|

دیگه نمیخواد کل کاشی دیوارو بکنی / با ماربل شیت دیوار سرویس بهداشتی رو آس و لاکچری کن

اگر شما هم به دنبال یک راه حل آسون و کاربردی برای بازسازی دیوار های حمام و دستشویی و حتی هال و پذیرایی هستید، پس حتما به این مطلب سر بزنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- کم کم داریم ورود میکنیم به فصل جدید سال و البته سرد ترینش و بعد هم عید قشنگمون تو راهه. تو خونواده های ایرانی خیلی رسمه که برای عید نوروز میان و خیلی موارد رو نو می کنند تا با نوسازی هر آنچه که در توانشون هست به استقبال سال جدید برن. مثلا لباس نو، لوازم خونه نو، تمیز کاری و هرچیزی که باعث بشه یه حال جدید بهشون دست بده. مثلا واسه خونه، خیلیا هستند که میان و لوزمی جدید به جهت نوسازی خونه میخرن که خب این میتونه خیلی هزینه بردار بشه و هر خونواده ای با توجه به شرایط اقتصادی و اونچه که نیازشه این کار رو انجام میده. اما برخی هم هستند که قصد بازسازی دارند. حالا این بازسازی میتونه واسه کل خونه باشه و یا مختص به فضایی از خونه. مثلا اتاق خواب یا آشپزخونه و شاید هم حمام و دستشویی.

اگر شما از دست افرادی هستید که به دنبال بازسازی سرویس بهداشتی می باشید اما خب نمیدونید چیکار کنین که کمترین دردسر رو براتون داشته باشه، پس حتما، حتما با ما همراه بمونید تا یه راه جذاب بهتون پیشنهاد بدیم. اونهم بدون خاک خوری و کثیف کاری! 

ماربل شیت

ماربل شیت چیست؟

قطعا دیوار ها در سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارند و میتونن تو زیباسازی و یا زشت سازی فضا موثر باشند. اگر دلتون میخواد بدون اینکه کاشی ها رو از جا در بیارید و با یه عالمه خاک بازی کاشی دیگه ای رو خریداری و نصب کنید، خب بهتر نیست از پیشرفت علم استفاده کرده و از آیتم های بروز استفاده نمایید؟

مثلا ماربل شیت. ماربل شیت از دو واژه انگلیسی ماربل، یعنی مرمر. و شیت، یعنی صفحه ساخته شده که در نهایت میشه صفحه مرمر! ماربل شیت زیبایی به شدت چشمگیری داره که با نصب بسیار آسونش طرفداران زیادی رو جذب خود نموده. 

ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی هستش که معمولا ضخامت کمی داره و تو قطعات بزرگ، به عنوان دیوار پوش  تولید میشه. 

ماربل شیت

مزایای ماربل شیت 

در واقع ماربل شیت ها اونقدری محبوب شدن که هرکی توان خرید سنگ مرمر رو نداره از این آیتم استفاده میکنه. اونها قیمتی به شدت مناسب تر نسبت به سنگ مرمر دارند در حالی که ظاهری به شدت مشابه نیز دارند. 

خب در اینکه ماربل شیت ها کیفیت و درخشندگی سنگ اصلی رو ندارند شکی نیست اما اونقدری برای سرویس بهداشتی و حمام و پذیرایی و … خوب هستند که نسبت بهشون بدبین نشین. از طرفی هم وزن ماربل شیت نسبت به سنگ و چوب و مصالح مشابه پایین تره که این هم نکته خوبیه چرا که حمل و نصبی آسان تر داره.

ماربل شیت ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و خب همونطور که گفتیم نصبی به شدت آسان دارند.

نگهداری و نظافتشون خیلی راحته و با آب و صابون و دستمال به راحتی لکه ها از روشون محو میشن. ماربل شیت ها تنوع بسیار زیادی دارند جوری که آدمو ذوق زده میکنه. در حالی که سنگ و طبیعت دستمون رو باز نزاشته  به دلیل تنوع کمتر انتخاب هم ساد تر میشه. ماربل شیت ها امکان تزار کردن راحتی دارند و اگر جای پستی بلندی و یا ناهمواری باشه به آسونی قابلیت درست شدن دارند و از طرفی هم همونطور که راحت میشه نصبشون کرد، راحتم میشه کند و تعمیرشون کرد.

ماربل شیت

اما معایب ماربل شیت

ماربل شیت ها خیلی زود میتونن لک بشن و مخصوصا اینکه از رنگ روشنشون در آشپزخونه استفاده شده باشه دم به دقیقه باید دستمال به دست باشید. از این متریال اگر در کف استفاده کنید امکان لیز خوردن هستش و فراموش نکنید که ماربل شیت در مقابل خورشید هم مقاومت پایینی داره، پس نباید در معرضش قرار بگیره.

ماربل شیت فقط واسه سرویس بهداشتی نیستا

خب در اینکه از ماربل شیت ها بیشتر تو سرویس بهداشتی استفاده میشه که شکی نیست، چرا که در این فضا از کاشی و سرامیک بیشتر بهره گیری شده. اما بهتره بدونید که این متریال با توجه به معایبی که گفتیم بیشتر برای دیوار و سقف استفاده میشه و چندان برای کف مناسب نیست.

از طرفی هم اگر از طرفداران دکوراسیون مدرن باشید قطعا از این مصالح برای آشپزخونه و پذیرایی و زیباسازی این قسمتای خونه هم بهره می برید و غافل نخواهید شد.

ماربل شیت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها