|

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه/ از صب تا شب بشور و بپز پاهات اذیتن اینا قلقلکشون میدن

در این مقاله نمونه هایی از فرش گبه برای آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که دکور خونشون شیک و خاص باشه و برای این منظور هم نهایت تلاش خودشون رو میکنن حالا میخواد صرف کردن هزینه باشه و یا وقت تا در انتها به اون چیزی که میخوان برسن چون یه دکور خوب در حد بسیار زیادی میتونه روی روحیه ی شما تاثیر داشته باشه و در این بین باید از مد های روز هم اطلاع داشته باشید مثلا بدونید به روزترین فرش ها در بازار امروز چه شکلی هستن و سلیقه ی مردم بیش به کدوم سمت هست که حالا یا خواستید طبق سلیقه ی اون ها عمل کنید و یا اگر نخواستید هم دقیقا برعکس اون ها عمل کنید! بله شما مختار هستید هر جور که میخواهید دکورتون رو بچینید ولی فراموش نکنید که در انتها نتیجه باید زیبا و کاربردی باشه.

ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش براتون صحبت میکنیم چرا که فرش در دکور خونه ی ما ایرانی ها از جایگاه بسیار مهمی برخورداره و امکان نداره که نباشه و جالبه که این وسیله در قسمت های مختلف خونه ی هر ایرانی خودنمایی میکنه از فرش جلو سینک ظرفشویی بگیر تا فرش برای راه پله، راهرو و... و شما هر جا که چشمتون رو بگردونید یه نمونه فرش خواهید دید هر چند که این روزا جوون تر ها توی دکور خونشون دارن استفاده از فرش رو خیلی کمتر میکنن ولی بالاخره باز هم یه دونه رو دارن. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که طی اون میخواهیم چندتا فرش گبه برای آشپزخانه رو بهتون نشون بدیم که به زیبایی شهره هستن و در خصوص گبه هم یه سری اطلاعات بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

گبه چه جور فرشیه؟

گبه به اون فرشایی گفته میشه که از پرزها و خاب بلندی برخوردارن که گره های ضخیم همراهشونه که به علت این ویژگی ها این مدل از فرش ها بسیار گرم و نرم هستن. دونستن این موضوع در خصوص پیشینه ی گبه خالی از لطف نیست که بدونید بافت و تولید اون به دست عشایر جنوب غربی کشورمون شروع شده و طرح های اون به صورت انتزاعی و ذهنی و الهام شده از طبیعت اطراف این افراد بوده .

حال هم که این روزا فرش بافی در کشورمون صنعتی شده این مدل از فرش ها در بین افراد بسیار هوادار داره که همین موضوع باعث شده به شکل ماشینی هم بافته بشه و در این حالت قیمتش مناسب تر بشن برای خرید اکثر اقشار جامعه البته که گبه ی دستبافت و ماشینی یه سری تفاوت ها ها با هم دارن ولی از اون جایی که  تراکم فرش های ماشینی گبه هم بسیار بالاست حس دستبافت رو به شما خواهد داد.

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

ویژگی خاص فرش گبه

یکی از خاص ترین ویژگی هایی که فرش گبه داره میشه به طرح اون اشاره کرد؛ این مدل از فرش ها از طرح های سنتی برخوردارن و خب این طرح های سنتی هنر ایرانیان رو بازتاب میده و از مزیت های اصلی و نقاط قوت اون بشمار میاد و به علت سنتی بودن این طرح ها شما میتونید فرش گبه رو توی دکوراسیون های سنتی و کلاسیک استفاده کنید ولی خب یکی از معایب اون هم اینه که دست شما برای استفاده از اون در دکوراسیون های های مدرن بسته هست و شما نمیتونید اونقدرا که باید و شاید مانور بدید. 

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

فرش گبه برای چه دکوراسیونی مناسبه؟

در بخش قبلی هم گفتیم از اونجایی که فرش های گبه دارای طرح های سنتی هستن برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک عالی هستن و از اونجایی که دارای رنگبندی گسترده و جذابی اند میتونن در دکورهای کلاسیک با انواع رنگبندی هارمونی خاص و زیباییی خلق کنن طوری که چشم هر بیننده ای رو به سمت خودش جذب کنه.

در اصل شما برای ست کردن فرش گبه با هر المانی مثل مبلمان و سایر وسایل هیچ مشکلی نخواهید داشت چون این فرش ها نیاز شما رو در طرح و رنگ برطرف میکنن طرح های گبه در رنگ های متنوع مثل فیلی، کرم، طوسی، لاکی و... در دسترس هستن و شما به راحتی میتونید از بین اون ها یه انتخاب و خرید خوب و دلپذیر داشته باشید.

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

زیباترین فرش گبه برای آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی