|

مهمون میاد واسه شمیمه سرویس بهداشتی از خجالت آب میشی؟ / آسون ترین روشا واسه تهویه هوا

اگر شما هم واسه خوشبو کردن سوریس بهداشتی به مشکل خوردید و نمیدونید با چیا میشه بوی نامطبوع رو ازش گرفت، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما خونه ای بزرگ و مجلل داشته باشید با انواع و اقسام لوازم شیک و گرون که زیبایی از سر و روش میباره، اما به نظافت و تمیزی بودن تک به تک فضاهای خونتون رسیدگی نکنید، در واقع شما خونه ای زیبا ندارید و بیخود خود را گول زده اید! نظافت و تمیزکاریه خونه فقط به گردگیری داخل نشیمن و جارو کشی بیست و فرض کنی مهمون اومده خونتون و سرویس بهداشتی هم نزدیک درب ورودی قرار داره! مهمون جان هم رد میشه و تنها کافیه تا بویی ناخوشایند از سرویس بیاد بیرون، همونه ک کل فرضیات و تصورات مهمون رو خراب کنه و از همون ابتدا یه انرژیه بد بهش انتقال بده.

نظافت سرویس بهداشتی دقیقا یکی از مواردی محسوب میشه که خیلی خیلی واجبه و تمیز یا کثیف بودنش سلیقه خانوم خونه رو نشون میده که حالا یا خودش تمیز کاری میکنه یا میده دست اعضای خونواده و یا اصلا شاید هم از کمکی و خدمتکار استفاده داره. به هر حال که باید سرویس بهداشتی تمیز باشه و بویی مطبوع بده. در این مطلب قراره یاد بگیریم چطور میشه سرویس بهداشتی رو خوشبو کرد در حالی که از چیزای عجیب غریب هم استفاده نکنیم.

خوشبو کردن سرویس بهداشتی

درب توالت فرنگی رو همیشه ببند

یکی از راههای خیلی موثر واسه جلوگیری از انتشار بوی بد بستن درب توالت فرنگی می باشد. این کار علاوه بر اینکه بو رو پخش نمیکنه، بلکه موجب کاهش آلودگی هم میشه. اگر در توالت فرنگی دچار شکستگی شده بهتره که هر چه زودتر به تعویض فکر و اقدام کنید. 

سیفون رو بکش

از دیگر دلایلی وجود بوی نامطبوع تو این فضا، نکشیدن سیفون ستش که خب شما باید حتما پیش از خروج از دستشویی سیفون رو بکشید. اگر سیفون جان کارش رو به درستی انجام نمیده بهتره که اون رو با یک سیفون جدید و البته مخزنی بزرگ تعویض کنید تا درست بشه! 

استفاده از تهویه مناسب

اگر سرویس بهداشتی شما تهویه مناسب و یا پنجره نداره، انتشار بوی بد توالت فرنگی به فضا طبیعیه و خب هوای ناجور هم تو این محل میمونه. بهتره که یک تهویه مناسب با ابعاد سروس بداشتی خود به جهت گردش و انتقال هوا به بیرون نصب کنید که خیلی تاثیر گذاره! 

خوشبو کردن سرویس بهداشتی

خوشبو کننده واقعا مهمه

کلا خوشبو کننده خوبه مگه نه؟ اصلا هر جا که استفاده بشه خوبه! چه از نوع عطر و ادکلنش، چه برای محیط. استفاده از خوشبو کننده ها همیشه یکی از موثر ترین راه ها برای از بین بردن بوی نامطبوع در محیط هستند. در حالی که حتی اگر سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز هم باشه، باز هم حتما از خوشبو کننده هوا استفاده کنید و از همه مهمتر اینکه به رایحش هم دقت کنید تا بوی نامطبوع محیط دوچندان نشه و یه بوی ملایمی باشه که حس خوب و تمیزی میده.

خوشبو کردن سرویس بهداشتی

گل و گیاه واقعا معرکست

گل و گیاه میتونن تهویه هوا باشن و استفاده ازشون نه تنها میتونه محیط رو پاکیزه کنه، بلکه حتی به زیباسازی هم کمک خوبی داره. اگر فضای کافی تو سرویس بهداشتی دارید، بهتره که به جهت رفع بوی بد حتما از گل و گیاه خوشبو کمک بگیرید. 

قرص ضدعفونی کننده

از دیگر روش های رفع بوی بد توالت فرنگی اینه که از قرص های ضدعفونی کننده استفاده کنید. این قرص ها علاوه بر رفع بوی بد، باعث ضدعفونی کردن کاسه توالت هم خواهد شد. البته توجه کنید که تو مصرفشون زیاده روی نکنید چرا که به دلیل ترکیبات شیمیایی داخلشون، ممکنه باعث ایجاد لک در توالت فرنگی بشن!

خوشبو کردن سرویس بهداشتی

فضای دستشویی رو خنک نگه دار

همیشه اینجوری که هوای گرم باعث غلیظ تر شدن بوی بد میشه. اگر تو سرویس بهداشتی شوفاژ دارید بهتره که خاموشش کنید و یا اگر سرویستون پنجره داره اون رو باز کنید تا اجازه بدید هوا جریان پیدا کنه و بوی بد هم رفع بشه.

خوشبو کردن سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها