|

نحوه چیدمان فرش برا بزرگ تر نشون دادن خونه / باید بلد باشی اینجوری خطای دید ایجاد کنی

در این مطلب در خصوص نحوه چیدمان فرش براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن نکات مربوط به اون خونتون رو بزرگ تر نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما آدم ها از دیدن هر زیبایی لذت میبریم حالا میخواد یه گل زیبا باشه و یا حتی یه جوراب زیبا و به طور کلی مایل به دیدن زیبایی ها هستیم و این موضوع در خصوص دکور هم صدق میکنه یعنی در صورتی که یه دکوری طبق اصول چیده شده باشه و شما حتی چیزی از قوعد دکوراسیون هم ندونید ناخودآگاه از این دکور خوشتون میاد و با این حساب ما میخواهیم در خصوص دکور یه آیتم بسیار مهم در دکور هر خونه ی ایرانی یعنی فرش در این مقاله براتون صحبت کنیم که خب به قدری دیزاین اون مهمه که حتی چیدمان فرش در فنگ شویی هم برای خودش اهمیت پیدا کرده تا با انتخاب درست اون پول و برکت رو جذب کنید و رفاه رو مهمون همیشگی خونتون کنید.

همچنین شما باید برای دستیابی به یه دکور مناسب و زیبا با فرش از مدهای روز هم اطلاع داشته باشید به عنوان مثال بدونید جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه این روزا چه شکلی هستن تا در صورتی که میخواهید به سراغ خرید این فرش برید یه انتخاب فوق العاده داشته باشید که خودتون رو هم بعد از هربار دیدنش به وجد بیاره دیگه چه برسه به مهمونی که میخواد بیاد خونتون. پس به هیچ وجه فرش رو دست کم نگیرید توی دکورتون حالا در این مقاله میخواهیم نحوه چیدمان فرش برای بزرگتر نشون دادن خونه رو بهتون یاد بدیم که با توجه به این چیدمان میتونید خونتون رو بی نهایت دلباز و شیک جلوه بدید پس با ما همراه باشید.

نحوه چیدمان فرش

رنگ فرش در چیدمان اون جهت بزرگ تر نشون دادن خونه باید چه جوری باشه؟

به طور کلی توی طراحی دکوراسیون داخلی یه اصلی وجود داره برای انتخاب رنگ فرش و اون اینه که فرش هایی که در دسته ی تیره رنگ ها قرار دارن فضای شما رو کوچکتر از اندازه ی واقعی اون نشون میدن علی الخصوص زمانی که خونتون هم دارای نورگیر مناسبی نباشه و از طقف دیگه هم اون دسته از فرش هایی که دارای رنگ های روشن هستن میتونن محیط شما رو بزرگتر نشون بدن البته که خیلی از اوقات هم طراح ها پیشنهاد میکنن که رنگ فرش یه مقدار تیره تر از پرده و مبل باشه ولی میزان تیرگی رو شما باید خودتون کنترل کنید هر چند که بهتره توی فضای کوچک به سراغ این رنگ نرید و رنگ های روشن در طیف های مختلف رو به کار ببرید.

چون در صورتی که از طیف های متنوع برای اجزا و آیتم های موجود در دکور استفاده کنید باعث ایجاد یه هماهنگی دلفریب و زیبا میشید و این هماهنگی اشانتیونش بزرگتر نشون دادن خونه ی شما خواهد بود. در کل شما میتونید رنگ فرش رو با توجه سلیقتون و رنگی که در دکورتون غالب هست انتخاب کنید اما در صورتی که خونتون کوچکه و علاقمند به استفاده از رنگ های تند در دکور هستید و نمیتونید هیچ جوره بیخیال این رنگ ها بشید بهتره که دیوارهاتون رو روشن رنگ کنید تا اینجوری فضا کوچک دیده نشه.

همچنین توصیه ی ما در بین رنگ های روشن فرش برای خونه ی کوچک رنگ های خنثی هست مثل کرم، فیلی، آبی فیروزه ای و... . همچنین شما میتونید یه سری هم به چرخه ی رنگ های مکمل بزنید.

نحوه چیدمان فرش

طرح فرش در چیدمان اون جهت بزرگ تر نشون دادن خونه باید چه جوری باشه؟

بعد از رنگ فرش باید فوکوستون روی طرح فرش باشه چرا که اون دسته از فرش هایی که دارای طرح های شلوغ هستن خونه رو هم شلوغ پلوغ نشون میدن و اون دسته از فرش هایی که توی مرکز خودشون دارای نقوش بزرگی هستن میتونن فضا رو بزرگ و هر چقدر این نقوش خودشون بزرگتر باشن خونه بزرگتر هم دیده خواهد شد.

در بازار امروز یه فرش با این ویژگی ها میتونه فرش های مدرن باشه که اغلب دارای رنگ های خنثی هستن و شما میتونید در بین اون رنگ های روشن بینظیری رو پیدا کنید و خوبی که این مدل از فرش ها دارن اینه که دارای طرح و نقش خلوت تر و اشکال ساده تری هستن که به همین علت برای خونه های کوچک بی نهایت مناسب اند و میتونن فضا رو بزرگ نشون بدن.

نحوه چیدمان فرش

ابعاد فرش در چیدمان اون جهت بزرگ تر نشون دادن خونه باید چه جوری باشه؟

یکی دیگه از عوامل مهم در انتخاب و نحوه ی چیدمان فرش که میتونه بی نهایت روی اندازه اون تاثیر بذاره ابعاد و اندازه ی مناسب اونه. دقت کنید که در صورتی که خونه و فضاتون کوچک هست و میخواهید برای اون فرش انتخاب کنید اندازه ی اون رو کوچکتر از مساحت کلی اتاق و فضا بگیرید تا وقتی اون رو پهن میکنید حاشیه های خالی داشته باشه دورش که باعث بزرگتر دیده شدن خونه میشن. همچنین اندازه رو باید طوری انتخاب کنید که حداقل پایه های جلویی مبلمانتون روی فرش قرار بگیره که با این اوصاف یکی از بهترین انتخاب ها برای شما میتونه فرش های بیضی و گرد باشه.

نحوه چیدمان فرش

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی