|

چیدمان کمد دیواری هم اصول خودش رو داره/ اینجوری راحت و سریع فضا رو منظم و زیبا کن

توی این مقاله چند تکنیک کاربردی برای چیدن کمد دیواری و کمد لباس بهت میگم تا خیلی راحت کمدهات رو بچینی و سریع خونه رو منظم و جمع و جور کنی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کمدهای دیواری کمک بزرگی برای خانومای خونه هستن و اگر درست چیده بشن کلی لباس و وسیله میشه توشون جا دادا تا خونه خلوت و مرتب به نظر بیاد. این روزا طراحان خونه و دکوراسیون، تا جایی که میتونن کمد دیواری توی خونه ایجاد میکنن تا بشه بهترین استفاده رو از فضاهای داخل خونه کرد. قبلا مطالبی با موضوع ایده های چیدن کابینت ها، نحوه چیدمان یخچال و... داخل سایت شایانیوز قرار گرفته و حالا میخوام چند تکنیک کاربردی برای چیدن کمد دیواری و کمد لباس بهت بگم تا خیلی راحت کمدها رو بچینی و خونه رو منظم و جمع و جور کنی. تا پایان این مقاله همراهم باش تا با این ایده های جذاب آشنا بشی.

komodivari6

چیدن لباس ها در کمد دیواری

با تغییر سبک زندگی و اضافه شدن روز به روز به تعداد خانومایی که کمدهای زیادی برای نگهداری لباس ها، کیف و کفش و اکسسوری هاشون نیاز دارن، خیلی مهمه تا نحوه چیدن کمد دیواری رو یاد بگیریم و از فضاهای در دسترس‌مون بیشترین بهره رو ببریم.

komodivari2

لباس های تابستونی و زمستونی رو جدا کن

در قدم اول بهتره لباس ها رو بر اساس فصل به لباس های تابستونی و زمستونی تقسیم کنی و اونهایی که زمان استفاده ازشون نیست رو داخل چمدان یا کاورهای لباس قرار بدی تا کمدت خلوت تر بشه.

لباس ها رو دسته بندی کن

گام بعدی برای چیدن لباس ها داخل کمد، اینه که لباس ها رو دسته بندی کنی. مثلا دسته شلوار، مانتو، کت و... اینطوری راحت تر میتونی لباسی که دنبالش هستی رو پیدا کنی. هر دسته از لباس ها رو داخل چوب لباسی ها بذار و کنار هم روی رگال کمد آویزون کن.

komodivari11

میتونی لباس هایی که کمتر استفاده میکنی رو عقب تر و یا جایی که دسترسی سختتری بهشون هست آویزون کنی و لباس های کربردی تر رو جلوتر و در دسترس تر قرار بدی.

استفاده از کشو برای لباس های راحتی

لباس های راحتی و اونایی که چروک نمیشن رو میشه تا کرد و داخل کشوها گذاشت، اینطوری هم دسترسی بهشون راحت تره و هم فضای کمدها برای لباس های مجلسی و کمتر کاربردی، باز می مونه.

با توجه به اینکه لباس های بافت ممکنه روی چوب لباسی، فرم اصلی خودشون رو از دست بدن، بهتره اون ها رو هم تا کرد و داخل کشو قرار داد.

کشوی دیگه ای رو هم میشه به جوراب ها، کمربندها و لباس های زیر اختصاص داد.

komodivari5

نحوه چیدن کیف و کفش در کمد دیواری

کیف و کفش ها رو میشه داخل طبقات کمد دیواری کنار هم قرار داد. بهتره کیف و کفش های مجلسی و اونهایی که کمتر استفاده میشن رو داخل جعبه ها و کاورهای مخصوصشون بذاری و در طبقات بالاتر قرار بدی.

komodivari8

راه دیگه برای نظم دادن به کیف و کفش ها استفاده از نظم دهنده‌ ها یا همون ارگنایزرهای شفاف هست که به قسمت داخلی در کمد وصل میشن و خیلی راحت میشه کیف و کفش ها رو داخلشون گذاشت. فقط حواست باشه تا حتما کفش ها رو اول تمیز کنی و بعد داخل کمد قرار بدی.

komodivari9

اگه نظم دهنده کیف در دسترست نبود میتونی داخل در کمد دیواری آویز نصب کنی و کیف ها رو از دسته روی اونها آویزون کنی.

komodivari10

استفاده از سبدها برای مرتب کردن کمد

سبدهای زیبایی در بازار برای نظم دادن به کمدهای دیواری وجود داره که میشه هر کدوم از اونها رو به ملافه، حوله، پارچه های مختلف و... اختصاص داد و کمد رو حسابی مرتب و زیبا کرد.

komodivari7

برای داخل کشوها هم میتونی از نظم دهنده های کوچیک و بزرگ استفاده کنی تا دسترسی راحت تری به وسایل مورد نیازت داشته باشی.

komodivari4

توی این مقاله با چند اصل چیدن و مرتب کردن کمد دیواری آشنا شدی. امیدوارم برات کاربردی باشه و به فضای کمدهات نظم کافی رو بده. اینجا میتونی در مورد آشپزخونه و کابینت ها کلی مطلب ببینی و آشپزخونه ای مرتب و دلنشین داشته باشی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بسیار عالی بود .مخصوصا که نزدیک سال نو هستیم ایجاد انگیزه می کنه و ایده های متنوع و نویی رو به ما میده .با تشکر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی