|

بلد نیستی چشماتو با خط چشم خوشگل کنی؟ حرص نخور با این ترفندا کشیده و جذاب میشن

داشتن چشم هایی کشیده میون خانومای ایرانی خیلی مورد پسنده اما چطور میشه به این ظاهر چشم رسید؟ با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا آرایش و داشتن چهره ای زیبا برای خانوما به شدت اهمیت داره. یعنی درست به همون میزانی که استایل و لباس براشون مهمه، چهره ای که دارند و چه شکلی میشه هم براشون اهمیت داره. آخه میدونید که شما اگه سه دست لباس معمولی هم بپوشید ولی فیسی زیبا روی داشته باشید، باز جذاب هم نظر میاید. اما اگه یه ست لباس لاکچری و همه چی تموم هم بپوشید اما چهره بی روح و یا زشت و با آرایش نادرست داشته باشید، نمیتونید نگاه دیگران رو نسبت به خودتون مثبت کنید. 

در میکاپ صورت هم که خب بدو شک میشه گفت چشمها بیشترین گیرایی رو دارند و میتونن افراد رو به خود جذب و یا از خود دفع کنند. تا به حال دیدین بگن طرف با لپاش داره حرف میزنه؟ نه! اما میگن مثلا با شخص ارتباط چشمی برقرار کن و یا اینکه دروغ و راست رو میشه از چشماش خوند و …! واقعا تا به همین میزان چشمها تاثیر گذارند و میتونن ظاهر چهره شما رو تغییر بدن. میون بانوان ایرانی معمولا داشتن چشمانی خمار و کشیده رو می پسندند، اما داشتن چنین چشمهایی کار هرکسی نیست و برخی رو خدا این مدلی آفریده که با آرایش بولد ترش میکنند و برخی هم با ترفند و میکاپ چنین ظاهری برای خود میسازند که خب همه اینها برمیگرده به میزان زرنگی اون خانوم. دوست دارین شما هم با این ترفند ها آشنا بشین؟ پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

ترفند های کشیده شدن چشم

از پرایمر استفاده کن که عالیه

یکی از روشایی که میتونه چشما رو کشیده تر نشون بده اینه که حتما از پرایمر روی پلک استفاده داشته باشید. اینجوری آرایش شما موندگاری بیشتری داره و به راحتی سایه نیز پخش خواهد شد. بعد از پرایمر یکم پنکک بزنید. اما اگر پرایمر ندارید میتونید یکم کانسیلر زیر چشمان خود بزنید و روی پوست پخش نمایید.

استفاده از سایه ها ، اما نه هر رنگی!

در این مرحله با یه برس تخت و باریک بزندی تو رنگ سایه ای تیره که خب به رنگ پوست و فیس شما میاد. از پیش رنگ سایه رو مشخص کنید که خب بین مشکی و یا دودی بهتره. البته که رنگ سایه قهوه ای تیره هم خیلی جذابه و به چین پشت پلک خود بمالید و دقت کنید که بادی به صورت بیرونی بزنید. یعنی جهت حرکت برس باید از چشم و از گوشه بیرونی باشه. رنگ قهوه ای رو کمی از لبه پلک بردارید و در طول مژه بزنید.

در نهایت نیز برس رو به سمت داخل پلک خود بکشید و مثل خط چشم به صورت مورب روی خط مژه قرار بدید، طوری که عدد هفت رو گوشه بیرونی پلکتون مشخص بشه. حالا وقتشه که با قلمو گرد رنگ رو کمی محو کنید تا خط های سایه مشخص نشن و رنگ رو تو جای خودش به صورت دایره ای بمالید اما مراقب باشید که خیلی به سمت داخل پیش نرید.

ترفند های کشیده شدن چشم

مژه مصنوعی چشماتو جادو میکنه

اگر مژه هایی کوتاه دارید بدونید که حتی با بهترین ریمل هم به چشمانی کشیده نخواهید رسید. پس بهترین کار اینه که از کاشت مژه و یا مژه مصنوعی کمک بگیرید. این روزا دیگه کاشت مژه خیلی ترند شده و راحتم هست. اگر واقعا علاقمند به کشیده شدن چشماتون با کمک ترفند ها هستید، بهتون پیشنهاد میدیم که حتما به یک سالن لاین مژه حرفه ای مراجعه کنید و ازشون بخواین تا حالت گربه ای و کشیده به چشماتون بدن. اونوقته که می بینید چقدر مژه میتونه تاثیر گذار و خفن باشه.

ترفند های کشیده شدن چشم

از آرایش ابرو و کانسیلر غافل نشو

کانسیلر واقعا خوبه. هم میتونه گودی زیر چشم رو از بین ببره و هم اینکه به چهره شما یه طراوت جالب بده، البته اگر با رژ گونه ملیح همراه بشه. کانسیلر چشمان شما رو کشیده تر نشون میده به شرطی که به نوعی خاص زده بشه. برای این کار یه برس زاویه دار بردارید و کمی کانسیلر روی دست خود بزنید. نوک برس رو روی کانسیلر بکشید و یک خط مستقیم که دنباله سایه شما میاد رسم کنید. دقت داشته باشید که این خط باید زیر خط چشم یا سایه ای باشه که کشیدین. سفید شدن زیر سایه، فرم و مدلش رو شفاف تر از قبل میکنه و میتونه چشمای شما رو کاملا کشیده نشون بده.

فراموش نکنید که اگر شما هر چقدر هم که ارایش چشم انجام بدید، اگر ابروهای خود را به حال خود رها کنید، انگاری اب رو تو هاونگ کوبیده اید. برای بزرگتر نشون دادن چشما و کشیده تر شدنشون، بهتره که ابروهای خود را کوتاه نشون ندین و بدونید که هم ابروی پهن و هم باریک میتونه برای این راستا مناسب باشه. 

ترفند های کشیده شدن چشم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها