|

ایده های عالی و خلاقانه برای کمد دیواری پذیرایی/ حال و هوای خونه رو دلنشین کن

کمد دیواری پذیرایی برای خانومای خونه خیلی مهمه، چون وسایل زیادی رو توی خودش جا میده، حالا اگه جنبه تزئینی و دکوری هم پیدا کنه که عالی میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبحث دکوراسیون داخلی موضوع جذاب و خیلی گسترده ای هست که این روزا خیلی مورد توجه قرار داره. میشه گفت تنوع در سبک های دکوراسیون هر نوع سلیقه ای رو پوشش میده و خونه ها رو از یک شکل بودن خارج کرده. انتخاب پرده پذیرایی، چیدمان مبلمان، ست کردن فرش، نصب آینه در منزل و هزاران موضوع دیگه در این حوزه جا میگیره. کمد دیواری هم برای خانومای خونه خیلی مهمه، چون وسایل زیادی رو توی خودش جا میده، حالا اگه جنبه تزئینی و دکور هم پیدا کنه که عالی میشه. کمد دیواری در پذیرایی موضوع این مقاله ماست که در ادامه بیشتر در موردش حرف میزنیم. تا پایان همراه ما باش...

KOMODPAZIRAEE2

با کمد دیواری پذیرایی حال و هوای خونه رو تازه کن

کمد دیواری در پذیرایی اگه متناسب با سبک چیدمان خونه باشه، حال و هوای خونه رو کلا عوض میکنه و شکلی تازه و مدرن به اون میبخشه. اگر در پذیرایی و نشیمن خونه خودت فضایی برای ایجاد کمد دیواری داری، میتونی با کمی جستجو و مشورت بهترین طرح رو سفارش بدی و یه دکوراسیون تازه و عالی واسه خونه داشته باشی.

KOMODPAZIRAEE5

فضای بیشتر برای قرار دادن وسایل

ایجاد کمد دیواری در پذیرایی علاوه بر اینکه جنبه تزئینی داره، فضای خیلی خوبی برای قرار دادن وسایل خونه به وجود میاره. طراحی کمد دیواری به شکلی که کتابخونه ای در کنار یا وسط خودش داشته باشه هم ایده بسیار خوبی هست که فضا رو دلنشین میکنه.

KOMODPAZIRAEE1

نصب آینه روی کمد دیواری و دلبازتر شدن فضا

یک ایده عالی در این زمینه، نصب آینه روی درهای کمد دیواری هست. با این کار فضا بزرگتر و روشن تر از چیزی که واقعا هست به نظر میاد و این کمک خوبی به چیدمان مناسب و فضاسازی اصولی میکنه.

آینه رو میشه به صورت منظم و یکپارچه و یا نامنظم و پازلی سفارش داد و حال و هوای خوبی به فضای نشیمن و پذیرایی خونه بخشید.

KOMODPAZIRAEE9

ویترینی برای عتیقه جات و دکوری های جذاب

اگه اهل جمع آوری عتیقه جات و یا اجناس کلکسیونی هستی، ایجاد ویترین در کمد دیواری پذیرایی انتخاب عالی برای تو میتونه باشه. میتونی بخشی از کمد دیواری پذیرایی رو به شکلی که مناسب وسایل دکوری تو باشه طراحی کنی و از قرار دادن اونها در این قسمت حسابی لذت ببری.

KOMODPAZIRAEE8

KOMODPAZIRAEE4

کمد دیواری پذیرایی و جایگاهی برای تلویزیون

یه استفاده عالی دیگه از کمد دیواری پذیرایی، قرار دادن تلویزیون داخل اون هست. اگر فضای نشیمن یا پذیرایی خونه تو به صورتیه که کمد دیواری رو جایی میشه نصب کرد که مناسب قرار دادن تلویزیون باشه، در این کار شک نکن. این مدل کمد دیواری پذیرایی خونه رو گرم تر و دلنشین تر میکنه و فضایی صمیمی در TV روم به وجود میاره.

KOMODPAZIRAEE7

انتخاب رنگ برای کمد دیواری پذیرایی

کمد دیواری پذیرایی میتونه همرنگ دیوارها یا کف پذیرایی یا نشیمن خونه تو باشه. چه رنگ سفید رو برای این کمد انتخاب کنی و چه رنگ طبیعی چوب و یا قهوه ای تیره و حتی رنگ های خاصی مثل سبز کله غازی یا فیروزه ای، اگر متناسب با دکوراسیون و چیدمان خونه‌ت باشه همگی جذاب و دوست داشتنی خواهند بود.

KOMODPAZIRAEE3

توی این مقاله درباره مباحثی پیرامون کمد دیواری پذیرایی صحبت کردیم تا ایده هایی کوچیک اما مهم رو برای طراحی این کمد بهت ارائه کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشه. اگه علاقمندی اینجا میتونی مطالب زیادی در مورد دکوراسیون منزل ببینی و بخونی.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها