|

خونت فسقلیه و از سقف کوتاهش خجالت میکشی؟ غصه نداره این ترفندا سقف خونتو قد بلند میکنه

اگر سقف خونه شما هم کوتاهه و باعث ناراحیتون شده، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا راه های بلند تر نشون دادن سقف رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو خونه دکوراسیون خیلی مهمه. اینکه شما دقیقا لوازم رو چجور چیدمان کنید، اصلا سایز و رنگ لوازم شما چجوری باشه و سبک ترکیب اونها با هم به چه سبکی باشه همه و همه تاثیر گذاره. این روزا خونه ها هم که همگی شدن آپارتمانی و فسقلی که خب باگ های مختص به خودشون رو دارند. مثلا اینکه خیلی از خونه ها هستند که سقفی کوتاه دارند و اینجوریه که خیلی این موضوع مشخصه و ممکنه بزنه تو ذوق. اما خب از اونجایی که اغلب افراد نمیدونن باید در این شرایط چه کنن و یا اینکه اصلا میشه کاری کرد یا نه، معمولا بیخیال این موضوع میشن و یه جورایی میسوزن و میسازن! 

اما شمایی که در این مطلب هستید، نگران نباشید چرا که برای رفع و یا حداقل کم شدن این مشکل راه حل هایی وجود داره که میتونن کمک رسان برای سقف کوتاه خونه شما باشن. پس با ادامه مطلب همراه باشید تا به نتایج خوبی برسیم.

بلند تر نشون دادن سقف خانه

بلند تر نشون دادن سقف خونه با مبلمانی که کم ارتفاع هستند

یکی از ترفندای ساده ای که میتونه سقف خونه شما رو بلندتر نشون یده اینه که از مبلمان با ارتفاع کمتر استفاده کنید تا نزدیکی کمتری با سقف داشته باشه. اینجوری فضای خونه هم بزرگتر نشون داده میشه چرا که یه حجم زیاد و بزرگ از مبل محط رو نگرفته. مثلا مبلمانی که تاج های بلند و حجیم دارند نمیتونن برای خونه ای با سقف کوتاه مناسب باشند.

برای بلندتر نشون دادن سقف خونه از آینه بلند غافل نشید

با نصب یک آینه قد بلند هم میتونید نور رو تو خونه منعکس کنید و فضا رو روشن تر کنید، هم اینکه با گذاشتن یک آینه قد بلند میتونید به صورت عمودی سقف خونه رو بلند تر نشون بدین. البته که آینه قدی به شدت تاثیر گذاره و میتونه ظاهر شما رو به طور قدی نشونتون بده که این خودش حس خوب و کاربردی هستش.

بلند تر نشون دادن سقف خانه

پرده های بلند میتونن سقف کوتاه رو بلند تر نشون بدن

در اینجا باید با نصب میل پرده خود درست زیر سقف میتونید هم پنره ها رو بلند تر نشون بدن و هم در نهایت سقف خونه رو بلند تر از ابعاد واقعیش نشون بدین! اگر میخوانی از این مشکل رها بشین قطعا نمیتونید سقف خونه رو بکشین تا کش بیاد که، بلکه باید با استفاده از لوازم خونه این کار رو انجام بدید.

دیوار و سقف رو همرنگ کنید، از زدن کاغذ دیواری دور بشید

درسته که کاغذ دیواری خیلی خوشگله و میتونه خودش یه دکوری ناز بریا چیدمان و ظاهر خونتون بشه، اما باید بدونید از طرفی هم بریا خونه هایی با سقف کوتاه مضره چرا که با ایجاد یک خط بین سقف و دیوار میتونه دیوار ها رو کوتاه تر نشون بده. شما فکر کنید قد کوتاهی دارید، قطعا استفاده از استایل های یک راست و مونوکروم براتون بهتره دیگه! تا اینکه از کمر به بالا یه رنگ متفاوت باشید! اینجوری مرز بندی از بین میره و سقف بلند تر نشون داده میشه.

بلند تر نشون دادن سقف خانه

با نورپردازی قد سقف خونتو بلند کن

قطعا نورپردازی و به خصوص لوستر میتونه در این موضوع به شدت تاثیر گذار باشه. اگر خونه ای با سقف کوتاه دارید بهتره که از لوستر های آویز استفاده نکنید و بیشتر تمرکز خود را بر روی لوستر های نصبی به سقف و یا روشنایی های نقطه ای بگذارید تا سقفی بلندتر از حد موجود داشته باشید.

با فرش های پررنگ و غلیظ سقفی بلند تر داشته باشید

کف خونه رو فرش گرفته. شما با انتخاب رنگ فرش های نود و خنثی محیط رو یکدست کرده اید که این تو بلند تر نشون دادن سقف اثر گذار نیست و سقف رو به همون حالت خودش نشون میده. اما در عوض بیاید و فرش های پررنگ پهن کنید اونوقته که تمرکز به زمین بیشتر میشه و باعث میشه تا دیوار و سقف یکی نشون داده بشه و کمی تا قسمتی سقف رو بلند تر نشون بده. 

  بلند تر نشون دادن سقف خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی