت جت به بهار قشنگ نزدیک میشیم و کم کم طرح های بهاری و رنگی دوباره خیلی ترند میشه. اما جدا از رنگ های معمول، یکسری از رنگ ها به مانند رنگای پاستیلی خاص و منحصر به فرد می باشند. خیلی از خانوما فکر میکنن رنگای پاستیلی فقط میتونن ساده باشن و به انتخاب رنگ محدود هستند، در حالی که شما با انتخاب طرح های مختلف و مناسب خود، زیبایی رو صد چندان به دستان خود ببخشید. در ادامه ببینم نمونه های مختلف طرح های پاستیلی رو.

انواع لاک ناخن پاستیلی

لاک ناخن پاستیلی به سبک گل گلی

گاهی برگشت به عقب میتونه یه چیزایی رو خوشگل تر کنه. مثلا اوایل دهه گذشته گل ها در دیزاین لاک، خیلی طبیعی طور کشیده میشدن و یا اینکه از برچسب های مخصوص استفاده میشد. در حالی که این روزها طرح گل گلی نقاشی طور جوی که انگاری نقاشی آیسان 8 ساله هستش طرفداران بیشتری دارند. در ادامه بببینین گل های رنگارنگ دلبر رو که با رنگ های پاستیلی حسابی ناز تر شدن.

انواع لاک ناخن پاستیلی

انواع لاک ناخن پاستیلی

هر انگشت یک رنگ! لاک ناخن پاستیلی

اینکه من و شما چی دوست داریم اصل به شدت مهمیه. مثلا یه خانومی رو می بینیم که عشق میکنه با رنگای مینیمال و خنث. از رنگهای شارپ و غلیظ فراریه! یه خانوم دیگه رو می بینیم که با رنگای دسته دوم حال میکنه و اصلا با این سبک رنگا روحش تازه میشه. 

یه خانوم دوست داره یکدست رنگ بشه و خانوم دیگر هر انگشت به یک رنگ متفاوت رو بیشتر میپسنده. در ادامه می بینیم سبک هر انگشت یک رنگ رو که برای رنگای پاستیلی خیلی خوشگل میشن.

انواع لاک ناخن پاستیلی

انواع لاک ناخن پاستیلی

لاک ناخن پاستیلی به سبک سر سنگین

خب لاک زدن و انتخاب طرح و رنگش یه موضوعیه که گاهی سن و سال میخواد. مثلا رنگای پاستیلی شاید خیلی منتاسب خانومی که میانسال هستش نباشه. اما خب از طرفی هم دوست داره که پاستیلی رو تست کنه که خب در این شرایط میتونه از دست رنگ های سر سنگین تر استفاده کنه.

انواع لاک ناخن پاستیلی

لاک ناخن پاستیلی تک رنگ

من خود به شخصه عاشق و طرفدار لاک ناخن تک رنگ هستم. چرا که اینجوری دلم رو زود نمیزنه و بنابراین ترجیحم تو انتخاب طرح، بی طرحی هستش. لاک به رنگ پاستیلی به شکل یکدست به شدت پیشنهاد میشه.

انواع لاک ناخن پاستیلی

لاک ناخن با طرح های فانتزی و جسور

طرح های فانتزی تو لاک ناخن همیشه طرفداران خاص خودشون رو داشتن. راستش رو بخوایم بگیم تو رنگای پاستیلی هم به شدت منحصر به فرد و یونیک میشن که لبته باید توسط طراح ناخن کار که بلده و ماهر، انجام بشه.

انواع لاک ناخن پاستیلی

انواع لاک ناخن پاستیلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لینت اسکندری ارسالی در

    عالیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی