|

این رنگ فرشا براتون ثروت و خوش شانسی میارن / شده یه پادری این رنگی بخر نتیجشو ببین

در این مقاله در خصوص فرش در فنگ شویی براتون صحبت کردیم که میتونه بسیار روی جذب ثروت، محبت و صمیمیت تاثیرگزار باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که توی خونشون یه دکور شیک و خاص داشته باشن چرا که بالاخره داشتن یه دکور خوب میتونه تا میزان بسیار زیادی روی روحیه ی شما تاثیر بذاره و حال و هواتون رو زیر و رو کنه بنابراین باید در دکور و چیدمان خونتون بسیار دقت و وسواس به خرج بدید و سعی کنید که اون رو به بهترین نحو ممکن اجراش کنید و در این بین از مد روز هم اطلاع داشته باشید مثلا بدونید توی مدل های فرش آشپزخانه کدوما جدیدترین هستن یا حتی در مورد کوچکترین چیزها مثل رنگ گل و گلدوناتون هم حساس باشید و توی ست کردن اون ها با دکورتون نهایت تلاشتون رو کنید.

حالا ما هم برای این که در داشتن یه دکور خوب بهتون کمک کنیم در این سری از مقالاتمون در خصوص فرش صحبت میکنیم و شاید براتون جالب باشه که چرا؟ که در جواب باید بگیم که فرش یکی از بزرگترین آیتم ها در هر خونه ای به مخصوصا ما ایرانی ها بشمار میره که از این روز بسیار هم توی چشم هست و خب در صورتی که در انتخاب اون اشتباه کنیم احتمالا دکور رو خراب کنیم و در این بین هم تنها سوال شما نباید این باشه که فرش چه رنگی بخریم که به خیالتون وقتی که رنگ اون رو با سایر اجزای دکرو ست کردید یعنی کار تمومه و دیگه مشکلی نیست چون در این بین اندازه، شکل هندسی، طرح و نقش، مدرن و یا سنتی بودن فرش هم بسیار مهمه و حتی شما در این بین باید بدونید که فرش دستباف بخرید و یا ماشینی. حالا در این مقاله میخواهیم به یه بعد دیگه از چیدمان فرش بپردازیم و اون نحوه ی دکور کردن فرش در فنگ شویی هست که حتی رنگ اون هم میتونه تو رزق و روزیتون تاثیر بذاره. پس با ما همراه باشید.

رنگ فرش در فنگ شویی

تاثیر طرح هندسی فرش در فنگ شویی

شما باید توجه کنید که حتی شکل فرش شما هم در فنگ شویی تاثیر گذار خواهد بود مثلا فرش هایی که گرد هستن نمادی از صلح و معنویت اند و به طور معمول اون ها رو میشه در اتاق خواب، پذیرایی و زیر میز غذا خوری قرار داد که در صورتی که این مدل از فرش ها رو زیر میز غذاخوری گرد بندازید عشق و عاطفه بین ساکنین خونه بسیار زیاد میشه.

برای جذب هر چه بیشتر عشق هم سعی کنید که حداقل دو پایه جلویی صندلی ها روی فرش باشه. بر اساس گفته ها افراد خونه در این حالت بسیار مایل هستن که دور این میز برای صحبت و گفت و گو دور هم جمع بشن.

همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که اون دسته از فرش هایی که بیضی هستن تغییرات مثبت رو جذب میکنن و اصلا این شکل هندسی بسیار قدرتمنده و میشه از اون ها به عنوان آهنرباهای ثروت یاد کرد که در صورت داشتن حتی یه پادری این مدلی شما میتونید از ویژگی های مثبت اون بهره مند بشید.

رنگ فرش در فنگ شویی

انتخاب کردن رنگ فرش براساس فنگ شویی

برای پذیرایی توصیه میشه که با استفاده از فرش هایی به رنگ ارغوانی، نارنجی و رنگ های گرم در این فضا سبب افزایش نشاط و صمیمیت بشید که البته در صورتی که به خودی خودتون افراد هیجانی و پرشور هستید ممکن هست که استفاده از این رنگ ها در فضاتون باعث ایجاد یه سری از هیجانات ناخوشایند بشه بنابراین بهتره که در صورت خونسرد بودن و داشتن رفتار سرد به سراغ این رنگ ها برید.

اما نگران نباشید اگر اهل خونه بمب هیجان هستید هم میتونید از رنگ های سرد در این فضا استفاده کنید تا تعادل در رفتار و روحیه تون رو مشاهده کنید پس بهتره به سراغ رنگ هایی مثل آبی، مشکی، طوسی، نقره ای، سفید و خاکستری برید و با استفاده از اون پذیرایی خونتون رو به زیبایی هر چه ممکن تزئین کنید و محبت رو بین تک تک اعضای خانواده افزایش بدید.

اما برسیم به رنگ هایی که براتون جذب ثروت میکنن و سطح امیدتون رو بالا میبرن و البته انرژی منفی رو ازتون دور میکنن یعنی رنگ های قهوه ای، زرد کم رنگ، طوسی و کرمی که توصیه میشه از اون ها در دکورتون و رنگ فرشتون بهره بگیرید.

رنگ فرش در فنگ شویی

انتخاب فرش ورودی در فنگ شویی بسیار مهمه

ورودی اصلی هر فضایی توی فنگ شویی مسیر و دهان ورود انرژی کیهانی هست بنابراین خیلی مهمه که اون رو طبق اصول بچینید و زیبا کنید چون شما از این مسیر وارد خونه و یا هر فضای دیگه ای میشید و همراه با خودتون یه انرژی میارید که برای این که این انرژی رو مثبت کنید بهتره که در این فضا از فرش های مناسب راهرو با رنگ های روشن استفاده کنید.

رنگ فرش در فنگ شویی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی