|

وقتی مادر و دخترو نمیتونی تشخیص بدی بس که خوشگل تیپ زدن / آیتمایی که سن رو قاچ میکنن

اگر از دست بانوانی هستید که شیفته کمتر نشون دادن سنتون هستین و دوست دارین یه جورایی تینیجر طور یددیه بشین، پس حتما با این مطلب همراه بمونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا بوده همین بوده! میپرسین چی؟ اینکه خانوما همیشه روی لباس و استایل و زیباییشون خیلی حساس بودن و اینکه شما یک خانومی رو سن بالا خطاب کنی واقعا ناراحت میشه. اغلب و درصد بالایی از خانوما علاقمندن تا از یه سنی به بعد سنشون رو کمتر از اونچه که هستند بیان کنند و از بالا رفتن سن و سالشون فراری میشن. همونطور که همه ما تا پیش از 18 سالگی دوست داشتیم سنمون رو بالا ببریم، به همون میزان هم بانوانی که سنشون تا یه حد قابل توجهی میرسه دوست دارند تا اون عدد مشخص رو پایین تر بیارن و از اینکه یکی بیشتر از اونچه که هستند هم خطابشون کنه واقعا ناراحت میشن. 

اما خب برخی از خانوما هم هستن که ترفندای خاص خودشون رو دارند. مثلا یکی با میکاپ خودش رو دخترونه تر نشون میده و فردی دیگر با رفتارش و خانومی هم با استایلی که انتخاب میکنه. بله همه اینها تاثیر گذاره و میتونه شمارو از یک دختر جوان به تینیجر، و از یک بانوی سن دار به دختری جوان تبدیل کنه. اما به نظرتون چه آیتمایی تو تیپ و ظاهر ما توانایی چنین کاری رو داره؟ برای رسیدن به این پاسخ این سوال فقط کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با این آیتم ها در استایل که به نظر کوچیک هستند اما تاثیرگذار، آشنا بشین.

استایل کم سن

ساپورت ساده و بدون طرح سن رو نصف میکنه

خیلی از خانوما هستند که تو مهمونی ها و مراسمات از ساپورت استفاده دارند. این در حالیه که انواع و اقسام ساپورت های طرح دار اومده که البته ممکنه زیبای استایل رو بیشتر کنه، اما از طرفی هم برای یک خانوم سن دار قطعا میتونه خطرناک باشه چرا که خانوم خانوما رو بزرگتر از اونچه که هستش نشون میده. پس فراموش نکنید که از ساپورت های بدون طرح و ساده استفاده نمایید. اینجوری هم خوشگلتره و هم جوان پسندانه تر. فراموش نکنید که سادگی هیچ موقع از مد نمیوفته. 

البته که ساپورت های زنبوری خیلی ترند شده و دختران جوان ازشون استفاده دارند، اما اگر قصد کوچولو شدن دارید از ساده غافل نشید.

استایل کم سن

پارچه های لطیف مثل تدی واسه پاییز

این روزا هوا سرده. بهترین وقت واسه پوشیدن لباس های گرمه که خب تدی هم یکی از اونهاست و بیشتر می بینیم دختران جوان و یا اونهایی که دلشون میخواد جوان تر دیده بشن از این سبک لباس استفاده می کنند. در مجموع میشه گفت جنس پارچه هایی که لطیف و نرم هستند برای رسیدن به این هدف میتونن خیلی کمک کننده باشن. البته که از طرفی هم جنس پارچه هایی مثل تریکو، پارچه مخمل حبابی، پارچه های بافت ریز و یا درشت که کاموایی نرم دارند میتونن گزینه هایی مناسب برای شما خانوم زیبا باشن تا به سنی جوان تر برسید.

استایل کم سن

از کمربند روی لباس استفاده کن

شاید قبلا فقط یکسری لباس ها کمربند داشتن که خب دورشون جای بستن کمربند هم داشت و مشخص میشد که این لباس دارای کمری نیز هست. از طرفی هم خانوما اصلا اهل بستن کمربند برای شلوار نبودن و تازه اگه کسی این کار رو انجام میداد دمده هم خطاب میشد.

اما حالا می بینیم خانوما و دختر خانوما از کمربند برای هر لباسی استفاده دارند. روی بافت. روی شومیز روی مانتو روی شلوار و شلوارک و دامن و هر آنچه که فکر میکنن کمربند میتونه خوشگلترش کنه استفاده می کنند. جالبه که این کمربند ها واقعا هم جذاب میشن و شما میتونید به جهت جوان و شاداب نشون دادن هرچه بیشتر ظاهر خود، از این اکسسوری پرطرفدار استفاده کنید.

استایل کم سن

اکسسوری های ظریف و شاید هم رنگی

اکسسوری ها میتونن خیلی تو استایل هر فردی تاثیرگذار باشن. خانوم و آقا و پیر و جوان هم نداره و استفاده از اکسسوری به ظاهر و ترکیبات لباس روح و جزئیات میبخشه، اما به شرط اینکه درست انتخاب و استفاده بشه. قطعا هر سن و سالی اکسسوری مخصوص به خودش رو میطلبه. مثلا یک خانوم جوان نمیاد از یک ست سنگین و خیلی کار شده استفاده کنه چرا که اینجوری اتفاقا سنش بالا میره و معمولا می بینیم مامانا از این سبک اکسسوری و جواهرات استفاده دارند. 

شما اگر خانومی جوان هستی و یا دلتون میخواد جوان تر دیده بشید، بهتره که از دست اکسسوری هایی بهره ببرید که ظریف تر و ساده تر هستند. این روزا رنگی بودن زیورآلات هم خیلی ترند شده که میتونه ظاهر شما رو جوانانه تر نشون بده.

استایل کم سن

اما چه رنگایی میتونن ما رو جوان تر نشون بدن؟

رنگ ها میتونن بیش از حد تصور ما تاثیرگذار باشند و خیلی چیزها رو تغییر بدن. مثلا همونقدر که رنگ مشکی میتونه همه چیز رو جدی بگیره و غمناک و حتی شیک کنه، رنگ های رنگی میتونن فضا رو شاد و با طراوت کنند و از طرفی هم شما رو چاق یا لاغر، پیر یا جوانتر نشون بدن.

شاید براتون سوال بشه که تو رنگا مثلا کدوماشون میتونن سن رو بیارن پایین تر که خب باید در پاسخ بگیم زرد، آبی روشن ، فیروزه ای، ارغوانی ، سرمه ای و … میتونن شما رو به هدف دلخئاهتون برسونن که البته فراموش نکنید استفاده همه این رنگ ها به سبک و مدل لباستون هم خیلی بستنگی داره. اگر شما یک کت دامن مدل با سنگ دوزی های سنگین زنانه سورمه ای بپوشید قطعا مامان طور دیده خواهید شد.

استایل کم سن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها