|

هال پذیراییت شده سوگلی و از دستشویی غافلی؟ سرویس بهداشتی فسقلیو با این کاشیا جلا بده

یکی از قسمتای مهم در سرویس بهداشتی کاشی و سرامیک آ می باشد که در این مطلب یاد میگیریم برای خونه های متراژ پایین از چه طرحی باید استفاده کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از خونه ها شدن نقلی و متراز پایین. این متراژ اونقدری پایین اومد که حتی رسیده به 25 متر کل خونه! بله میدونید که قراره تو تهران خونه هی 25 متری ساخته بشه که خب در چنین شرایطی شما خودتون فکرشو کنید تا به چه اندازه ابعاد قسمت های مختلف اون خونه میتونه چقدر کوچیک باشه. اما از این طرح عجیب که بگذریم و برسیم به خونه های نرمال تر که متراژی پایین دارند، باید بگیم قطعا در چنین منزل هایی ابعاد سرویس های بهداشتی هم به شدت کمه و در چنین شرایطی باید دقت در المان هایی که درش استفاده میشه تا کمی تا قسمتی فضارو بزرگ تر نشون بدن. اما اینجا سوال میشه که باید کجا چیکار کنیم؟ که در پاسخ باید بگیم آیتم هایی به مانند رنگ و طرح کاشی، سرامیک و مواردی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرن به شدت موثر در این مسئله هستند. البته که باید در این بین به زیبایی و آرامش این فضا هم توجه کرد و تنها بزرگ نشون دادنش مهم نباشه. در این مطلب قراره یاد بگیریم چه کاشی برای سرویس بهداشتی کوچیک مناسبه تا بتونه ما رو به هدفمون برسونه.

کاشی سرویس بهداشتی

به جهت اینکه سرویس بهداشتی از لحاظ شستشو و نظافت دچار مشکل نشه، معمولا دیوارها، کف و حتی در برخی مواقع سقف رو هم با کاشی و یا سرامیک می پوشانند. این مصالح سطحی صیقلی و صاف دارند که همین موضوع باعث میشه تا خیلی راحت شستشو بشن و ضدعفونی کردنشون که به شدت مهمه، راحت صورت بگیره.

کاشی و سرامیک مناسب سرویس بهداشتی کوچیک

خب میدونید که اگه سری به بازت کاشی ها زنید با هزاران مدل و سبک کاشی برای سرویس بهداشتی روبرو خواهد شد. سلیقه همه جا دخیله و قطعاً هر کسی سلیقه خاصی داره و یا بر اساس دکوراسیونی که واسه سرویس بهداشتی منزل خود در نظر دارد، به سمت و سوی سبک و مدل خاصی از کاشی گرایش پیدا میکنه، همه که مثل هم فکر نمی کنند. اما با این تفاسیر که باید دقت کنید هررر چیزی رو هم مورد پسند قرار ندید و باید این بخش رو با دقت انتخاب کنین! چرا که بخش زیادی از منظره سرویس بهداشتی رو به خود اختصاص میده و میتونید با کمکش، بخش عظیمی از زیبا شدن سرویس بهداشتی رو رقم بزنید.

Bathroom Hacks to Spend Less Time Cleaning

اگر سرویس بهداشتی خونه شما کوچیکه، باید دقت کنید که کاشی یا سرامیک مورد استفاده شما انعکاس نور خوبی داشته باشه. به همین علت بهتره که مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچیک، سبکای صیقلی باشه. بعضی از کاشی‌ ها هستند که حالتی مات دارن و احتمالا زیبایی خاصی هم داشته باشند؛ ولی برای فضاهای کوچیک مناسب نیستن! استفاده از این کاشی برای سرویس بهداشتی کوچیک باعث میشه تا فضا کوچیک تر هم به نظر برسه.

برای سرویس بهداشتی های کوچیک علاوه بر کاشی و سرامیک صیقلی، استفاده از روشویی کابینتی و فلاش تانک توکار هم به شدن پیشنهاد میشه.

کاشی سرویس بهداشتی

طرح کاشی و سرامیک واسه سرویس بهداشتی کوچیک چی خوبه؟

قطعا طرح و نقش کاشی رابطه مستقیمی داره با ابعاد اون محیط که چجور دکوراسیونی براش مناسب باشه. معمولا برای این کونه دستشویی ها باید کاشی هایی انتخاب بشه که کمک به بزرگنمایی کنه و در این جا از کاشی های طرح برجسته میتونه مناسب باشه  و سرویسی جادار تر تحویلتون بده. این طرح ها میتونن دیوار رو برجسته و سه بعدی نشون بدن تا جایی که احساس کنید در فضایی بزرگ تر از اونچه که هست، هستید. 

فراموش نکنید که سرامیک های سرویس بهداشتی کوچیک بهتره که خط‌ های یک طرفه و راه‌ راه داشته باشند. استفاده از طرح هی طبیعت نیز ایده جذاب هستند.

کاشی سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچیک

رنگ کلا تو هر فضایی میتونه به شدت در روحیه افراد تاثیرگذار باشه. برای سرویس بهداشتی نیز اینچنین است و اگر سرویس بهداشتی کوچیکی دارید بهترین انتخاب استفاده از رنگ های سرد می باشد. 

البته که اگه فردی پرکار هستین، رنگ‌ های گرم به مثل قرمز میتونن باعث بشن تا از همون ابتدای صبح که وارد سرویس بهداشتی میشید انرژی بیشتری دریافت کنید.

علاوه بر اینکه رنگ های تیره میتونن تو روحیه هم به شدت موثر باشند، فضارو هم به میزان قابل توجهی کوچیک و بسته تر خواهند کرد. بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچیک شما، رنگای کرم و یخی هستش که اگه احساس میکنین با این رنگا فضا سرد و بی‌ روح میشه، عیب نداره میتونید ردیف‌های خاصی از کاشی رو با طرح گل‌ دار و رنگی پر کنید.

کاشی سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی